برند تراکتور

تراکتور، برندی پرافتخار برای کشور است

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از موفقیت‌های ارزشمند این تیم در مسابقات اخیر، گفت: تراکتور، بدون شک افتخار ایران و آذربایجان است و قلب میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی برای این تیم غیرتمند و پرتلاش می‌تپد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در این دیدار، با قدردانی از موفقیت‌های ارزشمند تیم تراکتور، گفت: تراکتور، بدون شک افتخار ایران و آذربایجان است و قلب میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی برای این تیم غیرتمند و پرتلاش می‌تپد.

وی با اشاره به انتخاب تیم فوتبال تراکتور به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران و آسیا، اظهار داشت: به نمایندگی از مردم آذربایجان شرقی از تلاش‌های تمامی بازیکنان و دست‌اندرکاران این باشگاه و بخصوص مالک محترم که از سرمایه خود برای ورزش و نشاط جوانان هزینه می‌کند، قدردانی می‌کنم.

پورمحمدی، مردم آذربایجان شرقی را مردمی ورزش‌دوست و ورزشکار برشمرد و ادامه داد: بخش اعظمی از افتخارات ورزشی استان، مدیون اقدامات ارزشمند باشگاه و تلاش‌های شجاعانه بازیکنان تراکتور در میادین ورزشی است.

وی، داشتن جامعه‌ای سالم را در گرو تربیت جوانانی ورزشکار، ورزش‌دوست و متخصص دانست و اضافه کرد: فرهنگ‌سازی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران، اقدامی بسیار ارزشمند است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران باشگاه تراکتور به کادرسازی و توجه به تیم‌های پایه شد و ادامه داد: امیدواریم در سایه تدبیر و درایت مدیران تراکتور روز به روز شاهد درخشش این تیم و ورزشکاران آن در میادین مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

پورمحمدی از آمادگی مدیریت ارشد استان برای حمایت از تیم تراکتور خبر داد و افزود: تراکتور، نه تنها برای آذربایجان، بلکه برندی مقتدر برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها و حملات ناجوانمردانه بر ضد این تیم، تأکید کرد: این حواشی نباید تراکتور را از مسیر اصلی خود دور سازد و همه با هم باید با تلاش، غیرت، همت و اقدامات سنجیده، پاسخی در خور شان تراکتور داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به نقش آذربایجان در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایران ما به مثابه یک تابلوی نقاشی زیبا از اقوام و فرهنگ‌های مختلف است که آذربایجان در این زمینه، سهمی عمده و نقشی ویژه دارد.

پورمحمدی اضافه کرد: آذربایجان، مهد مدنیت و فرهنگ اصیل ایرانی است و به جرات می توان گفت که ایران مدرن، مدیون آذربایجان است.

سیاح خویی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور نیز در این جلسه به تبیین برنامه‌های آتی این باشگاه در بخش‌های ورزش قهرمانی، بانوان و نوجوانان پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این دیدار، هدایایی را به رسم یادبود به مسعود شجاعی، سرمربی و کاپیتان تراکتور و مدیرعامل باشگاه اهدا کرد.

منبع:

استانداری آذربایجان شرقی

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x