5 of the best heart clinics in Isfahan 640x330 - 5 تا از بهترین کلینیک های قلب اصفهان

۵ تا از بهترین کلینیک های قلب اصفهان

پایگاه خبری دنیای برند، در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک های بازتوانی قلب در اصفهان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

امروزه در سراسر جهان  افراد زیادی جان خود را به‌خاطر بیماری‌های قلبی و عروقی از دست می‌دهند. نارسایی قلبی، سکته قلبی، آریتمی قلبی، بیماری عروق کرونر، کاردیومیوپاتی، عفونت‌های قلبی، ایسکمی قلبی و بیماری دریچه قلب جزو این دسته از بیماری‌ها قرار می‌گیرند؛ اما شایع‌ترین بیماری قلبی در ایران بیماری عروق کرونر یا CAD است که رگ‌های خونی اصلی تأمین‌کننده عضله قلب را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. در کشور عزیزمان ایران به دلیل سبک زندگی نامناسب و بسیاری از دلایل دیگر آمار مرگ‌و‌میر بیماری‌های قلبی و عروقی آن‌قدر زیاد است که با آمار مرگ‌ومیر سوانح جاده‌ای برابری می‌کند و حتی گاهی از آن پیشی می‌گیرد؛ بنابراین مهم است که تمامی افراد علائم بیماری‌های قلبی را بدانند و در صورت بروز آنها به بهترین کلینیک‌ های قلب اصفهان و سایر شهر‌ها مراجعه کنند. در ادامه این مقاله از کلینیک بازتوانی قلب زاینده رود (https://zrhclinic.com/) همراه ما باشید تا بهترین کلینیک های قلب اصفهان را به شما معرفی نماییم و در راستای بهبود بیماران قلبی و عروقی گامی برداریم.

 

خدمات بهترین بیمارستان قلب اصفهان

امروزه مراکز مختلفی در سراسر استان اصفهان خدمات موردنیاز بیماران قلبی و عروقی را به آنها ارائه می‌دهند و بیماران باتوجه‌به نیاز خود به بهترین کلینیک های قلب اصفهان یا بهترین بیمارستان‌های تخصصی قلب در اصفهان مراجعه می‌کنند. بیمارستان سینا و بیمارستان دکتر چمران از دیرباز به‌عنوان بهترین بیمارستان‌های فوق‌تخصصی قلب در اصفهان شناخته می‌شدند و روزانه بیماران قلبی زیادی برای درمان و انجام آزمایش‌های خود به این دو بیمارستان مراجعه می‌کنند. امروزه بسیاری از پزشکان و جرحان فوق‌تخصص قلب و عروق اصفهان در این دو بیمارستان حضور دارند و بیماران گرامی می‌توانند برای تشخیص بیماری و درمان به آنها مراجعه کنند. خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها برای بیماران قلبی و عروقی به شرح زیر است:

خدمات بیمارستان دکتر چمران

بیمارستان دکتر چمران در سال ۱۳۴۵ تأسیس شده است. این بیمارستان یک مرکز آموزش و درمانی است که به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وابسته است. در بیمارستان دکتر چمران خدمات تشخیصی مختلفی نظیر تست ورزش، تست ریه، اکوکاردیوگرافی، آندوسکوپی و رادیولوژی برای بیماران قلبی و عروقی انجام می‌شود. علاوه بر این پزشکان فوق‌تخصص قلب اطفال، فوق‌تخصص قلب و عروق، فلوشیپ نارسایی قلب، اینترونشن قلب، فلوشیپ بیماری‌های مادرزادی قلب در بالغین، فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق و فلوشیپ اکو، سی‌تی و هسته‌ای قلب در این بیمارستان حضور دارند.

خدمات بیمارستان سینا

بیمارستان سینا در سال ۱۳۵۸ توسط تعدادی از پزشکان متعهد و مجرب تأسیس شده است. پزشکان متخصص قلب و عروق در  بیمارستان و مرکز قلب سینا در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌های قلبی نظیر بیماری‌های عروق کرونر، نواقص مادرزادی قلب، آریتمی، بیماری ماهیچه قلب و نارسایی قلبی تبحر دارند. علاوه بر این بیماران محترم برای استفاده از خدمات تشخیصی نظیر نوار قلب، اکو قلب، تست ورزش، اکو قلب جنین، اکوکاردیوگرافی و تست ریه می‌توانند به بیمارستان سینا مراجعه کنند.

 

هزینه خدمات بیمارستان قلب اصفهان

تعرفه خدمات بیمارستان‌های قلب در اصفهان برای تمامی افراد معمولاً ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شما تحت پوشش بیمه قرار داشته باشید بخشی از هزینه خدمات توسط بیمه پرداخت می‌شود؛ بنابراین  نسبت به سایر افراد هزینه‌ کمتری را پرداخت خواهید کرد. به‌عنوان‌مثال بیمارستان قلب دکتر چمران اصفهان با بیمه تأمین اجتماعی، بیمه نیروهای مسلح، بیمه شهرداری و بیمه خدمات درمانی طرف قرارداد است و  بیمارانی که تحت پوشش این بیمه‌ها قرار دارند می‌توانند برای دریافت خدمات با هزینه کمتر به این بیمارستان مراجعه کنند. علاوه بر این بیمارستان و کلینیک قلب سینا نیز با بیمه‌هایی نظیر  بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه معلم، بیمه تعاون، قرض‌الحسنه مهر ایران، بیمه نیروهای مسلح و بیمه آسیا طرف قرارداد است. لازم به ذکر است که بیماران محترم جهت دریافت تعرفه‌های خدمات بیمارستان‌های قلب در اصفهان می‌توانند با شماره‌تلفن این بیمارستان‌ها تماس حاصل کنند.

 

بهترین بیمارستان قلب اصفهان کجاست؟

واضح است که خدمات تخصصی قلب و عروق چیزی نیست که در تمام بیمارستان‌ها انجام شود؛ بنابراین برای دریافت این خدمات باید به بیمارستان‌های تخصصی  قلب و عروق اصفهان مراجعه کنید. همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم بیمارستان و کلینیک قلب سینا و بیمارستان دکتر چمران با بهترین پزشکان و متخصصان قلب و عروق در سطح اصفهان جزو بهترین بیمارستان‌های قلب در اصفهان به شمار می‌روند. بیماران محترم می‌توانند تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی به یکی از بیمارستان‌های زیر مراجعه کنند.

آدرس بیمارستان چمران: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان سلمان فارسی، بیمارستان دکتر چمران

آدرس بیمارستان سینا: اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، بیمارستان و کلینیک قلب سینا

5 of the best heart clinics in Isfahan 0 - 5 تا از بهترین کلینیک های قلب اصفهان۵ تا از بهترین کلینیک‌ های قلب اصفهان

علاوه بر بیمارستان‌های یاد شده بیماران گرامی جهت دریافت خدمات پزشکی قلب و عروق می‌توانند به  بهترین کلینیک های قلب اصفهان مراجعه کنند. امروزه بهترین کلینیک ‌های قلب در اصفهان از تجهیزات و دستگاه‌های روز دنیا بهره می‌برند و با کادر مجرب خود در کنار بیماران قلبی و عروقی خواهند بود. اگر در اصفهان زندگی می‌کنید و به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلا هستید اصلاً نگران نباشید؛ زیرا در این مقاله از سایت کلینیک زاینده‌رود قصد داریم بهترین کلینیک های قلب اصفهان را به شما معرفی نماییم پس با ما همراه باشید:

 

کلینیک بازتوانی قلب ایران‌زمین

کلینیک بازتوانی قلب ایران‌زمین با بیش از ۱۲ سال سابقه ارائه خدمات به بیماران قلبی و عروقی جزو بهترین کلینیک های قلب اصفهان به شمار می‌رود. این مجموعه در بخش‌های مختلفی نظیر قلب و عروق، بازتوانی قلبی و پزشکی ورزشی فعالیت می‌کند. جالب است بدانید تنها هدف کلینیک ایران‌زمین درمان بیماران قلبی نیست؛ بلکه این کلینیک در زمینه تغییر سبک زندگی و حرکت به سمت یک زندگی سالم و پرنشاط نیز تلاش می‌کند. خدمات ارائه شما در این کلینیک برای بیماران قلبی شامل تست ورزش ، اکوکاردیوگرافی رنگی قلب، هولتر ضربان قلب، هولتر فشارخون و نوار قلب است. جهت رزرو نوبت می‌توانید به وب‌سایت کلینیک ایران‌زمین مراجعه کنید. آدرس کلینیک ایران‌زمین خیابان باهنر، خیابان هدایت، کوچه جواد، طبقه دوم  مرکز ام اس است.

کلینیک تخصصی قلب و عروق زاینده‌رود

اگر خودتان یا اطرافیانتان به بیماری قلبی مبتلا هستید و می‌خواهید خدمات درمانی خود را تحت نظارت بهترین متخصصان قلب و عروق و همچنین بهترین مشاور قلب در اصفهان انجام دهید قصد داریم بهترین کلینیک قلب اصفهان را به شما معرفی کنیم. کلینیک تخصصی قلب و عروق  زاینده‌رود با بهترین متخصصان و پرستاران و همچنین به‌روزترین تجهیزات روز دنیا آماده خدمت‌رسانی به بیماران قلبی است. کلینیک زاینده‌رود در سال ۱۳۹۵ باهدف ارائه خدمات درمانی در حوزه قلب و عروق به‌صورت جامع به بیماران قلبی شروع به کار کرد. در این کلینیک برای اثربخشی بیشتر درمان‌های معمول فرایند بازتوانی قلب، مراحل آموزشی تغذیه‌ای و ورزشی نیز برای بیماران قلبی انجام می‌شود. بیماران گرامی می‌توانند جهت انجام خدمات مرتبط با قلب نظیر تست ورزش، تست تیلت، آنژیوگرافی در اصفهان، نوار قلب در اصفهان، بازتوانی قلب، هولتر و اکوکاردیوگرافی به کلینیک زاینده‌رود مراجعه کنند. برای رزرو نوبت می‌توانید به سامانه نوبت‌گیری کلینیک زاینده‌رود مراجعه کنید.  کلینیک زاینده‌رود در خیابان شمس‌آبادی، جنب بیمارستان سینا، بن‌بست شهریار، مجتمع پزشکی مجید، طبقه همکف قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۲۲۴۰۹۳۴ تماس حاصل کنید.

کلینیک قلب و آریتمی تپش

کلینیک قلب تپش جزو بهترین کلینیک‌ های قلب اصفهان به شمار می‌رود. این کلینیک یکی از  قدیمی‌ترین کلینیک‌های قلب اصفهان است و با کادر مجرب و متخصصان سرشناس خود در زمینه نارسایی قلبی، تپش قلب و سنکوپ آماده ارائه خدمات به بیماران قلبی است. خدماتی نظیر تست ورزش، هولتر فشارخون، اکوکاردیوگرافی و تست تیلت در این مرکز انجام می‌شود. آقای دکتر مصطفی حکمت  بهترین دکتر متخصص قلب اصفهان در این کلینیک حضور دارد و بیماران محترم جهت رزرو نوبت می‌توانند به وب‌سایت کلینیک تپش مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۴۵۴۸۰۹۵ تماس حاصل کنند. این کلینیک در اتوبان آقابابایی، مجتمع پزشکی شهرک سلامت، فاز اول، طبقه دوم قرار دارد.

کلینیک قلب و عروق طنین سلامت

کلینیک قلب و عروق طنین سلامت نیز مانند سایر کلینیک‌های قلب و عروق اصفهان با متخصصان باتجربه خود به درمان بیماران قلبی کمک می‌کند. خدماتی نظیر تست ورزش، هولتر ضربان قلب، هولتر فشارخون، بازتوانی قلب، اکوکاردیوگرافی و اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی در این مرکز انجام می‌شود. جهت رزرو نوبت می‌توانید با شماره ۰۳۱۳۵۵۴۸۰۴۷ تماس حاصل کنید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق فراز

کلینیک تخصصی قلب و عروق فراز واقع در اتوبان خرازی، خروجی پل فلزی، بعد از تابلوی دسترسی محلی، سمت راست، ابتدای کوچه ناژوان، مادی حاجی (ورودی ۲)، جنب مجتمع بهاران، پلاک ۸۳ جزو بهترین کلینیک های قلب اصفهان به شمار می‌رود. خدماتی مثل نوار قلب، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و بازتوانی قلب در کلینیک تخصصی قلب فراز انجام می‌شود. در این کلینیک بهترین متخصصان قلب و عروق  و بهترین مشاور قلب در اصفهان حضور دارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید از خدمات این کلینیک استفاده کنید با شماره ۰۳۱۳۷۷۰۷۰۵۲ تماس حاصل کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله از کلینیک زاینده‌رود به بهترین کلینیک های قلب اصفهان پرداختیم. امروزه بیماری‌های قلبی جان بسیاری از افراد به‌خصوص زنان را در سراسر جهان به خطر می‌اندازند؛ بنابراین لازم است که تمامی افراد علائم بیماری‌های قلبی را بدانند و در صورت بروز آنها به کلینیک شبانه‌روزی قلب اصفهان یا سایر شهر‌ها مراجعه کنند. اگر بیماری‌های قلبی پیش از وخیم شدن شناسایی شوند می‌توان از بروز مرگ‌ومیر‌های ناگهانی در این بیماران جلوگیری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کلینیک های قلب اصفهان و بهترین متخصصان قلب و عروق در اصفهان به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

 

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *