برند کیش

برند کیش را احیا می‌کنیم

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همکاری همه جانبه برای توسعه این جزیره گفت:‌ برند کیش به عنوان نگین خلیج فارس باید احیا شود.

«رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه به دنبال حکمرانی خوب در منطقه هستیم، اظهار کرد: بدون مشارکت عمومی نمی‌توان توفیقی در توسعه منطقه داشت.

وی اعتماد اجتماعی را شرط اصلی سرمایه اجتماعی دانست و افزود: همگان باید در سرنوشت کیش سهیم باشند؛ معتقدیم که «کیش برای همه» نباید فقط در شعار خلاصه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نیازمند همکاری و هم افزایی خارج از سلایق شخصی برای توسعه منطقه هستیم، گفت:‌ دولت عزم جدی برای توسعه منطقه دارد و در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

وی بر ضرورت افزایش اعتماد عمومی تاکید کرد و ادامه داد: نیازمند پاسخگویی مدیران به افکار عمومی برای افزایش اعتماد عمومی هستیم.

«سرهنگی» اضافه کرد: قطع یقین شفافیت و حاکمیت قانون منجر به افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

وی گفت: برای ارتقاء منطقه، تمرکز استراتژیک بر ظرفیت‌ها و نقاطی که می‌تواند به عنوان اهرم عمل کند، در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نخبگان در کیش تاکید کرد و ارتقاء وضعیت معیشتی کیشوندان و همکاران سازمان منطقه آزاد، حمایت از سرمایه گذاران و توجه به آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

طی مراسمی از زحمات «سعید پورزادی» به عنوان سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد کیش قدرانی و دکتر «رحیم سرهنگی» نیز به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معارفه شد.

«سرهنگی» از فارغ التحصیلان و اساتید جوان دانشگاه صنعتی شریف و دارای دکترای مدیریت است.

وی که دارای مقالات و تالیفات متعدد پژوهشی است، پیش از این مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار و رییس موسسه کار و تامین اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

از دیگر سوابق سرهنگی، می‌توان به مدیر علمی و اجرایی سازمان نوسازی شهرداری تهران، مدیر پروژه توسعه صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نایب رییس کارگروه بازار شورای عالی اشتغال در وزارت صمت و کارگروه نوآوری و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *