برند مایکروسافت

موافقت آمریکا با خرید ۱۶ میلیارد دلاری برند مایکروسافت

پایکاه خبری دنیای برند، رگولاتور ضد انحصارطلبی آمریکا با قرارداد برند مایکروسافت برای خرید شرکت فناوری گفتار و هوش مصنوعی نیوآنس کامیونیکیشن موافقت کرد.

این قرارداد ۱۶ میلیارد دلاری در آوریل اعلام شد. پیش از آن این دو شرکت در سال ۲۰۱۹ برای اتومات کردن کار اداری بهداشت و درمان مانند ثبت مدارک با یکدیگر همکاری داشتند.

شرکت نیوآنس که فناوری تشخیص صدای این شرکت به راه اندازی دستیار سوتی سیری اپل کمک کرد، نرم افزار برای بخشهای مختلف از بهداشت و سلامت گرفته تا صنایع خودروسازی می سازد.

شرکت نیوآنس در اظهارنامه ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که مهلت دولت آمریکا برای اعتراض به این قرارداد در اول ژوئن به پایان می رسد. انقضای این مهلت یکی از شرایط نهایی شدن این ادغام است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

بر اساس گزارش تک کرانچ، سخنگوی برند مایکروسافت در بیانیه ای اظهار کرده بود که این توافق تحت بازبینی رگولاتوری در حوزه های قضایی دیگر قرار دارد و قرار است در پایان سال ۲۰۲۱ بسته شود.

توافق با نیوآنس دومین توافق بزرگ مایکروسافت پس از خرید ۲۶.۲ میلیارد دلاری شبکه اجتماعی لینکدین در سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *