راهکارهای برندسازی

راهکارهای برندسازی و صادرات صنایع دستی بررسی شد

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تدوین «کتاب سال صنایع‌دستی» خبر داد و گفت: در این کتاب اطلاعات بخش‌های مختلف صنایع‌دستی شامل نام هنرمندان، تولیدکنندگان، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها آورده شده است.

از میراث‌آریا،‌ سیدحسین علوی روز دوشنبه -دوم اسفندماه- در جلسه بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه صادرات صنایع‌دستی‌ که با حضور جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع‌دستی در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: در کتاب صنایع‌دستی همه اطلاعات مربوط به بخش‌های مختلف صنایع‌دستی شامل نام هنرمندان، تولیدکنندگان، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و… در آن آورده شده است. همه موارد شفاف است و مورد محرمانه‌ای وجود ندارد.

ضرورت اصلاح و پیگیری معضلات گمرکی صادرکنندگان، مسئله مالیات در بخش فروش، اصلاح روال بازگرداندن ارز وارداتی،  ثبت برند، ضرورت بررسی بازار جهانی تولید مبتنی بر تقاضا، استفاده از ظرفیت رایزن‌های اقتصادی و تولید ارزان از راهکارهای مطرح شده در دیدار با فعالان و صادرکنندگان صنایع‌دستی بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

برخی از فعالان حوزه صنایع دستی در این جلسه نقطه نظرات خود را درباره تولید ، بازاریابی،  برندسازی و صادرات محصولات صنایع‌دستی بیان کردند.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

واتساپ

عرضه صفحه جدید «موردعلاقه» به واتساپ

تیم واتساپ صفحه جدیدی به نام صفحه "مورد علاقه" برای مخاطبان خود عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *