The standard brand should not be easily placed on a product - برند استاندارد نباید به راحتی بر روی یک محصول قرار گیرد

برند استاندارد نباید به راحتی بر روی یک محصول قرار گیرد

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار خراسان شمالی گفت: برند استاندارد نباید به راحتی بر روی یک محصول قرار گیرد بلکه باید در جایگاه واقعی خود اعمال شود.

محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در همایش روز ملی استاندارد که در سالن آمفی‌تئاتر پتروشیمی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برند استاندارد نباید به راحتی بر روی یک محصول قرار گیرد بلکه باید در جایگاه واقعی خود اعمال شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود استاندارد طی استفاده از کالاها و اجناس مختلف تصریح کرد: رعایت استاندارد جزو لاینفک امور است و استاندارد سازی در تمام محصولات و خدمات بایستی رعایت شود.

وی در ادامه موضوع اهمیت جایگاه سلامت محیط کاری را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه سلامت محیط کاری، استاندارد سازی نقش مهمی ایفا می‌کند لذا در کنار مباحث مهم بازرگانی، تجارت، ساختمان، آسانسور، مواد غذایی و …، هزینه استاندارد سازی برای کیفی سازی نیز محصولات حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی ترویج فرهنگ سازی در حوزه استاندارد را یک مقوله مهم عنوان و اظهار کرد: اهمیت به حوزه استاندارد به عنوان یک برند در بین مردم و سازندگان باید این حس را به وجود آورد تا دیگر نیازی به اهرم‌های قانونی نباشد.

وی در انتها نیز از مجریان استاندارد سازی به عنوان عوامل مؤثر در فرهنگ سازی استاندارد یاد کرد.

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *