موبایل

بی دردسرترین راه های واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل کدامند؟

پایگاه خبری دنیای برند، بازار لوازم جانبی موبایل در ایران به دلیل افزایش تقاضا در کشورمان روز به روز داغ‌تر و میزبان صدها برند لوازم جانبی موبایل از سراسر دنیا می‌شود. همین لوازم جانبی موبایل که شامل کاور، هندزفری، باتری و پاور بانک و موارد مشابه آن می‌شود. به علت مصرفی بودن این لوازم جانبی، ثبت سفارش و واردات سالانه بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به کشور دارد.

بازار لوازم جانبی موبایل در ایران به دلیل افزایش تقاضا در کشورمان روز به روز داغ‌تر و میزبان صدها برند لوازم جانبی موبایل از سراسر دنیا می‌شود. جالب است بدانید همین لوازم جانبی موبایل که شامل کاور، هندزفری، باتری و پاور بانک و موارد مشابه آن می‌شود، به علت مصرفی بودن این لوازم جانبی، ثبت سفارش و واردات سالانه بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به کشور دارد. با توجه به تنوع بالای لوازم جانبی همچون قاب‌های گوشی و جذابیت آن‌ها و همچنین محافظت آن‌ها از گوشی‌ها، مردم عموماً هزینه‌های زیادی را صرف خرید این‌گونه لوازم جانبی موبایل مانند: انواع محافظ صفحه نمایش، کاور و قاب، هندزفری می‌کنند. به همین علت، بازار لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر روز به روز در حال گسترش است. در این مطلب به بی‌دردسرترین راه‌های واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل می‌پردازیم.

ترخیص کالا چیست؟

ترخیص کالا یعنی اظهار کالا به گمرک و خروج کالا از محل گمرک. طبق بند ث ماده ۱ قانون امور گمرکی به خروج کالا از اماکن گمرکی پس از انجام تشریفات گمرکی، ترخیص کالا از گمرک گفته می‌شود.

از منظر تعاریف، پیوست کلی کنوانسیون تجدید نظر شده کیوتو، ترخیص کالا به مفهوم انجام تشریفات گمرکات ضروری است و انجام  این مراحل اجازه می‌دهد، کالا ورود قطعی شده، صادر شود یا تحت سایر رویه‌های گمرکی قرار گیرد.

در عین حال اصطلاح دیگری تحت عنوان خروج کالا در کنوانسیون کیوتو وجود دارد، که به مفهوم اقدام گمرک است. براساس آن اجازه داده می‌شود کالایی که در جریان ترخیص قرار گرفته است، در اختیار اشخاص ذی‌نفع قرار گیرد.

ترخیص لوازم جانبی موبایل

همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، واردات لوازم جانبی موبایل تجارتی پرسود و در حال گسترش است است و ترخیص لوازم جانبی موبایل باید هرچه سریع‌تر انجام شود. لوازم جانبی موبایل شاید در یک دسته قابل معرفی باشد ولی کالاهای این دسته بسیار متنوع هستند و بسته به کشوری که برای واردات لوازم جانبی موبایل از آن‌جا اقدام می‌کنید، شرایط ترخیص لوازم جانبی موبایل متفاوت خواهد بود. این موارد کار ترخیص را کمی پیچیده می‌کند و استفاده از ترخیص‌کار حرفه‌ای و همکاری با شرکت بازرگانی در زمینه لوازم جانبی موبایل برای جلوگیری از هدررفت زمان و سرمایه‌ی شما تجار گرامی و گیر کردن بار شما در گمرک ضروری است. تصور کنید قاب یا گلس موبایل یک مدل سال سامسونگ یا آیفون را وارد کرده‌اید. اگر این کالاها به دلیل ثبت سفارش اشتباه یا مسائل دیگر در گمرک بماند و نتوانید آن را به‌موقع ترخیص کنید ممکن است بازگشت تمام سرمایه‌تان به خطر بیفتد. چرا که زمان محدودی تقاضای این محصول در بازار وجود دارد.

بی‌دردسرترین راه‌ واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل

راه‌های زیادی برای واردات لوازم جانبی موبایل وجود دارد، اما در عین حال بسیاری از این راه‌ها ریسک بالایی هم دارند و ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه‌ی ارزشمند شما شوند. پیشنهاد ما به عنوان بی‌دردسرترین راه واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل، همکاری با شرکت‌های بازرگانی است. شرکت های متعددی در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کنند. شرکت بازرگانی سپاهان همراه با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه واردات کالا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین واردکنندگان لوازم جانبی موبایل در کشور است که به عنوان فعال اقتصادی کشور شناخته شده و آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما تجار گرامی‌ست.

در این بخش به تعدادی از سوالات متداول در زمینه‌ی واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل می‌پردازیم.

پرسودترین لوازم جانبی برای خرید عمده از چین و دبی چیست؟

لوازم جانبی دیجیتال همچون ال‌سی‌دی گوشی بیشترین حاشیه سود را برای واردکنندگان به ارمغان می‌آورند و گاهی ممکن است این سود به بیش از %۴۰ هم برسد.

لوازم جانبی موبایل را از کجا وارد کنیم؟

کشورهای چین و امارات بازارهای اصلی لوازم جانبی گوشی در آسیا و حتی در جهان هستند. خرید و واردات لوازم جانبی از چین و دبی، سود فراوانی به همراه خواهد داشت. روابط تجاری ایران نیز با این کشورها حسنه است. در نتیجه بهترین و پرسودترین انتخاب برای واردات لوازم جانبی، از این دو کشور است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x