54 Iranian caravanserais have been registered in UNESCO 660x330 - ۵۴ «کاروانسرای ایرانی» در یونسکو به ثبت جهانی رسیدند

۵۴ «کاروانسرای ایرانی» در یونسکو به ثبت جهانی رسیدند

پایگاه خبری دنیای برند، سخنگوی دولت گفت که استانداران با حضور در جلسات هفتگی دولت از اقدامات خود در استان‌ها و نیازهای مردم هر استان گزارش می‌دهند.

علی بهادری جهرمی در ابتدای نشست خبری هفتگی با نمایندگان رسانه‌ها با بیان این‌که «در امتداد سفرهای استانی که این دولت رکوردار برگزاری آن است، بازدید میدانی و نظارت رئیس‌جمهوری از وزارتخانه‌ها را هم داشتیم»، اظهار کرد: در ادامه تکمیل این پازل، از هفته گذشته همه استانداران به ترتیب در جلسات هفتگی دولت برای ارائه گزارش از اقدامات خود در استان‌ها و طرح نیازها و موانع پیش‌روی تحقق مطالبات مردم هر استان حاضر می‌شوند.

وی افزود: در اولین جلسات استانداران ایلام و هرمزگان در جلسه هیات وزیران حاضر شدند و به تفصیل عملکرد و همچنین نیازها و کمبودها را اعلام کردند.

۵۴ «کاروانسرای ایرانی» در یونسکو به ثبت جهانی رسیدند

سخنگوی دولت یادآور شد:  در چهل و پنجمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو، ۵۴ «کاروانسرای ایرانی» به‌عنوان بیست و هفتمین اثر تاریخی و طبیعی ایران در یونسکو به ثبت جهانی رسید که برای کشورمان افتخارآفرین است.

 

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *