برنامه تولید و اشتغال

بهره مندی ۲۱۵ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

پایگاه خبری دنیای برند، در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۱۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش شاتا، بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت (دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۲۱۵ بنگاه و واحد تولیدی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس، از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال در مجموع ۴۰۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۲۵ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۳ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه امسال نیز ۷ هزار و ۸۲۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۷ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه امسال(۱۴۰۰) ۱۰۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۰۷ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریور ماه امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x