What is a crop top 9 - لباس کراپ چیست؟معرفی انواع مدل کراپ

لباس کراپ چیست؟معرفی انواع مدل کراپ

پایگاه خبری دنیای برند، ما در این مطلب به معرفی انواع مدل کراپ و لباس کراپ چیست و کاربرد های آن می پردازیم. پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از جذاب ترین و چشمگیر ترین مدل لباس دخترانه، مدل کراپ می باشد. که باعث زیباتر شدن استایل شما می شود. ویژگی اصلی این لباس، این است که قد کوتاهی دارد و فقط نیم تنه بالایی بدن را می تواند پوشش دهد. اگر که به دنبال یک استایل شیک و دخترانه هستید، پیشنهاد ما استفاده از لباس های کراپ است. ما در این مطلب به معرفی انواع مدل کراپ و لباس کراپ چیست و کاربرد های آن می پردازیم. پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.

لباس کراپ چیست؟

قبل از اینکه در مورد انواع لباس کراپ و اینکه لباس کراپ چیست؟ و به معرفی انواع مدل کراپ بپردازیم و توضیح دهیم. جالب است که به تاریخچه این لباس هم نگاهی بیندازید:

در زمان جنگ جهانی دوم که پارچه کم بود و بحران پارچه وجود داشت، لباس های نیم تنه یا لباس های با قد کوتاه وارد دنیا مد شد که به طور معمول برای ساحل و شنا استفاده می شدند. اما بعد ها این نوع مدل از لباس در بین آقایون بسیار محبوب شد و ورزشکاران و بدنسازان بیشتر از این مدل لباس استفاده می کردند. اما در حال حاضر این نوع لباس یکی از لباس های پرطرفدار و محبوب دخترانه محسوب می شود.

فرق کراپ با نیم تنه؟

در جواب این سوال که لباس کراپ‌ چیست و فرق آن با نیم تنه چیست؟ باید بگوییم که فرق لباس های کراپ با نیم تنه ها در مدل‌شان است. عموما کراپ ها طول های بیشتری نسبت به مدل لباس های نیم تنه دارند و از نیم تنه ها بلندتر می باشند. اما به طور کلی قسمت نیم تنه و سینه تقریبا شبیه به هم است.

معرفی انواع مدل کراپ

همانطور که در قسمت های بالا نیز بیان کردیم که لباس کراپ چیست باید بگوییم که این مدل لباس فقط نیم تنه بالایی را می پوشاند و پهلو ها و قسمتی از شکم را پوشش نمی دهد. به طور کلی کراپ ها در انواع مختلف تولید و طراحی می شوند و تفاوت کراپ ها در جنس پارچه به کار رفته در آن‌ها می باشد. در ادامه قصد داریم تا به  معرفی انواع مدل کراپ و لباس کراپ چیست؟ بپردازیم و شما را با آن‌ها آشنا کنیم.

کراپ ورزشی

در معرفی انواع مدل کراپ باید کراپ های ورزشی را نام ببریم که معمولا در هنگام فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل کراپ ها در قسمت جلوی آن‌ها ۲ عدد پد گذاشته شده است‌ که کاربرد این پد ها، برای بالا بردن و نگه داشتن سینه ها است تا مانع از افتادگی سینه در زمان فعالیت ورزشی بشود. این کراپ ها معمولا جذب و تنگ می باشند و در طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند. از ویژگی های خوب این مدل کراپ قدرت جذب عرق و کشسانی بالا است.

کراپ فانتزی

در جواب لباس کراپ چیست؟ باید بگوییم که کراپ های فانتزی نوعی از لباس هستند. کراپ های فانتزی برای داشتن یک استایل زیبا و نیمه رسمی می توانید استفاده کنید. کراپ های فانتزی در انواع مدل های آستین دار، بدون آستین و بندی تولید و طراحی می شوند. توصیه ما این است کراپ های فانتزی را با دامن کوتاه، شلوارک و یا شلوار جذب بپوشید و در مجلس های نیمه رسی بدرخشید. اگر شما به استایل کژوال علاقه دارید توصیه می شود کراپ را با یک ژاکت یا کت که جدیدا بسیار مد شده است، بپوشید. جنس این مدل کراپ از پلاستیک، نخ، تور و ‌… است و خیاطان برای جذابیت بیشتر آن‌ها از پولک، مروارید و … در دوخت آن استفاده می کنند‌.

What is a crop top 0 - لباس کراپ چیست؟معرفی انواع مدل کراپکراپ تک بند یا تک شانه

در معرفی انواع مدل کراپ می توانیم مدل تک بند یا تک شانه ای را معرفی کنیم. این کراپ ظاهر فانتزی و جذابی دارد که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. ویژگی این مدل کراپ این است که با پوشیدن آن خانم ها و دختران می توانند گردن، شانه و ترقوه خود را برجسته تر نشان دهند.

کراپ بروکات

این نوع کراپ فانتزی معمولا آستین دار است و برای افرادی که بازو های درشتی دارند بسیار مناسب است.

این کراپ ظاهری کلاسیک دارد و می توانید آن را با دامن ست کنید و در مهمانی های خود یک استایل شیک و خاص داشته باشید.

کراپ اسپاگتی

کراپ اسپاگتی نوعی از این لباس است که به عنوان یک لباس راحت و جذاب طراحی و تولید می شود‌. شما می توانید در زمانی که به گردش، مسافرت می روید، این مدل از کراپ را بپوشید. از ویژگی های این لباس این است که در قسمت کمر خود فرورفتگی ای دارد که برای نشان دادن کمر باریک تر استفاده می شود. اگر این کراپ را با دامن بپوشید استایل جذابی را می سازید اگر چه با پوشیدن آن با برخی از شلوار ها نیز استایل جذابی را به وجود می آورید.

کراپ باردو

برای معرفی انواع مدل کراپ می توانیم لباس کراپ باردو را معرفی کنیم‌. این نوع کراپ یقه ای جذاب و متفاوت دارد ترقوه و شانه ها را نمایش می دهد.

کراپ فلزی

کراپ های فلزی به دلیل اینکه ظاهری شبیه به فلز دارند اینگونه نام گذاری شده اند. رنگ آن ها معمولا متالیک است و ظاهری براق دارند. به علت ویژگی براق بودنشان در پارتی و مهمانی ها پر کاربرد هستند. ست کردن این نوع کراپ با شلوار چرمی ظاهر جذابی به شما می دهد.

What is a crop top 9 - لباس کراپ چیست؟معرفی انواع مدل کراپکراپ هالتر

طراحی کراپ هالتر بسیار جذاب است. این نوع کراپ در قسمت یقه بندهایی دارد که پشت گردن بسته می شوند و کراپ را رو به سمت بالا می برند. در این مدل کراپ قد آن کوتاه تر می شود و شکم به نمایش بیشتری گذاشته می شود‌.

چند توصیه در انتخاب کراپ ها

در این مطلب به این سوال که لباس کراپ چیست؟ جواب دادیم و به معرفی انواع مدل کراپ زنانه پرداختیم. اما بهتر است در هنگام انتخاب و پوشیدن کراپ ها به چند نکته توجه کنید تا استایل چشمگیر تر و خاص تری را داشته باشید.

اگر که بالا تنه شما تو پر است و بازو های درشتی دارید از کراپ های تیره تر و آستین دار استفاده کنید.

انتخاب رنگ کراپ بسیار مهم است. بهتر است لباس کراپ خود را با توجه به فرم بدن، رنگ پوست و اکسسوری های‌تان انتخاب کنید.

اگر که بالاتنه ظریفی دارید از کراپ های روشن استفاده کنید.

چرا کراپ ها محبوب اند

بعد از مطالعه این مطلب متوجه شده اید که لباس کراپ چیست؟ و انواع آن چقدر متنوع هستند. تنوع فراوان این مدل از لباس باعث شده که مخاطبان زیادی داشته باشد و افراد مختلف با سلیقه های متفاوت از این کراپ ها استفاده کنند.

What is a crop top 7 - لباس کراپ چیست؟معرفی انواع مدل کراپجمع بندی

در این مقاله به این سوال که لباس کراپ چیست و معرفی انواع مدل کراپ پرداختیم. بهتر است در انتخاب انواع لباس های کراپ به فرم بدن‌تان و فاکتور های گفته شده توجه کنید تا بتوانید استایل مناسبی را با این نوع لباس در تولد، مهمانی و پارتی ها بسازید. امیدواریم که مطالب گفته شده به شما در انتخاب مدل کراپ مورد علاقه‌تان کمک کند. ممنون که تا انتها ما را همراهی کردید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *