متاورس

رونمایی از پلتفرم گردشگری متاورس در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲

پایگاه خبری دنیای برند، امارت شارجه در امارات متحده عربی، از پلتفرم گردشگری متاورس شارجه‌ورس (Sharjahverse) در جیتکس ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

شارجه‌ورس اولین شهر متاورس تحت حمایت دولت در جهان است که که از پلتفرم‌های Multiverse Labs استفاده می‌کند و با مساحت ۲۵۹۰ کیلومتر مربع، تمام شارجه را در بر می‌گیرد و نه تنها باعث رونق اقتصادی گردشگری آن می‌شود، بلکه برای کارمندان آن منطقه مشاغل مربوط به متاورس ایجاد می‌کند.

متاورس به صنعت گردشگری هم کمک کرده است. به گفته «خالد جاسم المدفا»، رئیس اداره توسعه تجارت و گردشگری شارجه (SCTDA): «گردشگری مجازی در شارجه‌ورس، دسترسی بی‌نظیری به تقریبا هر مکان، تجربه‌های شخصی‌سازی شده مهمان و سرگرمی‌های پیشرفته را فراهم می‌کند.»

Unveiling the Metaverse tourism platform at the GITEX 2022 exhibition 01 - رونمایی از پلتفرم گردشگری متاورس در نمایشگاه جیتکس 2022«کلیف سو»، مدیرعامل شرکت Multiverse Labs افزود: «شارجه‌ورس هم اولین شهر متاورس تحت حمایت دولت در جهان است که برای عموم قابل مشاهده خواهد بود و هم واقع‌بینانه‌ترین متاور‌س جهان محسوب می‌شود. این شهر توسط هوش مصنوعی مولد پیشرفته و تیم فوق‌العاده ما فعال شده است.»

علاوه بر امارات متحده عربی، نخست وزیر ژاپن نیز اعلام کرده که فناوری متاو‌رس در فرایند تحویل دیجیتال این کشور نقش پررنگی خواهد داشت و دولت کره جنوبی صدها میلیون دلار برای طرح‌های متاورس متعدد سرمایه‌گذاری کرده است.

نمایشگاه جیتکس یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین رویدادها در صنعت تکنولوژی و فناوری به‌شمار می‌رود که هرساله در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار می‌شود و امسال ۱۸ الی ۲۲ مهر ماه در حال برگزاری است.

منبع: توسعه برند

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *