WhatsApp

whatsapp به ۲ بیلیون کاربر فعال می رسد

پایگاه خبری دنیای برند، هنگامی که فیس بوک اعلام کرد که قصد دارد WhatsApp به ارزش ناخالص ۱۹ میلیارد دلاری را در فوریه ۲۰۱۴ بدست آورد، بسیاری از مردم به آنچه WhatsApp می تواند به سبد خرید فیس بوک رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی اضافه کند، اطمینان نداشتند.

در آن زمان، واتس اپ ۴۶۵ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت (در آن زمان فیس بوک ۱.۲ میلیارد کاربر داشت) و با وجود اینکه هنوز در حال رشد است ، به ویژه در ایالات متحده محبوب نبود. به نظر می رسد با توجه به اینکه پایگاه کاربر واتس اپ بیش از چهار برابر شده است ، فیس بوک را در زمان مناسب از بین برد.

در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال که روز چهارشنبه منتشر شد ، ویل کاتکارت ، رئیس فیس بوک واتس اپ ، فاش کرد که برنامه پیام رسانی از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه پیشی گرفته است. واتس اپ تنها دومین بستر پیام رسان/ اجتماعی است که آن نقطه عطف چشمگیر را پشت سر می گذارد ، و فیس بوک (۲.۵ میلیارد MAU) دیگری را دارد.

در حالی که دیگر هیچ کس تصمیم فیس بوک برای به دست آوردن اینستاگرام و واتس اپ برای کل ۲۰ میلیارد دلار دیگر را زیر سوال نمی برد ، بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی جهان با افزایش نظارت ضد انحصاری روبرو است، زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند این بسیار قدرتمند شده است. براساس آخرین گزارش درآمد خود ، روزانه ۲.۲۶ میلیارد (!) نفر حداقل یکی از برنامه های فیس بوک (فیس بوک ، مسنجر ، واتس اپ ، اینستاگرام) را باز می کنند ، به همین دلیل استدلال می کنند که برخی افراد باید به صورت جداگانه تقسیم شوند.

4245 1024x1024 - whatsapp به 2 بیلیون کاربر فعال می رسد

همچنین ببینید

photo 2024 06 26 09 41 37 660 310x165 - فرانسه همچنان رتبه اول گردشگری جهان باقی ماند

فرانسه همچنان رتبه اول گردشگری جهان باقی ماند

گردشگری سازمان ملل، در آخرین گزارش خود، ۱۰ کشور برتر گردشگرپذیر جهان را معرفی کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *