اسم برند

سایت پیشنهاد دهنده اسم برند

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه برای ثبت و پیشرفت تمام کسب و کارها، انتخاب نام برند (Brand) حرف اول را می‌زند. کسب و کاری که برند نداشته باشد، وجود خارجی ندارد. چرا که برای تاسیس و ثبت شرکت اولین و مهم‌ترین اطلاعات برای ارائه دادن، برند کسب و کار است. انتخاب نام برند می‌تواند تا حدودی دشوار و دارای ویژگی‌های خاصی باشد.

اکثر شرکت‌ها قبل از انتخاب اسم برند برای خود، به خوبی راجع به تمام نام‌ها تحقیق می‌کنند. به طوری که انتخاب نام برند می‌تواند چند هفته طول بکشد. برند چیست؟ برند چه اهمیتی دارد؟ چگونه یک اسم خوب برای برندمان انتخاب کنیم؟ در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

برند چیست؟

شرکت‌ها برای شناخته شدن و جدا شدن از کسب و کارهای دیگر، نامی برای برند خود انتخاب می‌کنند. نام برند می‌تواند خالق مشتری برای کسب و کارها شود. به صورتی که با داشتن مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود، مشتریان وفادار و مخاطبان بتوانند این کسب و کار را پیدا کنند. برند نام‌های دیگری مانند مارک و نشان تجاری دارد که همان معنی را می‌دهند.

Brand name site brandworld - سایت پیشنهاد دهنده اسم برند

 

کسب و کار علاوه بر مزایا و خدماتی که ارائه می‌دهد و خود را به مشتریان ثابت می‌کند، نیازمند یک برند برای اشغال ذهن بازار هدف نیز می‌باشد. با اشغال ذهن مخاطبان، می‌توان نام برند را تا طولانی مدت در ذهن مخاطب حک کرد. برای انجام این‌کار، برند باید با عقاید و سلایق مخاطبان سازگار بوده و آن‌ها را به چالش بکشد. برند باید موجب افکندن هویت کسب و کار در ذهن مخاطبان باشد.

اهمیت برند

امروزه که برند به یکی از مهم‌‌ترین اساس کسب و کارها بدل شده، شاید از خود سوال کنید که چرا این اتفاق افتاده است؟ طبق نظر و تجارب موفق‌ترین انسان‌های جهان، برند مهم‌ترین ویژگی برای موفقیت یک کسب و کار به شما می‌رود. بسیاری از آن‌ها دلایل مختلفی آورده‌‌اند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به اندازه یکدیگر صحیح باشند. اما ۵ دلیل اصلی اهمیت بالای برند، که تمام افراد موفق نیز آن را مذکور شده‌اند، عبار است از:

Brand name site brandworld.news - سایت پیشنهاد دهنده اسم برند

 

  • برند، نشان دهنده چهره کسب و کار است.

لوگوی کسب و کار، در واقع همان چهره کسب و کار می‌باشد. برندهای موفق و معروف در جهان، به حدی در انتخاب برند موفق بوده‌اند که با آمدن نام هر کدام، شکل لوگوی کسب کار در ذهن مخاطبان شکل می‌گیرد. یعنی افراد ناخود آگاه به چهره کسب و کار ذکر شده فکر کرده و آن را تصور می‌کنند.

  • موجب جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان موجود می‌شود.

تنها افرادی از بین تمام مخاطبان کسب و کارها، مشتری آن کسب و کار می‌شوند که بتوانند با هویت آن کسب و کار ارتباط برقرار کرده و به آن اعتماد کنند. همچنین این اتفاق می‌تواند احساس تعلق داشتن را به مشتریان فعلی و موجود کسب و کار القا کند. این اتفاق می‌تواند برای کسب و کار بهترین خبر باشد که مشتریان آن، احساس تعلق و تعصب را به برند داشته باشند.

  • برای نتیجه گیری مثبت از هر نوع تبلیغات، برند مهم‌ترین عامل است.

کسب و کارها با تبلیغات مختلف از طریق انواع شبکه‌ها و کانال‌ها، قصد افزایش فروش و شناخته شدن خود میان تمام مخاطبان را دارند. اما برای موفقیت در این هدف، باید برندی جذاب و جالب توجه انتخاب شود که در نگاه اول بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. تبلیغات پرهزینه و گسترده نمی‌تواند ضعف برند کسب و کار را پوشش دهد، بلکه فقط صرفه هزینه و وقت بی‌خود می‌باشد.

  • برند تعیین کننده شخصیت و ابهت کسب و کار می‌باشد.

هر کسب و کار نسبت به حوزه کاری و مخاطبان خود، دارای زبان و استایلی است. برند باید به گونه‌ای باشد تا در راستای تیپ شخصیتی کسب و کار قرار گیرد، نه در مقابل آن. در صورت تناقض در استایل و برند کسب و کار، می‌تواند نکته منفی بسیار بزرگی برای آن باشد. چرا که دیگر نمی‌تواند احساسات بازار هدف خود را تحت تاثیر قرار دهد.

  • انتخاب برند درست و تداوم کار با آن، باعث افزایش اعتبار آن می‌شود.

درنهایت، برند درست می‌تواند اعتبار کسب و کار را نیز به دوش بکشد. به طوری که پس از گذشت سال‌ها و اجتماع مخاطبان و مشتریان، دیگر دغدغه مشتریان جدید اعتماد به کسب و کار نیست. البته این مورد وابسته به عملکرد کسب و کار می‌باشد، اما نمی‌توان گفت برند در آن نقشی ندارد.

برند کسب و کار، همان هویت کسب و کار است!

برند حکم هویت را برای کسب و کار دارد. چرا که مخاطبان با شنیدن نام آن برای اولین بار، زمینه تصورات خود را راجع به آن کسب و کار می‌سازند. این زمینه می‌تواند به قدری مهم و تاثیر گذار باشد که تا ابد اثرات آن بر روی اعتماد و برداشت مخاطب باقی بماند. به همین علت، برای صاحبان کسب و کار انتخاب برند نامناسب می‌تواند به قیمت شکست آن کسب و کار تمام شود.

در نتیجه، انتخاب برند بسیار حیاتی است و بهتر است خوب روی آن مطالعه شده و یا به دست متخصصان خود سپرده شود. البته امروزه کسب و کارها و متخصصان زیادی در حوزه انتخاب برند کسب و کارها وجود ندارد که خدمات انتخاب نام را برای شرکت‌های مختلف انجام می‌دهند.

صفحه هدف برای اسامی برند برای مد و لباس

اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم نام‌گذاری ایران!

ما با نام برندیک، اولین و بزرگ‌ترین شرکت نام‌گذاری در ایران هستیم که در حوزه انتخاب و نام‌گذاری کسب و کارهای مختلف فعالیت می‌کنیم که تا به امروز توانسته‌ایم رضایت بیش از ۹۹% از مشتریان خود را جلب کرده و به آن افتخار کنیم. همچنین ما به مشتریان برندیک، تضمین رضایت و کیفیت کار خود را می‌دهیم. چرا که هدف نوآوری و تغییر سبک قدیمی تبلیغاتی را در سر می‌پرورانیم.

صفحه هدف درباره اسامی برند برای آرایشی و بهداشتی

ما از طریق سایت برندیک با اتصال افراد خلاق و مجرب در عرصه انتخاب برند به صاحبان کسب و کار، در انتخاب یک برند بی نقص و رضایت بخش نقش ایفا می‌کنیم. ما در شرکت ایده‌ها و نام‌هایی که توسط افراد خلاق و علاقه‌مند ارائه شده‌اند را کارشناسی کرده و در صورت صلاح دید، آن را به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهیم. تا به حال بیش از ۵۵۰ نام تجاری به واسطه سایت برندیک ثبت شده است که از دیگر افتخارات ما به شمار می‌رود.

افراد خلاق و علاقه‌مند به نام‌گذاری مشاغل می‌توانند با ارتباط با ما و ایجاد حساب کاربری در سایت برندیک، به پیشرفت و تجارت در این حوزه بپردازند و حتی کسب درآمد کنند! صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند با مطالعه راه‌های استفاده از خدمات برندیک، نام‌گذاری بی‌نقصی برای کسب و کار خود انجام دهند!

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
میهمان
علیرضا
1 سال قبل

اسمینا خیلی سبک خوبی برای انتخاب اسم داره
esmina.ir

رضائیان
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  علیرضا

علیرضا عزیز
ممنون که نظرت رو با ما در میان گذاشتی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x