نمایشگاه

نمایشگاه های کرمان را به برند کشور تبدیل می کنیم

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در اقتصاد استان کرمان گفت: نمایشگاه‌های این استان را با برنامه ریزی اصولی به جایگاه واقعی خود می‌رسانیم و آن را به برند کشور تبدیل خواهیم کرد.

به‌گزارش عصر چهارشنبه از روابط عمومی صندوق بازنشستگی مس ایران، عماد امیری‌پور در آیین معارفه خود با تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره افزود: این مهم با برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همراهی فعالان حوزه نمایشگاهی در استان کرمان، محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه‌ها همواره به‌عنوان بال تجاری اقتصاد استان کرمان محسوب می‌شوند و این وظیفه شرکت نمایشگاه‌ها را سنگین‌تر می کند.

بنا به تصمیم هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کشور عماد امیری پور به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و در همین راستا از خدمات امیرحسین سعید مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کشور با حضور تعدادی از مدیران موسسه صندوق بازنشستگی شرکت صنایع ملی مس  ایران و مدیران شرکت‌های تابعه آن موسسه در محل این شرکت در کرمان برگزار شد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x