برند کیش

برند کیش را احیا می‌کنیم

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همکاری همه جانبه برای توسعه این جزیره گفت:‌ برند کیش به عنوان نگین خلیج فارس باید احیا شود.

«رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه به دنبال حکمرانی خوب در منطقه هستیم، اظهار کرد: بدون مشارکت عمومی نمی‌توان توفیقی در توسعه منطقه داشت.

وی اعتماد اجتماعی را شرط اصلی سرمایه اجتماعی دانست و افزود: همگان باید در سرنوشت کیش سهیم باشند؛ معتقدیم که «کیش برای همه» نباید فقط در شعار خلاصه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نیازمند همکاری و هم افزایی خارج از سلایق شخصی برای توسعه منطقه هستیم، گفت:‌ دولت عزم جدی برای توسعه منطقه دارد و در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

وی بر ضرورت افزایش اعتماد عمومی تاکید کرد و ادامه داد: نیازمند پاسخگویی مدیران به افکار عمومی برای افزایش اعتماد عمومی هستیم.

«سرهنگی» اضافه کرد: قطع یقین شفافیت و حاکمیت قانون منجر به افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

وی گفت: برای ارتقاء منطقه، تمرکز استراتژیک بر ظرفیت‌ها و نقاطی که می‌تواند به عنوان اهرم عمل کند، در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نخبگان در کیش تاکید کرد و ارتقاء وضعیت معیشتی کیشوندان و همکاران سازمان منطقه آزاد، حمایت از سرمایه گذاران و توجه به آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

طی مراسمی از زحمات «سعید پورزادی» به عنوان سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد کیش قدرانی و دکتر «رحیم سرهنگی» نیز به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معارفه شد.

«سرهنگی» از فارغ التحصیلان و اساتید جوان دانشگاه صنعتی شریف و دارای دکترای مدیریت است.

وی که دارای مقالات و تالیفات متعدد پژوهشی است، پیش از این مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار و رییس موسسه کار و تامین اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

از دیگر سوابق سرهنگی، می‌توان به مدیر علمی و اجرایی سازمان نوسازی شهرداری تهران، مدیر پروژه توسعه صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نایب رییس کارگروه بازار شورای عالی اشتغال در وزارت صمت و کارگروه نوآوری و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x