تور

سفر به شهر شگفت انگیز استانبول و معرفی جاذبه های کیش

پایگاه خبری دنیای برند، ترکیه یکی از زیباترین کشورهای دنیاست و در میان ده کشور توریست پذیر و تماشایی قرار گرفته است.

این کشور سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است و تقریبا همه شهرهای آن در صنعت توریسم و گردشگری یکه تاز هستند . اما استانبول یکی از زیباترین و البته مشهورترین شهرهای این کشور است که با وجود امتیازات فراوان بخش بزرگی از صنعت توریسم این کشور را پیش برده است و سالانه درآمد قابل توجه ای از این راه به جیب می زند .

استانبول تاریخی دیرینه دارد و هزاران سال پیش قلمرو فرمانروایی امپراتوری های بزرگی نظیر یونانیان و رومیان بوده و سپس به عرصه قدرت عثمانیان تبدیل شده است و هر یک از این امپراتوری ها آثار باستانی ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته اند و این شهر را به یکی از ده شهر دیدنی دنیا تبدیل نموده اند .  تور استانبول سفر خاص برای گردشگران است.

از این رو استانبول با پایتخت فرهنگی قاره اروپا تبدیل شده است و روز به روز به شهرت و امتیازات آن افزوده می گردد . برای بازدید از همه گوشه و کنار این شهر به هفته ها زمان نیاز خواهید داشت و تنها با سفری چند روزه نمی توان اینهمه جاذبه را تماشا کرد . از کاخ ها و مساجد باشکوه و زیبا گرفته تا موزه های مختلف و همینطور جزایر زیبای پرنس و مناظر تنگه بسفر همه و همه ارزش بارها دیدن را دارند . همچنین نباید از مجموعه های تفریحی متنوع این شهر و دهها مرکز خرید مدرن و شیک آن غافل شد .

ما در ادامه این مطلب ویژه تور های استانبول  برخی از جاذبه های دیدنی شهر استانبول را به شما معرفی می کنیم  . و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم . پس با ما در سفر باتو همراه شوید :

دهکده‌ زیبای ببک

دهکده ببک در واقع یکی از محله های مرفه ‌نشین و زیبای شهر استانبول است که پیشنهاد می کنیم یه چند ساعتی را به گشت و گذار در آن اختصاص دهید . این دهکده به سواحل اروپایی تنگه‌ی بسفر دسترسی دارد و با داشتن چشم اندازی زیبا و دهها کافه و رستوران خوب به شهرت رسیده است . این منطقه در محدوده‌ منطقه بشیکتاش قرار دارد  و در گذشته تنها محل رفت و آمد ماهی‌گیران یونانی بوده اما امروزه به یکی از مکان های پر طرفدار شهر استانبول و پاتوق گردشگران تبدیل شده است . قدم ‌زدن در امتداد ساحل و تماشای مناظر زیبای دریا و همچنین کاخ‌های ییلاقی بسیار جالب خواهد بود . البته همانطور که گفتیم این محله دارای کافه و رستوران های متنوع است که همگی چشم اندازی زیبا رو به دریا دارند و برای صرف صبحانه و یا عصرانه بسیار ایده آل هستند .

جاذبه های دیدنی در جزیره کیش

آکواریوم جزیره کیش

آب های خلیج فارس دارای تنوع بسیار بالایی از گونه های مختلف آبزیان است که برخی از این گونه ها نادر بوده و در خطر انقراض قرار دارند . از این رو غواصی در میان آب‌های شفاف و زلال اطراف جزیره کیش ، یکی از لذت بخش ترین تجربه های سفر به جزیره کیش است . اما برای کسانی که موفق به غواصی در اعماق آب های این منطقه نشده اند راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم بازدید از آکواریوم جزیره کیش است .  با بازدید از آکواریوم کیش قادر به تماشای دنیای زیبا و شگفت انگیز زیر آب خواهید بود .

رستوران میر مهنا

رستوران خوب بعدی و پیشنهاد سوم ما میر مهنا است . این مجموعه نسبتا قدیمی دارای محیطی زیباست و انواع خوراک های لذیذ ایرانی را به بهترین شکل طبخ و سرو می کند . کباب ها و غذاهای دریایی این رستوران طرفداران زیادی دارد و در ضمن شب ها با موسیقی زنده مهمانان را برای ساعت ها سرگرم می کند که این خود یکی از امتیازات دیگر ای رستوران است . البته در این جا نیز قیمت ها بالاست و از مشتریان ورودی نیز دریافت می گردد .

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران زیبا و بی نظیر توتی فروتی  در آفر ویژه تور کیش از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از رستوران های خوب این جزیره تبدیل شده است . توتی فروتی با دارا بودن محیطی پاکیزه و دوست داشتنی و همچنین تراسی رو به دریا به سرعت به شهرت رسید و پرطرفدار شد و اینگونه صرف غذا را چندین برابر لذتبخش می کند . رستوران توتی فروتی در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش قرار دارد و پشت بام آن به طور کامل از چوب ساخته شده و منظره زیبایی رو به دریا دارد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *