Unveiling of 2 medical grade polymers at Iranplast International Exhibition - رونمایی از ۲ پلیمر گرید پزشکی در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

رونمایی از ۲ پلیمر گرید پزشکی در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

پایگاه خبری دنیای برند، پلیمرهای گرید پزشکی PVC_S70 و PVC_S67 تولیدی در پتروشیمی غدیر در حاشیه آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست رونمایی شد.

دو پلیمر PVC_S۷۰ و PVC_S۶۷ گرید پزشکی پتروشیمی غدیر امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) در حاشیه آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران هلدینگ تاپیکو رونمایی شد.

مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه این آیین با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم پرهیز از خام‌فروشی و تولید محصول با ارزش افزوده بیشتر است، اظهار کرد: در دو سال گذشته افزون بر سرمایه‌گذاری و آماده‌سازی طرح‌های جدید، تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌های خالی مجتمع‌های پتروشیمی و دانش بومی کشور، گرید‌های جدید تولید شود.

وی ادامه داد: تولید گرید‌های جدید در پتروشیمی غدیر، کیمیا و جم از جمله تلاش‌های صنعت پتروشیمی برای خودکفایی در زنجیره ارزش افزوده پتروشیمی بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ قول دادیم تا پایان دولت سیزدهم در حوزه کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت پتروشیمی به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسیم. خوشبختانه پارسال موفق به صادرات ۱۵۰۰ تن از انواع کاتالیست‌ها شدیم.

بر اساس این گزارش، با دستیابی به شرایط تولید از سوی کارکنان شرکت پتروشیمی غدیر، دو محصول پر اهمیت PVC_S۶۷ و PVC-S۷۰ گرید پزشکی پس از تولید آزمایشی در مجتمع، مورد تأیید آزمایشگاه مرجع تخصصی قرار گرفت که پس از اخذ مجوزات سازمان غذا و دارو، قابل عرضه در بازار خواهند بود.

با این دستاورد ضمن تنوع‌بخشی به سبد محصولات این شرکت، گام ارزشمندی در رفع نیاز کشور به این محصول باارزش برداشته و نیاز کشور به واردات این گرید راهبردی به‌طور کامل برطرف می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که روز یکشنبه (۲۶ شهریورماه) آغاز به کار کرده بود، پس چهار روز برگزاری امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) به کار خود پایان می‌دهد.

به نقل از میزان

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *