هویت بصری جدید سرمایکس

رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس

پایگاه خبری دنیای برند، در جشن تولد ۶ سالگی صرافی سرمایکس و در رویداد فصلِ نو، از هویت بصری جدید این صرافی توسط کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس) رونمایی شد.

سرمایکس اعلام کرد در راستای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از خدمات، هویت بصری جدید خود را اعمال کرده است.

علاوه بر هویت جدید که شامل ایجاد الگوی برند، بازطراحی لوگو، به‌روزرسانی پالت رنگی، فونت و دیگر فاکتورهای بصری می‌شود، ورژن جدید وب‌سایت سرمایکس نیز که مبتنی بر هویت جدید است،‌ رونمایی شد.

هویت بصری جدید سرمایکس

کیارش آمالی‌وند در ادامه درباره لوگوی جدید و پالت رنگی تازه صرافی گفت: پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌های ما را نشان دهد. لوگوی جدید با وجود تغییرات جزئی و تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد.

تغییرات هویت بصری سرمایکس محدود به لوگو و پالت رنگی نیست و شاهد تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت وآیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی برای تجربه کاربری بهتر در نظر گرفته شده است.

سرمایکس به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور، همواره سعی داشته بهترین خدمات ممکن را برای کاربران خود ارائه کند. رونمایی از هویت بصری جدید هم، در راستای تجربه کاربری بهتر مشتریان، صورت گرفته است.

Unveiling of the new Sarmayex visual identity - رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس
کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس)

برای آشنایی بیشتر با هویت بصری جدید و خدمات سرمایکس می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس sarmayex.com مراجعه کنید.

 

همچنین ببینید

برندهای لوازم خانگی ایرانی

رقابت برندهای لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *