What is the difference between eyebrow microblading and eyebrow fibrosis - میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو چه فرقی دارد؟!

میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو چه فرقی دارد؟!

پایگاه خبری دنیای برند، میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابروی طبیعی، جدیدترین روش فیبروز ابرو و … از روش‌های دائمی زیباسازی و پرپشت‌سازی ابروها هستند. این تکنیک‌ها به سبب پرپشت کردن طبیعی ابروها و قرینه‌سازی ابرو، امروزه در میان بانوان بسیار پرطرفدار شده‌اند. هاشور ابروی طبیعی از تکنیک‌های نیمه دائمی است که به سه روش میکروبلیدینگ ابرو، جدیدترین روش فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو انجام می‌شود. افراد با آگاهی به تفاوت‌های تکنیک‌های گفته شده می‌توانند بهترین انتخاب را برای زیبایی دوچندان ابرو و چهره خود داشته باشند. میکروبلیدینگ ابرو و جدیدترین روش فیبروز ابرو به صورت دستی با ایجاد خراش‌هایی روی پوست و انتقال رنگدانه به لایه‌های پوست انجام می‌شوند. اما این دو روش در نحوه اجرای طراحی ابرو و مواد مصرفی و ابزارهای مورد استفاده باهم تفاوت دارند.

استاد غزل زرگریان با تکنیک اختصاصی خود میکروبلیدینگ ابرو، جدیدترین روش فیبروز ابرو و هاشور ابروی طبیعی را بدون نیاز به ترمیم و با بالاترین کیفیت و ماندگاری انجام می‌دهند. مسترهای دوره دیده استاد غزل زرگریان با تخصص بالای خود و استفاده از ابزارهای حرفه‌ای قرینه‌سازی ابرو، ابروهایی خوش فرم متناسب با آناتومی چهره فرد و کاملا قرینه ایجاد می‌کنند. از طرفی مرکز غزل زرگریان اولین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران است که تکنیک‌های آرایش دائم را برای انواع پوست حتی پوست چرب و افراد با بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، دیابت و … بدون عوارض و با بالاترین ماندگاری انجام می‌دهد.

What is the difference between eyebrow microblading and eyebrow fibrosis0 - میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو چه فرقی دارد؟!هاشور ابروی طبیعی  چیست؟!

هاشور ابرو جدید‎ به روش کشیدن تار مو با استفاده از ابزار مخصوص گفته می‌شود که برای رفع ایرادات ابرو و پرپشت کردن انجام می‌شود. در هاشور ابروی طبیعی و زیباترین مدل هاشور ابرو با سوزنی بسیار ظریف و مخصوص، رنگدانه‌ها را در لایه‌های پوست قرار می‌گیرند. این روش به سبب شکل بسیار طبیعی خطوط به تار موی ابرو و هم جهت بودن با جهت رشد مو، به هاشور ابروی طبیعی معروف است. ضخامت، موقعیت، شکل و فاصله بین تارهای ایجاد شده و همچنین جهت خطوط تعیین‌کننده طبیعی بودن هاشور ابرو جدید‎ است. ظرافت هاشور ابروی طبیعی به مهارت پیگمنتر برای ایجاد ابروهایی پرتر و طبیعی با هاشور ابرو سه بعدی‎ و رنگدانه‌های مصرفی بستگی دارد. هاشور ابروی طبیعی به سه روش میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود که در ادامه به آن‌های می‌پردازیم.

شما با مراجعه به مرکز غزل زرگریان و مشاهده عکس هاشور ابرو بعد از یک ماه‎ و زیباترین مدل هاشور ابرو در نمونه‌کارهای این مرکز، می‌توانید بدون عوارض هاشور ابرو ابروهای زیبا داشته باشید.

میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام می شود؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که برای برطرف کردن نواقص ابرو و اصلاح فرم ابرو استفاده می‌شود. از فواید میکروبلیدینگ ابرو می‌توان به ایجاد خطوطی ظریف همانند تارهای طبیعی ابرو اشاره کرد که موجب می‌شود ابروها ظاهری پرپشت و زیبا داشته باشند. برای انجام میکرو ابرو پیگمنتر در ابتدا با مشورت با مشتری و طبق سلیقه و فرم چهره او، طراحی ابرو را انجام می‌دهد. سپس به سبب کاهش درد تاتو ناشی از نفوذ سوزن تاتو در پوست، از بهترین بی حسی برای تاتو استفاده می‌کند. درمرحله بعدی با قلم میکروبلیدینگ که دارای ۱۰ الی ۱۲ سوزن تاتو ظریف است، خطوط میکروبلیدینگ ابرو ترسیم می‌شود. یکی از نکات مهم در عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو نظم خطوط و ظرافت آن است.

کنترل فشار دست، عمق مناسب سوزن تاتو، زاویه دست پیگمنتر، استفاده از رنگ اورجینال و … از مواردی است که پیگمنترباید بدان توجه نماید. در صورتیکه برای انجام بلید ابرو به پیگمنتری بی تجربه مراجعه کنید به سبب عدم رعایت موارد گفته شده ممکن است دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو شوید. از این رو برای جلوگیری از بروز عوارض میکروبلیدینگ ابرو مراجعه به بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران و رعایت نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو بسیار حائز اهمیت است.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به عنوان اولین و بهترین مرکز میکرو ابرو در کشور، ضمن برخورداری از مسترهای دوره دیده، بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو را برای مشتریان خود ارائه می‌کنیم. علاوه بر این کلیه خدمات بلید کرکی مویی و میکرو ابرو در این مرکز بدون نیاز به ترمیم و با ماندگاری فوق العاده اجرا خواهند شد. شما می‌توانید با آگاهی از همه چیز درباره‌ی میکروبلیدینگ ابرو و مشاهده گالری تصاویر میکروبلیدینگ ابرو در نمونه‌کارهای مرکز غزل زرگریان نسبت به انتخاب این تکنیک اطمینان حاصل کنید.

What is the difference between eyebrow microblading and eyebrow fibrosis9 - میکروبلیدینگ ابرو با فیبروز ابرو چه فرقی دارد؟!جدیدترین روش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش‌های هاشور ابروی طبیعی برای رفع ایرادات ابرو است. این روش برای اولین بار توسط اقای برانکو بابیک موسس کمپانی فی در صربستان ابداع گردید. در تکنیک جدیدترین روش فیبروز ابرو، طراحی ابرو باید طبق قوانین چهارگانه برانکو بابیک و نسبت‌های طلایی صورت انجام شود. این روش نیز همانند میکروبلیدینگ ابرو به صورت دستی و با انتقال رنگدانه به لایه های سطحی پوست انجام می‌شود. در بررسی انواع مدل هاشور ﺍبرو با فیبروز ‎ می‌توان به مدل‌های مدل ابرو فیبروز اسپرت‎، مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد، مدل فیبروز ابرو طبیعی‎، فیبروز ابرو دخترانه اسپرت‎ و جدیدترین روش فیبروز ابرو اشاره کرد. اگر به این پرسش برخورده‌اید که فیبروز ابرو بعد از چند روز طبیعی می‌توان گفت جدیدترین روش فیبروز ابرو بعد ۳ الی ۱۰ روز با بهبودی کامل پوست طبیعی می‌شود.

مسترهای مرکز غزل زرگریان با شناخت نسبت‌های طلایی چهره هر فرد، بهترین فیبروز ابرو‎ را بدون هیچ‌گونه عوارض فیبروز ابرو برای مشتریان خود انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مشاهده آلبومی جدید از انواع مدل ابرو فیبروز نچرال و جذاب در نمونه کارهای مرکز غزل زرگریان، جدیدترین روش فیبروز ابرو شیک با هزینه مناسب و بدون عوارض را تجربه کنید.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو و جدیدترین روش فیبروز ابرو از تکنیک‌های هاشور ابرو طبیعی هستند که در بسیاری از موارد بهم شباهت دارند. اما در برخی موارد نظیر طراحی ابرو و مواد و ابزارهای مورد استفاده با هم تفاوت دارند. فرق جدیدترین روش فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در طراحی ابرو این است که در مدل فیبروز ابرو طبیعی‎ سلیقه مشتری اهمیت چندانی ندارد. و پیگمنتر تنها براساس قوانین صادر شده از سوی آکادمی فی طراحی ابرو را انجام می‌دهد. اما در میکروبلیدینگ، طراحی ابرو براساس سلیقه فرد و فرم چهره او انجام می‌شود. از این رو اغلب بانوان از این روش بیشتر استقبال کرده‌اند. از طرفی رنگ مورد استفاده در جدیدترین روش فیبروز ابرو از مواد معدنی فاقد فلزات و مواد مضر است. این رنگ‌ها راحتتر جذب پوست شده و پس از پاک کردن تاتو ابرو، ته قرمزی از خود به جا نمی‌گذارد.

همچنین از دیگر فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ می‌توان به تفاوت در سوزن تاتو اشاره کرد. در تکنیک مدل فیبروز ابرو طبیعی‎ از سوزن مخصوص فیبروز استفاده می‌شود. درصورتی که به دنبال تفاوت هاشور ابروی طبیعی با فیبروز و میکرو ابرو هستید باید بدانید تقریبا اساس کار همه این روش‌های یکسان است. تمام این تکنیک‌های زیرمجموعه تاتو ابرو هستند که ظاهری طبیعی‌تر ایجاد می‌کنند. تنها تفاوت این تکنیک‌ها در مواد مصرفی و ابزارهایی است که برای انجام آن‌های استفاده می‌شود.

شما می‌توانید در مرکز غزل زرگریان با مشاهده عکس فیبروز ابرو بعد از یک هفته‎ ‎ و مقایسه آن با میکروبلیدینگ، بهترین انتخاب را برای افزایش زیبایی ابروهای خود بگیرید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

۶ نظر

  1. blank

    سلامت وقت شما بخیرقیمت فیبروز ابرو چقدره و تا چند وقت ماندگاری داره؟

  2. blank

    چرا من هیچ وقت فکر نمیکردم اصلااا فیبروز و میکروبلیدینگ با همدیگه فرق داشته باشند؟ عجیب بود خدایی برای من یکی این مطلب را خوندم ولی عالی بود به غلمم اضافه شد

  3. blank

    به نظرم در نهایت فیبروز و میکروبلیدینگ یکیه دیگه تفاوتش خیلیی تخصصی میشه مثلا ما که دقیق نمی دونیم که نمی تونیم بگیم کدومش بهتره من خودم میسپارم به آرایشگر اون بهم پیشنهاد بده کدومو انجام بدم

  4. blank

    من تو یکی از سالن های کرج میروبلیدینگ ابرو انجام دادم علاوه براین اینکه خوب نبود ماندگاری هم نداشت

  5. blank

    من خیلی دوست داشتم فیبروز ابرو انجام بدم اما میترسیدم ابروهام قرینه نشه یا کلا به من نیاد رفتم سالن خانم زرگریان ازایشون مشاوره گرفتم و انجام خیلی راضی هستم از کارشون و پشیمون که چرا زودتر پیش ایشون مراجعه نکردم وانجام ندادم خانم زرگریان و تیمشون از بهترین هستن

  6. blank

    منم ابرو هام خیلی کم حجم بودن رفتم تویکی از سالن ها فیبروز ابرو انجام دادم. مثلا اومدم بهترشون کنم اون دوتا تار ابرویی که داشتم ریخت اصلا از مواد خوب برام استفاده نکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *