رونمایی از هویت بصری Sadad

رونمایی از هویت بصری جدید سداد

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت پرداخت الکترونیک سداد هویت جدید بصری خود را با شعار در مسیر پیشرفت معرفی کرد و این تغییر را برگرفته از اهداف، استراتژی و مدیریت جدیدشان در سال جدید دانست.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی در سالن رسول اکرم مجموعه رایزن از هویت بصری و استراتژی‌ جدید خود رونمایی کرد.
در این مراسم که با حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره سداد، نمایندگان برخی از مشتریان و مهمان‌هایی از بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد، آزاده نوری معاون سرمایه انسانی سداد از استراتژی موسوم به اکشن و تحولات پیش روی سداد گفت و در ادامه آرین مقبلی مدیر هنری ری‌برندیگ سداد در خصوص لوگوی جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

سداد که در این سال‌ها با لوگوی پروانه در میان کاربران شناخته شده بود، حالا با مینیمال‌‌‌تر کردن این پروانه، نقشی جدید را به برند خود پیوند زده است.

به گفته مدیران سداد، این هویت بصری جدید، در راستای مدیریت، اهداف و استراتژی‌‌‌های جدیدی است که سداد در سال ۱۴۰۲ پیش گرفته است. سداد همچنین در رویداد ری‌‌‌برندینگ خود اعلام کرد که از این پس، با عنوان «ارائه راهکارهای پرداخت» شناخته خواهد شد. به طور کلی، تغییرات جدید سداد از ۶ ماه گذشته با محوریت مشتریان، منابع انسانی، و ذی‌نفعان بیرونی کلید خورده است. یکی از نتایج این تغییرات یکپارچه‌‌‌سازی خدمات و محصول این شرکت است. به گفته سداد، تغییر عنوان «پرداخت الکترونیک سداد» به «ارائه راهکارهای سداد» در راستای ورود این شرکت به حوزه‌‌‌های سرویس‌‌‌دهی B۲B و B۲G انجام شده است و از این پس، سداد در حوزه سرویس‌‌‌دهی به کسب‌وکارها نیز فعال خواهد بود.

Unveiling the visual identity of Sadad old and new logo - رونمایی از هویت بصری جدید سداد
لوگو قدیم و جدید سداد

آزاده نوری، مدیر منابع انسانی سداد نیز همه بخش‌‌‌های برند را در تغییر و همگام با این هویت بصری جدید خواند و گفت: «قدم‌‌‌ها برای تغییر استراتژی در سداد از مدتی پیش شروع شده است. گام اول در این برنامه، استراتژی اکشن است. این استراتژی برای این طراحی شده است که ما برخی از فرآیندها را از ابتدا زیر ذره‌‌‌بین قرار دهیم و با بازبینی و بازتعریف آنها برای مشتریان سداد، به سمت رشد و تغییر بیشتر برویم.» در ادامه، مدیرعامل شرکت سداد، محمدحسین کاشی در خصوص هدف نهایی سداد صحبت کرد: «هدف‌‌‌گذاری اصلی سداد، دستیابی به جایگاه اول مبلغ تراکنش‌‌‌های بازار است. کل میزان سود سداد در ۶ ماه ابتدایی امسال، چیزی حدود دو برابر کل میزان سود سال قبل است. هدف‌‌‌گذاری ما در انتهای امسال، دو برابر کردن مبلغ سود سداد نسبت به ۶ ماه اول سال خواهد بود؛ به عبارتی یعنی چهار برابر کردن سود سداد طی یک سال مالی.» او همچنین با اشاره به همین استراتژی‌‌‌ها، تغییرات و حرکت به سوی رشد گفت: «در سال ۱۴۰۲ تصمیم داریم که کیف پول سداد را توسعه دهیم و خدمات‌‌‌مان را بیشتر در حوزه کیف پول تثبیت کنیم. در ادامه این محصول جدید، قصد داریم کیف پول سازمانی را نیز توسعه دهیم.» کاشی اعلام کرد که سداد در سطح کشور چیزی حدود ۷۰۰‌هزار پذیرنده دارد و این عدد، بستر خوبی برای ارائه خدمات مختلف خواهد بود.

Unveiling the new visual identity of Sadad 5 - رونمایی از هویت بصری جدید سدادUnveiling the new visual identity of Sadad 4 - رونمایی از هویت بصری جدید سدادUnveiling the new visual identity of Sadad 2 - رونمایی از هویت بصری جدید سدادUnveiling the new visual identity of Sadad 1 - رونمایی از هویت بصری جدید سدادUnveiling the new visual identity of Sadad - رونمایی از هویت بصری جدید سداد

همچنین ببینید

برندهای لوازم خانگی ایرانی

رقابت برندهای لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *