شستشوی

شستشوی مبل، موکت، فرش و خوشخواب در محل

شستشوی مبل در محل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط بهترین و ماهر ترین استاد کار های متخصص انجام می شود. برای شستشوی کلیه خدمات مبل در منزل با دستگاه در تمام نقاط تهران و کرج با ضمانت کتبی انجام می گیرد. مبل شویی امری ضروری برای شستشوی مبل می باشد برای حفظ سلامت مبل های خود از شرکت های متخصص و معتبر خدمات بگیرید تا به مبل ها که یکی از سرمایه های خانه دار ها می باشد آسیب وارد نشود. و همیشه مبل هایی تمیز و براق و بدون لک داشته باشید.

مبل و صندلی در منزل جزو اثاث خیلی مهم می باشد. این روز ها دیگر در تمام خانه ها مبل و صندلی دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. مبل ها با استفاده مداوم و همیشگش در منزل، محل کار، شرکت ها، ادارات، هتل ها، رستوران ها و … در معرض کثیف شدن و لکه دار شدن هستند. مبل های لکه دار و کثیف زیبایی خانه را از بین می برد و بر طراحی و دکوراسیون منزل نیز تاثیر زیادی دارد. مبل را باید در سال یکی دو بار تمیز و شستشو کرد. بهترین راه آن است که مبل های خود را برای شستشو و خشکشویی به شرکت های متخصص بسپارید و همیشه مبل هایی عاری از هر گونه لک و کثیفی داشته باشید.

 

خشکشویی مبل در منزل

دیگر مثل قدیما نیست که بر روی مبل های خود پارچه های سفید یا کاور بکشید. چون با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی در منزل با بهترین روش شستشوی مبل را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند. برای شستشوی مبل های خود به یک متخصص که با دستگاه مبل شویی شستشوی مبل را انجام می دهد آشنا شوید و مبل های خود را به آنها بسپارید. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده اند که بدون هیچ آسیبی مبل را شستشو می دهند و تمیز می کنند. ما در برداشتن سر سخت ترین لکه های مبل مثل جوهر و لکه قهوه تخصص داریم و این خدمات را در جلوی مشتری در منزل انجام می دهیم.

چه مبل هایی را می توان با دستگاه شستشو داد؟

می توان گفت که اکثر مبل ها را می توان با دستگاه به طور صحیح و با مواد های استاندارد شستشو داد. تعدادی از مبل هایی که در منزل با دستگاه قابل شستشو هستند را نام می بریم. می توانید آنها را در لیست پایین مشاهده کنید. اگر در لیست پایین نامی از یک نوع مبل برده نشده است به این معنا نمی باشد که قابل شستشو نیست در نظر داشته باشید که ما در شرکت پاکسیما تمامی مبل ها را با سرویس رایگان و تضمینی شستشو می دهیم.

  • شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  • مبل های پارچه ای
  • مبل های چستر
  • مبل سلطنتی
  • مبل راحتی
  • مبل چرمی
  • و …

قیمت شستشوی مبل در منزل

قیمت شستشوی مبل در منزل به نوع و جنس مبل نیز می باشد و اگر در شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی را مشاهده می کنید. قیمت شستشوی مبل در منزل باید طبق قانون و تعرفه اتحادیه باشد. نرخ و تعرفه شستشو و خشکشویی مبل و انواع مبل ها در منزل و محل کار و حتی شرکت ها باید طبق مصوبه اتحادیه باشد. شرکت هایی که عضو رسمی اتحادیه مبل شویی و قالیشویی باشند هر ساله تعرفه و نرخ شستشوی انواع مبل ها را از اتحادیه مربوطه دریافت می کنند و باید طبق آن نرخ و تعرفه شستشوی مبل را انجام می دهند.

مبل ها نقش بسیار زیادی در زیبای خانه دارند و اگر مبل ها کثیف باشند در زیبای خانه تاثیر زیادی دارد و این برای ساکنین و میهمان های خانه خوش آیند نیست. قیمت مبل شویی در تهران و کرج برای شستشوی انواع مبل طبق تعرفه و نرخ اتحادیه می باشد. برای شستشوی مبل های خود زیاد نگران نباشید چون ما با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین خدمات شستشوی مبل را انجام می دهیم. قیمت شستشو و لکه برداری در این مجموعه بسیار پایین تر از تمام جا هایی است که می شناسید.

عوامل تاثیر گذار در افزایش قیمت شستشوی مبل

  • تعداد مبل ها و چند نفره بودن آنها
  • تعداد تشک های اضافه و دوبل
  • تعداد کوسن های مبل
  • نوع مواد شوینده مورد استفاده
  • نوع شستشوی در خواستی مشتری

Wash sofas rugs carpets and bedding on site - شستشوی مبل، موکت، فرش و خوشخواب در محلموکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی خدماتی است که در منزل با دستگاه  های مخصوص موکت شویی انجام می شود. موکت را با دستگاه در چند مرحله حرفه ای و تخصصی شستشو می دهند. شستشوی انواع موکت های معمولی و پالاز موکت در محل و حتی شستشوی انواع موکت های چسپیده در منزل و محل کار را می توان با این دستگاه ها شستشو داد و نظافت کلی آنها را انجام دهید. دستگاه های موکت شویی در دو طرح بزرگ و کوچک ساخته شده است که برای موکت های زیاد  از دستگاه بزرگ استفاده می شود و برای راه پله ها و جا هایی که دستگاه بزرگ تر نمی تواند کار کند از آن استفاده می کنند.

موکت شویی شامل شستشوی کامل موکت و جارو کردن آن به وسیله دستگاه مکنده و خشک کردن موکت با دستگاه راداکتو و مکش انجام می شود. شستشوی مت و پاک کردن و تمیز کردن لکه های سیاه بر روی موکت ها نیز با همان دستگاه موکت شویی انجام می شود. بهترین شستشوی موکت و خشکشویی آن در محل کار و در منزل به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گیرد.

شستشوی انواع موکت

  • خشکشویی انواع موکت های ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی موکت های معمولی با دستگاه در منزل
  • شستن موکت های پالاز در خانه و شرکت
  • شستشوی موکت های چسپیده بر زمین با دستگاه

خشکشویی تشک خوشخواب با دستگاه

شستشو و خشکشویی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط استادکار های متخصص و مجرب صورت می گیرد. خشکشویی خوشخواب به صورت حرفه ای می باشد. دیگر نیازی نیست که خوشخواب تخت خود را برای شستشو و تمیز کردن به مراکز شستشوی خوشخواب بسپارید و هزینه ای زیاد برای آن پرداخت نمایید. خشکشویی و شستشوی خوشخواب در منزل بر روی تخت و به صورت خشکشویی شستشو می شود و حتی لکه های زرد بر روی آن تمیز می شود.

خوشخواب در منزل شستشو می شود ونیازی ندارد که آنها را برای شستشو و تمیز کردن به بالا پشت بام یا حیاط منزل ببرید. با دستگاه های خشکشویی و بخار شویی در سه مرحله شستشوی خوشخواب انجام می شود و شسته می شود. در مرحله اول متخصص با دستگاه دریل فرچه ای خوشخواب را کامل زیر و رو شستشو می دهد. در محله دوم اگر خوشخواب نیاز به لکه برداری داشته باشد تمام لکه های آن را در این مرحله با مواد نانو پاکر لکه برداری می کنند. اما در مرحله پایانی متخصص خوشخواب و تشک تخت را کامل با دستگاه وکیوم می کند تا کامل خشک شود.

انواع تشک های خوشخواب

  • شستشوی انواع تشک های ایرانی و خارجی در محل بدون جا به جایی
  • خشکشویی خوشخواب های دو نفره فنر دار
  • خوشخواب های یک نفره
  • تشک های تخت بچه

Wash sofas rugs carpets and bedding on site 0 - شستشوی مبل، موکت، فرش و خوشخواب در محلفرش شویی در منزل به صورت خشکشویی

فرش شویی در محل با دستگاه مخصوص شستشوی فرش انجام می گیرد. شستشوی فرش در منزل موضوعی است که برای سلامتی و بهداشت هر نوع فضایی و منزلی واجب می باشد. در خانه ها معمولا اولین چیزی که به چشم می خود و در دکوراسیون و چیدمان منزل تاثیر دارد فرش می باشد. اگر فرش ها در منزل کثیف و آلوده باشند جلوه خوبی ندارد و خوشایند نیست. پس در حفظ نگداری و تمیزی فرش و نظافت آن باید خیلی دقت کرد و کوشا باشید. فرش ها هر یکی دو روز نیاز به جارو کردن دارند تا تمیز باشند.

یکی از نکات مهم در نگه داری فرش آن است که آن را در جا های مرطوب و یا جا هایی که نور خورشید مستقیم به آنجا می تابد استفاده نکنیم. چون این کار آسیب جدی به فرش وارد می کند. فرش هم مانند اثاث دیگر منزل نیز نیاز به شستشو نظافت دارد. اگر فرش ها در اثر آلودگی و رفت و آمد زیاد و استفاده مداوم از آن کثیف شده باشند آن را با دستگاه شستشو دهید. ما در شرکت پاکسیما دارای خدمات شستشوی فرش توسط بهترین متخصص های آموزش دیده برای شستشوی انواع فرش بدون تداخل رنگ وآسیب رساندن به فرش خدمات انجام می دهند. بهترین شستشو با دستگاه در محل با عالی ترین مواد شوینده نانو و لکه بر انجام می شود.

شستشوی انواع فرش در منزل

  • خشکشویی انواع فرش های دستبافت اصفهان، شیراز، قم، مشهد، کاشان، کردستان، تبریز و …
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  • شستشوی انواع فرش های معمولی و قدیمی
  • خشکشویی فرش های دستبافت ابریشم، گل ابریشم، تمام ابریشم و آنتیک
  • شستن انواع پشتی های دستی و ماشینی در منزل
  • شستشوی فرش های ترک
  • خشکشوی فرش های فانتزی
  • خشکشویی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستی و ابریشمی

تمام خدمات شستشوی فرش، مبل، موکت، صندلی، خوشخواب و … در محل و منزل مشتری انجام می گیرد. این خدمات با سرویس رایگان می باشد و کاملا تضمینی است.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *