کولرگازی

کولرگازی گری؛ خریدی مطمئن

پایگاه خبری دنیای برند، کولرگازی گری؛ خریدی مطمئن

در دنیای مدرن امروز که شاهد گرم شدن تدریجی زمین به عنوان یکی از پیامد های ناخواسته پیشرفت تکنولوژی هستیم، استفاده از انواع دستگاه های سرمایشی برای راحتی بیشتر در زندگی به نوعی الزامی است، علی الخصوص در کشور ما ایران که عموما آب و هوایی گرم را داراست.

شرکت تهویه مطبوع گری که به عنوان بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا شناخته می‌شود، در فروش کولرگازی گری رتبه یک را در جهان نصیب خود کرده است. و در این مسیر با تعهد به حفظ کیفیت، تلاش خود را بر آن نهاده که با به کار گیری فناوری روز جهان در تولیدات خود، نقش عاملی موثر بر کاهش انتشار گاز های گلخانه ای و گرم شدن زمین را ایفا کند.

شرکت گری با اسم کامل Gree Electric Appliances Inc. of Zhuhai در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای چین آغاز به کار کرد و از ابتدای قرن بیستم به منظور بهبود طرز کار ساخت، مدیریت کیفیت و ساخت تهویه مطبوع با کیفیت بالا، پروسه ای را برای توسعه فناوری های اصلی تهویه مطبوع به طور مستقل آغاز کرد. این شرکت چند ملیتی امروزه با ۸۰ هزار نفر کارمند و تولید سالانه ۶۵.۵ میلیون واحد، دارای یازده مرکز تولید در کشور های چین، برزیل و پاکستان است، و همچنین محصولات آن در بیش از دویست کشور موجود هستند. به طوری که طبق آمار سال ۲۰۱۳ از هر سه دستگاه تهویه مطبوع فروخته شده در جهان، یکی از آن ها متعلق به برند گری بود. در همان سال این شرکت شعار “گری در همه جا” را به کار برد که بیانگر جامعیت محصولات گری در تمامی حوزه های صنعت تهویه مطبوع بوده است، که از جمله آن ها میتوان به انواع کولرگازی گری و اسپلیت، چیلر، فن کویل، مولتی پنل، پکیج پشت بامی، دستگاه بازیافت انرژی، تهویه دریایی، هواساز، تهویه آسانسور و … اشاره کرد.

ویژگی ها و امکانات کولرگازی گری

با توجه به ویژگی های گفته شده از برند گری، بسیاری از افراد هنگامی که قصد خرید کولرگازی برای منزل یا محیط کار خود را دارند، ترجیح خود را بر خرید کولرگازی گری قرار می‌دهند که انتخابی به صرفه است. زیرا کولرگازی گری که در دو دسته کولرگازی خانگی و اداری موجود است، علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی مقرون به صرفه را داراست به طوری که علی رغم امکانات و قابلیت های فراوان آن، در سطح قیمت نسبتا یکسان با محصولات شرکت های رقیب عرضه می‌شود.

همچنین کولرگازی گری به سبب به کار گیری تکنولوژی همسو با حفظ محیط زیست، میزان مصرف انرژی بسیار مناسبی دارد و اغلب محصولات آن در گرید مصرف انرژی A++ و یا A+++ قرار دارند، که این ویژگی از نقاط قوت اصلی این برند محسوب می‌شود.

از دیگر قابلیت های کولرگازی گری میتوان به سیستم وای فای داخلی در آن ها اشاره کرد که تقریبا تمام کولرگازی های سری لیوو گری دارای این ویژگی هستند، و از طریق آن می‌توانید از هرجا که هستید عملکرد دستگاه خود را کنترل کنید. همچنین امکان عیب یابی دستگاه از طریق سیستم هوشمند و به آسانی به کاربر داده می‌شود، به طوری که هرگونه اشکال فنی در دستگاه از طریق گوشی موبایل به اطلاع وی می‌رسد.

کولرگازی گری دارای سیستم گرمایشی نیز هست، که استفاده از آن را برای تمامی ماه های سال مناسب می‌سازد. این سیستم که توسط پمپ های حرارتی و کمپرسورهای متغیر پیشرفته تشکیل شده است به دلیل به کار گرفته شدن فناوری جدید روز در آن مصرف نسبتا پایینی هم دارد.

دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در کولرگازی گری شامل مواردی است از قبیل تولید کم صدا، بدنه ضد زنگ و ضد خوردگی، داشتن رطوبت گیر برای خشک نگه داشتن محیط، داشتن انواع فیلتر های تصفیه هوا، ضد باکتری، یون زدایی، ضد آلرژی و … .

Air conditioning 01 - کولرگازی گری؛ خریدی مطمئن

کولرگازی گری؛ پیشرو در تکنولوژی

برند گری در طی سالیان فعالیت خود، مقید به استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و بهره وری از آن به نحوی مقرون به صرفه بوده است، که این ویژگی آن را تبدیل به یکی از اولین انتخاب های خریداران در سراسر جهان کرده است. یکی از اصلی ترین نمونه های محصولات پیشرفته گری، کولرگازی اینورتر گری است. برند گری به عنوان اولین شرکتی که تکنولوژی جهانی اینورتر را وارد صنعت تهویه مطبوع کرد، شناخته می‌شود. امروزه به دلیل هزینه های بالا و آسیبی که مصرف انرژی کولر های گازی به طبیعت وارد می‌کنند، اینورتر دار بودن یا نبودن یک کولرگازی به مقوله ای مهم برای افراد تبدیل شده است.

سیستم اینورتر سیستمی است که با تبدیل جریان برق مستقیم (DC) به جریان برق متناوب (AC)، مصرف برق و استهلاک دستگاه را تا حد قابل ملاحظه ۷۳ درصد کاهش می‌دهد. تفاوت این نوع کولرگازی گری با انواع قدیمی تر در این است که کولرگازی های قدیمی با دور ثابت کار می‌کردند و دمای محیط را به حد تعیین شده می‌رساندند، سپس  خاموش می‌شدند تا زمانی که دما تغییر می‌کرد، و در آن هنگام دوباره روشن شده و شروع به کار می‌کردند، که با هر بار خاموش و روشن شدن دستگاه انرژی برق زیادی مصرف می‌شد. اما با استفاده از سیستم اینورتر در کولرگازی گری، دستگاه با دور متغیر شروع به کار می‌کند به این معنی که سرعت موتور آن به طور خودکار، هماهنگ با دمای محیط تغییر کرده و بدین ترتیب دمای محیط در تمام مدت در حد تعیین شده باقی می‌ماند و دیگر نگرانی برای مصرف بیش از اندازه برق وجود نخواهد داشت.

سیستم های اینورتر امروزه در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده اند و به همین دلیل در شکل ها و اندازه های متنوعی تولید می‌شوند. همچنین طراحی آن ها پیچیده و پرهزینه است، اما به سبب مزایایی که استفاده از آن ها در کولرگازی گری دارد در دراز مدت برای مصرف کننده مناسب تر از انواع عادی خواهد بود.

Air conditioning 02 - کولرگازی گری؛ خریدی مطمئن
این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *