What is the reason for not closing the door of the vacuum cleaner - علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست +روش رفع مشکل

علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست +روش رفع مشکل

پایگاه خبری دنیای برند، اگر درب جاروبرقی شما هم دچار مشکل شده است و بسته نمی شود در این مقاله همراه ما باشید، در این مقاله به این سؤال که علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست پاسخ می دهیم و روش رفع مشکل را بیان می کنیم.

به طور کلی خارج شدن درب جاروبرقی از رگلاژ، شکستن دستگیره، عدم استفاده از کیسه مخصوص و مناسب دستگاه و ایراد و خرابی در قفل درب جاروبرقی از مهم ترین دلایل بسته نشدن درب جاروبرقی مطرح می شوند که در ادامه هر یک را به طور کامل توضیح خواهیم داد و با این آموزش نیاز کمتری به تعمیرکار جاروبرقی پیدا خواهید کرد.

 

علت بسته نشدن درب جاروبرقی

شکستن دستگیره

جاروبرقی از لوازم خانگی پرتابل و قابل حملی است که امکان شکستن دستگیره آن وجود دارد، در صورتی که جاروبرقی تان به هر دلیلی ضربه ببیند امکان شکستن دستگیره آن وجود دارد، با شکستن دستگیره درب جاروبرقی به خوبی بسته نخواهد شد، از این جهت توصیه می شود هنگام استفاده از این وسیله مراقب دستگیره دستگاه باشید.

در صورتی که دستگیر جاروبرقی تان دچار شکستگی یا خرابی شده است تعویض آن نیاز به هزینه زیاد نداشته و می توانید با قیمتی مناسب مشکل را برطرف کنید.

استفاده از کیسه نامناسب در جاروبرقی

در برخی از مدل های جاروبرقی درب جارو بر روی قسمتی از کیسه جاروبرقی چفت می شود از این جهت ضروری است که برای هر مدل جاروبرقی از کیسه مخصوص همان برند و مدل استفاده کنید، در صورتی که تصمیم به تعویض کیسه جاروبرقی دارید توصیه می شود برای جلوگیری از مشکل بسته نشدن درب تنها از کیسه های مناسب همان جارو استفاده کنید.

What is the reason for not closing the door of the vacuum cleaner 00 - علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست +روش رفع مشکلخارج شدن درب جاروبرقی از رگلاژ

برای این که درب جاروبرقی به بهترین شکل در جای خود قرار بگیرد دارای رگلاژ است، ضربه دیدن جاروبرقی می تواند درب را از رگلاژ خارج کرده و در نتیجه خروج درب از رگلاژ از دیگر دلایل بسته نشدن درب جاروبرقی مطرح می شود.

ایراد و خرابی قفل دستگاه

در صورتی که قفل درب جاروبرقی به هر دلیلی دچار ایراد و خرابی شود بستن درب با مشکل مواجه می شود، برای رفع این مشکل کافی است که قفل درب به طور کامل تعویض شود، توصیه می شود که تعویض قفل درب را به تکنسین های متخصص و حرفه ای بسپارید.

چرا بسته شدن درب جاروبرقی اهمیت دارد؟

ممکن است برای تان این سؤال پیش بیاید که چرا بسته شدن درب جاروبرقی مهم است؟ ممکن است بسته نشدن درب جارو برقی از نظر شما مسئله مهمی نباشد، اما خوب است که بدانید خراب شدن درب جاروبرقی می تواند موجب بروز مشکلات جدی در دستگاه شود، در این بخش به معرفی مشکلاتی که ممکن است در نتیجه بسته نشدن درب جاروبرقی پیش بیایند می پردازیم.

What is the reason for not closing the door of the vacuum cleaner 66 - علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست +روش رفع مشکلدرب جاروبرقی یکی از مهم ترین بخش ها در این دستگاه معرفی می شود که از قطعات داخلی دستگاه محافظت می کند، در صورتی که درب دستگاه به خوبی بسته نشود، قطعات جاروبرقی در معرض آسیب قرار دارند، از این جهت یکی از مهم ترین نقش های درب جاروبرقی محافظت از قطعات داخلی دستگاه معرفی می شود.

درب جاروبرقی روی کیسه دستگاه را پوشانده و از باز ماندن آن جلوگیری می کند، در صورتی که در دستگاه به خوبی بسته نشود و باز بماند احتمال بازگشت گرد و خاک به منزل و محیط وجود دارد، در هر حال باز بودن درب جاروبرقی باعث بازگشتن آلودگی ها و کثیفی ها می شود از این جهت حتماً توصیه می شود درب را ببندید.

راه حل تعمیر درب جاروبرقی

همان طور که در بخش های قبلی توضیح دادیم بسته نشدن درب جاروبرقی موجب بروز مشکلاتی خواهد شد از این جهت در این بخش به راه حل این مشکل می پردازیم، اغلب اوقات مشکل بسته نشدن درب جاروبرقی تنها با دقت و قراردادن صحیح درب در جایش حل می شود، در صورتی که بسته نشدن درب به دلیل مشکلات جدی همچون شکستن دستگیره یا درب اتفاق بیفتد لازم است که درب جاروبرقی را تعویض کنید.

جهت تعویض درب جاروبرقی تنها با مراکز تعمیراتی مجاز و معتبر تماس بگیرید تا خیال تان از بابت تعمیرات آسوده شود، در صورتی که جاروبرقی تان به قطعه ای نیاز داشته باشد، با مراجعه با مراکز و تعمیرگاهای معتبر لوازم خانگی خیال تان از اصل بودن قطعاتی که توسط تکنسین ها و تعمیرکاران استفاده می شود نیز آسوده خواهد شد.

What is the reason for not closing the door of the vacuum cleaner oo - علت بسته نشدن درب جاروبرقی چیست +روش رفع مشکلسخن پایانی

همان طور که می دانید جاروبرقی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی است که ممکن است به دلایل مختلفی دچار ایراد و خرابی شود، بسته نشدن درب جاروبرقی یکی از مشکلات رایج در این دستگاه معرفی می شود که ممکن است رفع آن توسط خودتان امکان پذیر باشد، همچنین ممکن است رفع این مشکل به تکنسین مجرب و متخصص نیاز داشته باشد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *