What are the characteristics of the original perfume 660x330 - مشخصات عطر اورجینال و اصل چیست؟

مشخصات عطر اورجینال و اصل چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، در ادامه در مورد مشخصات عطر اورجینال و اصل بیشتر صحبت می‌کنیم و نکاتی را در خصوص تشخیص عطر اصل از عطر فیک را برای شما بیان می‌کنیم.

یکی از دغدغه‌هایی که برای تمامی افراد در زمان خرید عطر وجود دارد، خرید عطر اصل و اورجینال می‌باشد. تشخیص دادن عطر اورجینال از عطر‌های تقلبی و فیک بسیار سخت و دشوار است، زیرا برخی از شرکت‌ها به قدری حرفه ای در این زمینه عمل می‌کنند که عطر تقلبی تولید شده توسط آن‌ها تفاوت چندانی با عطر اصل ندارد و تنها با گذشت زمان و دقت در رایحه‌ها و نت‌های آن می‌توان به این موضوع پی برد. در ادامه در مورد مشخصات عطر اورجینال و اصل بیشتر صحبت می‌کنیم و نکاتی را در خصوص تشخیص عطر اصل از عطر فیک را برای شما بیان می‌کنیم. اگر شما هم از علاقه مندان به عطر هستید، می‌توانید با خواندن این مقاله اطلاعات زیادی را در خصوص عطر‌های اصل بدست آورید.

مشخصات عطر اورجینال و اصل

عطر اصل و اورجینال دارای مشخصاتی می‌باشد که شما با آگاهی از آن‌ها و مورد توجه قرار دادن این مشخصات در زمان خرید عطر، می‌توانید عطر  اورجینال را بخرید.

عطر اصل از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است و پخش بوی بالایی دارد. همچنین قیمت بالای این عطر‌ها از دیگر ویژگی‌های این عطر‌ها است که می‌تواند در تشخیص اصل بودن آن به شما کمک کند.

طراحی شیشه‌های عطر اورجینال بسیار ظریف و خاص است و جلوه ای فوق العاده دارند.

از دیگر مشخصات عطر  اورجینال و اصل رایحه‌ها و نت‌های موجود در عطر است که به مشام می‌رسد. استفاده از رایحه‌های خاص و با کیفیت در ساخت عطر‌های اصل باعث شده تا بوی خاص و ویژه ای داشته باشند و کپی کردن آن‌ها بسیار سخت باشد.

آگاهی از مشخصات عطر اصل به شما کمک می‌کند تا بتوانید عطر اصل را تشخیص داده و نسبت به خرید آن اقدام کنید و از بابت اصل بودن آن نگرانی نداشته باشید. در ادامه مقاله به شما در تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی کمک می‌کنیم.

چند راه برای تشخیص دادن عطر اصل و اورجینال از عطر تقلبی 

همانطور که بیان کردیم آگاهی از مشخصات عطر اورجینال و اصل می‌تواند کمک قابل توجهی در تشخیص آن از عطر تقلبی به شما بکند. همچنین راه‌ها و روش‌های دیگری برای تشخیص اصل و اورجینال بودن یک عطر وجود دارد که در این قسمت چند مورد از این راه‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

تکان دادن شیشه عطر و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن 

یکی از ویژگی‌های جالب و جذابی که در عطر‌های اصل و اورجینال  وچود دارد، این است که پس از تکان دادن شیشه‌های آن‌ها حباب‌هایی در مایع عطر به‌وجود می‌آیند. مدت زمانی که این حباب‌ها در شیشه عطر نمایان شده و سپس محو شده و از بین می‌روند، زمانی بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه است. این موضوع در حالی است که حبا‌ب‌های نمایان شده در عطر‌های تقلبی در زمانی کوتاه‌تر از بین می‌روند. این روش یکی از روش‌های آسان و سریع برای پی بردن به اصل بودن عطر مورد نظر شما می‌باشد. همچنین از آن می‌توان به عنوان مشخصات عطر اورجینال و اصل نیز یاد کرد.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راه های تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن از عطر۱۹ مراجعه کنید.

What are the characteristics of the original perfume 0 - مشخصات عطر اورجینال و اصل چیست؟توجه کردن به بارکد موجود بر روی شیشه عطر 

یکی دیگر از مشخصات عطر اورجینال و اصل این است که بارکدی بر روی شیشه و جعبه عطر وجود دارد. عدد این دو بارکد دقیقا همانند یکدیگر است و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. همچنین این بارکد بر روی جعبه و شیشه عطر حک شده و به وسیله برچسب بر روی آن درج نشده است. با کمی دقت و توجه در این زمینه به آسانی می‌توانید عطر اصل را از عطر تقلبی تشخیص بدهید و از خرید خود کاملا مطمئن باشید. با چک کردن این بارکد در سایت موجود برای تشخیص اصل و اورجینال بودن عطر‌ها نیز می‌توانید از اصل بودن آن به طور کامل اطمینان پیدا کنید.

دقت کردن به طراحی جعبه عطر 

طراحی جعبه‌های عطر اصل و اورجینال  بسیار خاص و منحصر به فرد است و با فونت‌های خاصی بر روی جعبه‌ آن نوشته شده است. شما می‌توانید این مورد را مد نظر قرار بدهید و با چک کردن نوشته‌های موجود بر روی جعبه و یافتن تفاوت‌ها بین جعبه عطر تقلبی با اصل، به اصلی بودن عطر یا تقلبی بودن آن پی ببرید‌.این مورد را نیز می‌توانید جزو مشخصات عطر اورجینال و اصل به خاطر بسپارید و از آن برای مشخص کردن اصل یا تقلبی بودن استفاده کنید‌.

توجه کردن به رنگ عطر اصل و تقلبی 

یکی دیگر از راه‌هایی که به شما در خرید یک عطر اصل و اورجینال کمک می‌کند، دقت کردن به رنگ عطر درون شیشه می‌باشد. زمانی که شما قصد خرید یک عطر را پیدا می‌کنید، ابتدا درباره آن تحقیق کنید و اطلاعاتی را در خصوص رنگ عطر مورد نظر خود بدست آورید. زمانی که برای خرید وارد فروشگاه می‌شوید، می‌توانید مقایسه رنگی را در ذهن خود انجام بدهید و تا حدودی به اصل بودن یا تقلبی بودن آن پی ببرید‌. عطر‌هایی که تقلبی هستند یا از نمونه اصلی کم رنگ‌تر هستند یا از آن پر‌ رنگ‌تر می‌باشند. اگر شخص با دقتی هستید با کمی توجه و دقت بیشتر در مقایسه با سایر روش‌ها می‌توانید از این روش نیز برای تشخیص عطر  اصل استفاده کنید. رنگ خاص نیز یکی دیگر از مشخصات عطر اورجینال و اصل می باشد.

What are the characteristics of the original perfume 0 - مشخصات عطر اورجینال و اصل چیست؟دقت کردن به طراحی شیشه عطر 

دیگر روشی که برای تشخیص دادن عطر تقلبی و اصل از یکدیگر وجود دارد، توجه و دقت کردن در طراحی این شیشه‌های عطر می‌باشد. برای انجام و به کار بردن این روش کافی است که قبل از خرید شیشه‌های عطر اصل را مشاهده و بررسی کنید و زمانی که برای خرید حضوری به بازار می‌روید نمونه عطر‌هایی را که فروشنده برای شما می‌آورد با نمونه‌های اصل آن مقایسه کنید. ظرافت و دقتی که در شیشه‌های عطر اصل و اورجینال وجود دارد،  در شیشه‌های عطر فیک و تقلبی به چشم نمی‌خورد.  این گزینه جزو یکی از راه‌های خوب برای تشخیص اصل بودن عطر می‌باشد.

دقت کردن به جزئیات عطر‌ها 

در زمان ساخت عطر اصل و اورجینال نکاتی مد نظر قرار می‌گیرد که تمام سازنده‌های عطر تقلبی به آن‌ها توجه نمی‌کنند و این مورد نیز می‌تواند از جمله راه‌هایی باشد که به وسیله و کمک آن بتوانیم به اصل بودن یا تقلبی بودن عطر مورد نظر پی ببریم. وجود جزئیات بیشتر در طراحی و ساخت جعبه و حتی نکاتی در خصوص ایمنی عطر در داخل جعبه، از جمله مشخصات عطر اورجینال و اصل است که در عطر‌های تقلبی به چشم نمی‌خورد.

آیا عطر‌های گرمی می‌توانند اصل و اورجینال باشند یا نه؟ 

عطر‌های اصل و اورجینال هیچگاه به صورت گرمی به فروش نمی‌رسند و تنها در شیشه‌هایی که دارای سایز متفاوت هستند و به اصطلاح میل‌های آن‌ها متفاوت است، فروخته می‌شوند. این مورد جزو ویژگی‌ها و مشخصات عطر اورجینال و اصل می باشد و اگر در جایی شنیدید که عطر‌های گرمی همان نمونه‌های اصل و اورجینال هستند، باید کمی شک کنید و با تحقیق و بررسی بیشتر برای خرید آن اقدام کنید.

images 1697613489 652f86b104e1b - مشخصات عطر اورجینال و اصل چیست؟

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مشخصات عطر اورجینال و اصل آشنا کنیم و همچنین به بیان نکاتی در خصوص تشخیص یک عطر اصل و اورجینال از عطری فیک و تقلبی پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به مشخصات عطر اورجینال و اصل نسبت به خرید یک عطر اصل و با کیفیت اقدام کنید. از اینکه با ما تا پایان این مقاله در خصوص مشخصات عطر اصل همراه بودید، از شما تشکر می‌کنیم.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *