هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا

راهنمایی برای انتخاب هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از بزرگترین دغدغه های ایرانیانی که برای رسیدگی به امور اقامت خود به سفارت کانادا در ترکیه می روند موضوع رزرو هتل در ترکیه است. بهترین اقامتگاه ها برای این افراد انتخاب هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا هستند. از آنجایی که محل اقامت نزدیک به سفارت است، باعث کاهش هزینه های سفر می شود و مردم مشکلی در زمان بندی ندارند. در این مطلب می خواهیم اقامتگاه های نزدیک سفارت کانادا را معرفی کنیم که با مراجعه به وب سایت booking می توانید برای رزرو آن ها اقدام کنید.

معرفی هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا

شاید بدانید که کانادا در ایران سفارت ندارد. بنابراین ایرانیانی که می خواهند ویزای کانادا دریافت کنند باید به کشور ثالث و یکی از کشورهای امارات متحده عربی، ارمنستان و ترکیه سفر کنند. با افزایش تمایل ایرانیان برای مهاجرت به کانادا در سال های اخیر، بسیاری از ایرانیان تمایل بیشتری به رفتن به ترکیه و رسیدگی به امور ویزا و کنسولی خود در سفارت آن کشور پیدا کرده اند. شما عزیزان می توانید براساس بودجه و نیاز خود در یکی از هتل های زیر اقامت داشته باشید.

هتل میرا پالاس آنکارا

هتل میرا در منطقه تجاری و دولتی واقع شده است و در مجاورت ادارات و سازمان های مهم دولتی مانند دفتر خزانه داری ترکیه، اکثر وزارتخانه ها و همچنین مرکز شهر قرار دارد. این یکی از
هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا است.

طراحی داخلی هتل شامل عناصر التقاطی از سبک های باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است که با معماری سنتی عثمانی و سلجوقی ترکیب شده است. میرا پالاس با مبلمان زیبا با پارچه های ترکی، خدمات پنج ستاره لوکس را در کنار مهمان نوازی ترکی ارائه می دهد که فراتر از انتظارات است.

همان طور که از مهمان نوازی ترکیه انتظار می رود. این هتل دارای سالن بدنسازی کاملا مجهز و پارکینگی با ظرفیت ۱۵۰ خودرو است. علاوه بر این خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می شود. این هتل همچنین به دلیل اینکه در مرکز شهر واقع شده، دسترسی مناسبی به رستوران ها و کافه ها دارد و در عرض چند دقیقه می توان به مراکز خرید مدرن، اماکن تاریخی و دیگر جاذبه های اصلی شهر رسید.

شما عزیزان با اقامت در این هتل می توانید ضمن انجام امور اقامتی خود در سفارت کانادا، به گردشگری، تفریح و خرید در شهر نیز بپردازید.

هتل یو کی آنکارا

هتل یو کی آنکارا یکی دیگر از اقامتگاه های مناسب برای نزدیکی به سفارت کانادا است. به هتل به مکان های مهم تاریخی و گردشگری نزدیک است. این هتل چهار ستاره که در منطقه اب به نام کاواکلدیر قرار دارد، دارای اتاق های مدرن و شیکی است که در سال ۲۰۲۱ بازسازی شده اند و امتیاز خوبی در نظرسنجی ها از مسافران به خاطر کیفیت خدمات و امکانات گرفته اند.

سلف صبحانه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران با انواع غذا های مختلف ترکی، wi fi رایگان، باغ، خشکشویی، اتاق تنیس و بیلیارد و پارکینگ برخی از خدمات هتل یو کی آنکاراست.

هتل پنج ستاره شرایتون آنکارا

Tips for choosing hotels near the Canadian Embassy in Ankara 01 - راهنمایی برای انتخاب هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا
هتل شرایتون آنکارا

هتل شرایتون آنکارا در مرکز شهر قرار دارد. همچنین نزدیک به مرکز کنگره آنکارا، مسجد تاریخی، میدان کیزیلای، مرکز خرید آرمادا و منطقه آنیت کبیر واقع شده است. این هتل ۵ ستاره مجلل و مدرن با ۳۰۶ اتاق در منطقه Noktalı Sokak Kavaklıdere واقع شده است که به دلیل امکانات، خدمات مناسب و موقعیت مکانی مناسب در بین کاربران رتبه بالایی دارد. این هتل نیز یکی از هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا است که اقامت راحت و دلنشینی را برای مسافران خود فراهم می کند.

از امکانات هتل می توان به کلوب شبانه، تراس، بوتیک، سونا، اتاق بخار، سالن زیبایی، اتاق ماساژ، رستوران، سالن تناسب اندام، کلاس های ایروبیک و پیلاتس، باغ، بوفه تنیس و اسکواش اشاره کرد.

هتل ۵ ستاره هیلتون سا انکارا

این هتل لوکس ۵ ستاره در سه کیلومتری سفارت کانادا قرار دارد. کسانی که قصد اقامت در هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا را دارند می توانند از این هتل استفاده کنند. این هتل علاوه بر مجاورت با سفارتخانه های بریتانیا و کانادا در آنکارا، دسترسی آسانی به مراکز خرید در منطقه کیزیلای آنکارا نیز دارد. با اقامت در هیلتون اس ای آنکارا می توانید به راحتی از مغازه ها، رستوران ها و کافه تریاها دیدن کنید. این هتل بر اساس استانداردهای گروه هتل هیلتون اداره می شود. بنابراین اقامتی فوق العاده مجلل با خدمات عالی را به شما ارائه می دهد.

هتل آنکارا پلازا

هتل ۴ ستاره آنکارا پلازا در فاصله کوتاهی از سفارت کانادا قرار دارد. این هتل علاوه بر نزدیک بودن به سفارت دارای امکانات رفاهی خوبی نیز می باشد. شما می توانید در مدت اقامت خود در این هتل از آن ها استفاده کنید. سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، اتاق ماساژ و سالن مراقبت از پوست از جمله امکاناتی است که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل میداس آنکارا

هتل چهار ستاره میداس از جمله اقامتگاه هایی که نزدیک به سفارت کانادا در آنکاراست. هتل میداس امکاناتی همچون حمام ترکی، سونا، رستوران و کافه، حمام ترکی و سالن های ماساژ می دهد. این اقامتگاه ها بر اساس استانداردهای مختلف طراحی شده و در نظرسنجی های مختلف این هتل امتیاز خوبی از مسافران و گردشگران گرفته است.

هتل میدی آنکارا

Tips for choosing hotels near the Canadian Embassy in Ankara 02 - راهنمایی برای انتخاب هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا
هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا: هتل میدی آنکارا

هتل میدی که چهار ستاره دارد در فاصله چهارصد متری از سفارت کانادا واقع شده است. علاوه بر این، سفارت بریتانیا در فاصله کمی از هتل میدی قرار دارد. با اقامت در این هتل می توانید در عرض ۱۵ دقیقه پیاده به سفارت کانادا و بریتانیا برسید. این اقامتگاه دارای امکانات عمومی خوبی مانند سالن بدنسازی، سونا و اتاق ماساژ نیز می باشد.

هتل بست آنکارا

هتل بست آنکارا، ۴ ستاره، در منطقه کاو اکلیدر نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا واقع شده است. با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به سفارت خواهید داشت. همچنین در صورت نیاز به معاینه پزشکی، مرکز درمانی مورد تایید سفارت نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است. بنابراین نیازی به هزینه کردن نخواهید داشت. پول زیادی پول ترافیک در آنکارا ساعت ها طول می کشد. این هتل اتاق های بسیار راحتی دارد که به سبک کلاسیک تزئین شده و اقامت در آن بسیار دلنشین است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا را معرفی کنیم. با اقامت در این هتل ها ضمن انجام کارهای اقامت خود در سفارت کانادا، می توانید سفری خاطره انگیز در ترکیه داشته باشید. شما می توانید برای رزرو این هتل ها از وب سایت بوکینگ اقدام کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *