ثبت برند

ثبت برند و ثبت شرکت با وکلای قوی نیک پارس در سال جدید

پایگاه خبری دنیای برند، ثبت برند و ثبت شرکت با وکلای قوی نیک پارس در سال جدید

به‌دلیل اهمیت و همچنین سودآوری تجارت در روزگار حاضر، شرکت‌های تجاری بخش بزرگی از فعالیت‌های حوزه اقتصاد را بر عهده دارند. گفتنی است که ثبت برند مزایای زیادی به همراه داشته و تجار زیادی به انجام آن اقدام می‌کنند. یک دلیل مهم آنست که تجار شخصی غالباً از مسئولیت نامحدودی در برابر مشتریان برخوردارند (معمولاً کل سرمایه و دارایی آن‌ها وثیقه‌ای برای پرداخت وام‌ها و قرض‌ها محسوب می‌شود) و این در حالی است که ثبت برند می‌تواند مسئولیت این افراد را محدود کند. به‌دلیل وجود همین مزایا در این مقاله از ثبت برند و ثبت شرکت بیشتر خواهیم گفت. همراه ما بمانید.

اخذ رتبه و ثبت شرکت نیک پارس

شرکت، یک مجموعه است که در آن تعدادی عضو به طور دائمی یا موقت و به‌منظور انجام فعالیتی گرد هم جمع شده‌اند. ثبت شرکت و ثبت برند باعث می‌شود تا فعالیت آن عده چهره‌ی قانونی به خودش بگیرد. کما اینکه پیش از به ثبت رسیدن، به‌دلیل ابهام در نوع و کیفیت فعالیت، امکان‌پذیر نبود تا به آن مجموعه پیشوند قانونی داده شود.

به‌دلیل اهمیت ثبت برند، در ادامه بعضی از مهم‌ترین مزایای آن را ذکر خواهیم کرد:

  • قانونی شدن مجموعه: پیش از ثبت شرکت نمی‌شود به مجموعه عنوان رسمی داد. و در صورت نبود وجه رسمی، شرکت از اعتبار برخوردار نخواهد بود. لذا، رسمی شدن فعالیت، عمده مزیتی است که می‌توان آن را برای این مهم نظر گرفت. در همین زمینه گفته می‌شود که تنها در صورت برخورداری از چنین شرایطی دیگران راغب خواهند شد تا با آن مجموعه قرارداد بسته و وارد فاز همکاری شوند. قانونی شدن مجموعه، اعتبار زیادی به آن خواهد بخشید و حتماً می‌دانید که اعتبار چه نقش پررنگی را در سودآوری بازی می‌کند.
  •  مسئولیت تمام اعضا: پیش از ثبت شرکت ، مفاد و تبصره‌ای بر روی برگه لحاظ نخواهد شد.  این باعث می‌شود تا بعضی از اعضا از زیر بار مسئولیت (چه مادی و چه معنوی) شانه خالی کنند. با این‌حال ثبت شرکت باعث می‌شود تا تمامی اعضاء نسبت به هر اتفاقی مسئول باشند.
  • حمایت قانون از کلیه اعضا: حق همه‌ی افراد در نزد قانون محفوظ است. ثبت برند باعث می‌شود تا تمامی اعضا به حق و حقوق خودشان آگاه بوده و از حمایت قانون بهره مند گردند.
  • شرکت در مزایده‌ها و مناقصه‌ها: بدون برخورداری از وجه قانونی نمی‌شود در مزایده‌ها و مناقصه‌ها شرکت کرد. ثبت شرکت، چهره قانونی را ایجاد نموده و در نهایت سبب می‌شود تا بتوانید در مجامع رسمی شرکت کنید.
  • سهولت در دریافت نمایندگی: برند‌ها و تولیدکنندگان بزرگ، با اشخاص کار نمی‌کنند. آن‌ها به‌دنبال شرکت‌ها هستند تا نسبت به اعتبار لازم مطمئن گردند. ثبت شرکت اعتباری که لازم دارید را به شما می‌بخشد.
  • استفاده از وام‌ها: مشاغل بدون داشتن اعتبار کافی نمی‌توانند از بانک‌ها دریافت وام و اعتبار کنند. در واقع بانک‌ها، به اطلاعاتی نیاز دارند و این اطلاعات باید در جایی به ثبت رسیده باشند. ثبت برند شرایط استفاده از وام را تسهیل می‌نماید.
  •  مبادلات تجاری با سایر کشورها: سهولت در ارتباط، یک مزیت فوق‌العاده برای ثبت شرکت است. ثبت کردن مشاغل و انتشار آن در روزنامه‌های کثیرالانتشار، به آن شغل، چهره‌ی معتبری می‌بخشد. با برخورداری از این اعتبار، صاحبین شرکت‌ها می‌توانند با سایر کشورها، وارد عرصه تجارت بین‌الملل شوند.

Brand registration and company registration with Nik Pars strong lawyers in the new year 01 - ثبت برند و ثبت شرکت با وکلای قوی نیک پارس در سال جدید

بطور کلی چند نوع شرکت وجود دارد؟

به‌منظور ثبت برند و ثبت شرکت لازم است بدانید که شرکت به‌طور کلی به دو نوع قابل تفکیک است. ۱ شرکت تجاری ۲ شرکت مدنی

شرکت تجاری: همانطور که از نامش مشخص است، به هدف انجام فعالیت تجاری و ایجاد سود و منفعت شکل گرفته است. در چنین نهادی معمولاً دو الی چند نفر شریک هستند که بر اساس نوع شرکت سود و زیان را میان خودشان تقسیم می‌کنند. شرکت تجاری انواع مختلفی دارد که از این میان می‌توان به شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی‌و… اشاره کرد. در ادامه بعضی از آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

 شرکت سهامی: این شرکت از سهام هم ارزش با تعداد یکسان به‌عنوان سرمایه سود می‌برد.

شرکت با مسئولیت محدود: در چنین شرکتی هر یک از شرکا، به اندازه‌ای که سرمایه گذاشته است مسئول پرداخت خواهد بود.

شرکت مختلط سهامی: این شرکت ترکیبی از شرکت سهامی و شرکت تضامنی است.

شرکت مختلط غیر سهامی: در چنین شرکتی روابط میان شرکا تابع قوانینی است که در شرکت نامه آمده است.

شرکت نسبی: مسئولیت شرکا، از میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند پیروی می‌کند.

Brand registration and company registration with Nik Pars strong lawyers in the new year 02 - ثبت برند و ثبت شرکت با وکلای قوی نیک پارس در سال جدید

برای ثبت برند به چه مدارکی نیاز است؟

  • شناسنامه و فتوکپی از آن  (برای کلیه اعضا)
  • کارت ملی و فتوکپی از آن (برای کلیه اعضا)
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت شرکت، (این مورد با توجه به نوع شرکت متفاوت می‌باشد) گفتنی است که امضا و اثر انگشت تمامی اعضا باید زیر این تقاضانامه درج گردد.
  • تکمیل شرکت نامه با امضای کلیه شرکا
  • تکمیل اساسنامه و امضا کلیه اعضا
  • صورت جلسه مؤسسین و اعضا هیات مدیره در دو نسخه با امضا کلیه مؤسسین و بازرسین
  • در صورت نیاز به مجوز، بایستی این مجوز اخذ و ارائه گردد
  • تأییدیه هیأت مدیره
  • چنانچه اعضا هیأت مدیره و مؤسسین، اشخاص حقوقی باشند، لازم است تا این افراد معرفی شوند. همچنین چاپ شدن این مورد در روزنامه رسمی الزامی است.
  • ارائه گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه، (کلیه اعضا و شرکا)

در صورتی که مترصد ثبت برند و ثبت شرکت هستید، کافی است تا به آدرس nikepars.com مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۲۸۸۱۲۳۵ تماس حاصل نمایید. نتیجه اینکه ثبت برند و ثبت شرکت مزایای فوق العاده‌ای دارد که هر یک از این مزایا می‌تواند افراد را زودتر و بهتر به اهداف اقتصادیشان برساند. گفتنی است که به‌منظور انجام این امور (ثبت برند، اخذ رتبه، ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت) شما می‌توانید با با وکلای نیک پارس nikepars.com در ارتباط باشید. و بهتر است که همین الان اقدام کنید.

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۸۸۱۲۳۵

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *