دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

پایگاه خبری دنیای برند، در سال‌‌های اخیر مدل‌های مختلف دستگاه‌های لیزر موهای زائد به یکی از پرمصرف‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده‌اند و هر یک از آن‌ها با توجه به رنگ پوست و مو در افراد کاربرد متفاوتی دارند. در بین دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لیزر الکساندرایت کندلا از محبوبیت بالایی برخوردار است. شرکت امریکایی کندلا فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر درمانی و زیبایی از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و با استفاده از نیروهای خلاق و متخصص و همچنین با در نظرگرفتن نیاز مشتریان محصولی تولید کرده که جایگاه و اعتبار خود را در بازار تثبیت نموده است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و همچنین کاربرد لیزر الکساندرایت کندلا  توضیح دهیم.

 لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

 لیزر الکساندرایت کندلا دستگاهی است که برای از بین بردن فولیکول‌های موهای زائد با استفاده از پالس لیزر نور به کار می‌رود و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند. در این دستگاه عنصر و کانی کمیابی به نام chrysoberyl در رنگ‌های بنفش مایل به رنگ قرمز و آبی مایل به رنگ سبز وجود دارد و با طول موج ۷۵۵ نانومتر در شب یک رنگ و در روز رنگ دیگری را ایجاد می‌کند‌. لیزر الکساندرایت با جذب بالای ملانین به از بین رفتن موهای زائد کرکی و کم عمق در کنار موهای تیره و ضخیم کمک زیادی می‌کند.

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چه مزایایی دارد؟

 یکی از مهمترین مزایا لیزر الکساندرایت کندلا داشتن دقت بالا و قابلیت تنظیم است و کمتر لیزری در بازار به این مزایا مجهز می‌باشد. بیماران حین از بین بردن موهای زائدشان توسط این لیزر بسیار راحت هستند. با استفاده از سری جنتل پرو این لیزر به سرعت می‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.‌ در حین استفاده به افراد احساس امنیت زیادی دست می‌دهد و بیشتر برای از بین برون موهای زائد افرادی با پوست‌های بسیار روشن مناسب است. بازدهی و سرعت قابل قبول، حداکثر میزان لیزر ناحیه مورد نظر بدن در طول یک جلسه درمان، تنوع کاربرد در سری مکس پرو با داشتن دو طول موج این لیزر، معتبر بودن برند کندلا، ضمانت شرکت به مشتری هنگام خرید دستگاه، دارا بودن خدمات پس از فروش از مهمترین مزایا لیزر کندلا الکس به شمار می‌روند.

آشنایی با کاربرد لیزر الکساندرایت کندلا

 این دستگاه با تشعشع نور از طریق کریستال و به وسیله تعیین طیف نوری مشخص می‌کند که نور تا چه حدی به پوست فرد نفوذ کند. اگر تنظیم این لیزر رو حالت Q- switching قرار بگیرد، طیف نور با ایجاد پالس‌هایی کوتاه و انرژی بالا به حذف و از بین بردن موهای زائد کمک می‌کند‌. کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا فقط به حذف موهای زائد در بدن زنان و مردان ختم نمی‌شود. از کاربردهای دیگر این لیزر می‌توان به کمک به درمان واریس، برداشتن خال‌ در نقاط مختلف بدن، از بین بردن جایه بخیه سزارین و همچنین برداشن، کمرنگ کردن تتو‌های جوهری و لیزر مو های زائد برای آقایان اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که لیزر الکساندرایت علاوه بر کاربردهای زیبایی و درمانی در صنایع مختلفی مانند پوشش‌گذاری و حکاکی روی فلزات و سرامیک، شکستن سنگ کلیه و غیره نیز به کار می‌رود. همه ما در دورانی زندگی می‌کنیم که افراد به جوانسازی و زیباتر شدن پوست صورت خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

Alexandrite Kendall laser machine 01 - دستگاه لیزر الکساندرایت کندلابا استفاده از لیزر صورت توسط این دستگاه چین و چروک‌های موجود در اطراف لب‌ها، دور چشم‌ها، خط خنده، دورنگی پوست، زگیل‌ها و خال‌های موجود در پوست به خوبی از بین می‌رود. قبل از لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا مشورت با پزشک را فراموش نکنید. در صورتی که اپیلاسیون کرده‌اید باید منتظر شوید که موها رشد کنند. قبل از لیزر از سولاریم یا حمام آفتاب اجتناب کنی و موهای زائد خود را با تیغ بتراشید. هرگز موهای اطراف چشم نباید لیزر شوند. بهترین زمان برای لیزر موهای زائد فصل‌های زمستان و پاییز است.

لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و موی دکتر مصطفی مهدوی‌ نیا

اگر قصد دارید که موهای زائد بدن خود را با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از بین ببرید،  به سایت مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا مراجعه کنید. این مرکز خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ارائه شده در کلینیک پوست و موی دکتر مهدوی نیا مطالب موجود در این سایت را با دقت مطالعه کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x