برنامه تولید و اشتغال

بهره مندی ۲۱۵ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

پایگاه خبری دنیای برند، در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۱۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش شاتا، بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت (دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۲۱۵ بنگاه و واحد تولیدی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس، از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال در مجموع ۴۰۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۲۵ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۳ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه امسال نیز ۷ هزار و ۸۲۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۷ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه امسال(۱۴۰۰) ۱۰۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۰۷ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریور ماه امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x