صد برند برتر جهان 2020

صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand

صد برند برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه موسسه اینتر برند منتشر شد.برندهای اپل، آمازون، مایکروسافت، گوگل و سامسونگ جزو پنج برند برتر دنیا قرار گرفتند.

پایگاه خبری دنیای برند، موسسه اینتر برند طبق روال هر ساله خود صد برند برتر را منتشر کرد که نسبت به سال ۲۰۱۹ تفاوت هایی دز این صد برند دیده می‌شود از صعود و حتی نزول برندهای دنیا در این ۱۰۰ برند برتر دنیا.

  1. برند اپل مانند سالهای قبل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کند و در جایگاه اول با رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ قرار گیرد.
  2. اما بر خلاف سال ۲۰۱۹ این برند آمازون هست که توانست خود را در جایگاه صد برند برتر جهان ارتقا بدهد و  با رشدی ۶۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به رده دوم برند برتر جهان برساند.
  3. در ادامه مایکروسافت توانست جایگاه خود را تغییر بدهد و از رقیب دیرینه خود یک پله صعود کند و به رتبه سوم برند برتر جهان دست پیدا کند، برند مایکرسافت با رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ در جایگاه سوم قرار گرفت.
  4. اما برند گوگل جایگاه چهارم این رده بندی را به دست اورد و مانند سال های گذشته نتوانست جایگاه خود را ثبت کند، برند گوگل تنها نسبت به سال ۲۰۱۹ با افت یک درصدی جایگاه چهارم دنیا را به دست آورد.
  5. برند سامسونگ توانست یک پله صعود کند و جایگاه برند پنجم دنیا را با رشد ۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ به دست بیاورد.

در ادامه برندهای دیگر جهان را می توانید در عکسهای زیر مشاهده کنید

حضور برندهای جدید قابل توجه است که به زودی در پایگاه خبری دنیای برند به آن می پردازیم مانند: ایسنتاگرام، تسلا، والکر و زوم

  • Best Global Brands 2020 125 994x1024 - صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand
  • Best Global Brands 2020 2650 1024x1024 - صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand Best Global Brands 2020 5175 958x1024 - صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand Best Global Brands 2020 76100 1019x1024 - صد برند برتر ۲۰۲۰ از نگاه Interbrand

برندهای برتر ۲۰۲۱ را در اینجا بخوانید:

گزارش صد برند برتر ۲۰۲۱

ارزش کل ۱۰۰ برند برتر ۲۰۲۰ از ۲،۳۲۶،۴۹۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به ۲،۶۶۷،۵۲۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است ، که به طور کلی ۱۵ درصد افزایش یافته است. 

سریعترین رشد، ارزشمندترین و برترین عملکرد مربوط به برندهای فناوری است. سه برند برتر، اپل ، آمازون و مایکروسافت ۶۲٫۳ درصد از ارزش کل ده برند برتر را تشکیل می دهند.

پایان

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

۲ نظر

  1. blank

    عالی بود ممنون از انتشار به موقع با اجازه کپی شد

  2. blank

    ممنون از نظر لطفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *