مراسم روز ملی صادرات

نخستین دوره آموزشی آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت

شاور امور بین‌الملل و توافقنامه‌های تجاری گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به منظور آشنایی مدیران عملیاتی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های فعال و مرتبط با  مبحث تجارت، دوره کاربردی “آشنایی با  مقررات سازمان جهانی تجارت”  را طراحی و برگزار کرد.

پایگاه خبری دنیای برند به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، میرهادی سیدی در این خصوص اظهار داشت: با فراخوان به سازمان‌های ذیربط،  تعداد۱۱۰ نفر جهت گذراندن دورۀ آموزشی مذکور به این سازمان معرفی شده‌اند که پس از بررسی از سوی کارشناسان  و اساتید مرتبط، مقررگردید این دوره در دو گروه مجزا برگزار گردد.

وی افزود: اولین گروه ۶۰ نفره از افراد معرفی شده  از تاریخ پنجم آذرماه ، با شرکت در  ۴۰ ساعت آموزش حضوری و یادگیری ۱۰ سرفصل مهم توسط اساتید حرفه‌ای و در سطوح بین‌المللی، با مقررات سازمان جهانی تجارت و نحوه بهره برداری آشنا شده و  به جمع معدود کارشناسان خبره این حوزه در کشور اضافه خواهند شد .

سیدی بیان داشت: در این دوره، علاوه بر معرفی راهکارهای تعامل با سازمان جهانی تجارت، موارد مهم و کاربردی از جمله قانون تجارت جهانی، دیپلماسی تجاری، قواعد حاکم بر تجارت، آثار الحاق به سازمان جهانی تجارت و مطالبی از این دست ارائه خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان توسعه تجارت به آدرس WWW.TPO.IR مراجعه نمایند.

همچنین ببینید

Img20240501113719986 310x165 - پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

با آغاز تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۹۷ تا به امروز، مشکلات ارزی …