اکانت اسپاتیفای

برند اکانت اسپاتیفای ((spotify-acc چه خدماتی ارائه میدهد؟

پایگاه خبری دنیای برند، اکانت های اسپاتیفای این روزها پیشرفت فراوانی داشتند و برند اکانت اسپاتیفای رو به رشد میباشد. این سرویس در ایران اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارائه میدهد که از داخل ایران بدون مشکل میتوانید اسپاتیفای پرمیوم تهیه نمایید که بدون مشکل از تمام قابلیتهای اسپاتیفای استفاده کنید. اسپاتیفای یک پلتفرم صوتی میباشد که این روزها بسیار محبوب است و در ایران هم رو به رشد میباشد.

شما با داشتن اکانت اسپاتیفای میتوانید از قابلیت های پرمیوم این اپلیکیشن استفاده نمایید. اسپاتیفای پرمیوم قابلیت هایی مثل دانلود آهنگ، پخش آفلاین آهنگ و موارد دیگری را دارد که بسیار تاثیرگذار میباشد.

اسپاتیفای اکانت یکی از قابلیت های محبوب آن این است که شما هر سبکی گوش بدهید با هوش مصنوعی که دارد همان سبک را بیشتر به شما نمایش میدهد مثلا اگر در اکانت پرمیوم خود موسیقی بی کلام پیانو زیاد گوش دهید موسیقی های بی کلام پیانو دیگری را برای شما پیشنهاد میدهد و هر بی کلام پیانو جدید منتشر شود برای شما پیشنهاد میدهد که میتواند توجه شما را بسیار خوب جلب کند.

اکانت اسپاتیفای (spotify-acc.ir) چه کاری انجام میدهد؟

اکانت اسپاتیفای (spotify-acc.ir) در ایران پرمیوم اکانت اسپاتیفای را ارائه میدهد که شما میتوانید بدون هیچگونه مشکلی اکانت خود را پرمیوم کنید. نسخه های مختلفی از پرمیوم مانند پرمیوم فمیلی و پرمیوم پرداخت شخصی را ارائه میدهد که بستگی به سلیقه خود میتوانید تهیه نمایید. اکانت اسپاتیفای در ایران طرفدارهای خود را دارد و میتوانید با تهیه اکانت اسپاتیفای یک اکانت پرمیوم مناسب داشته باشید.

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای تمام قابلیت های مهم اسپاتیفای را برای شما باز میکند و هم اکنون میتوانید بهترین نوع آن را داشته باشید. قیمت اکانت اسپاتیفای پایین است و بسیار مناسب برای انواع افراد مانند دانشجویان یا کارمندان میباشد و هیچگونه محدودیتی در استفاده ندارد.

اسپاتیفای (Spotify) در حال حاضر جزو محبوبترین پلتفرم های موسیقی جهانی است که پادکست هم در بر میگیرد. این پلتفرم در سال ۲۰۰۸ راه اندزای شد توسط شرکت spotify AB که تازه وارد بودند در استکهلم مدیریت شد و در این سال ها توسعه یافت. این پلتفرم حقوق ناشران موسیقی را رعایت می کند و امکانات خوبی در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این پلتفرم رایگان همراه با تبلیغات و محدودیت ها ارائه شده و برای حذف آن ها نیاز به خرید اکانت یا اشتراک پرمیوم دارد که با تهیه آن محدودیت های این سرویس مثل گوش دادن با کیفیت بالا و دانلود فراهم می شود. اسپاتیفای امروزه تبدیل به پلتفرم مرجع در این زمینه شده و با خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از موسیقی های بی کلام و پادکست نهایت استفاده را داشته باشید به طور مثال با داشتن اکانت می توانید در انواع پلتفرم ها مثل ویندوز، مک، اندروید و ای او اس به آن دسترسی داشته باشید.

منبع اسپاتیفای اک

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x