برند همراه اول

افتتاح سومین رویداد نمایشگاهی فناوری آینده با حضور برند همراه اول

پایگاه خبری دنیای برند، سومین رویداد نمایشگاهی «فناوری آینده» عمان، صبح امروز با حضور برند همراه اول افتتاح شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران، رویداد «فناوری آینده» با عنوان تجاری The Future Tech که یکی از مهم ترین رویدادهای فناوری حوزه B2B و B2G است، صبح امروز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور همراه اول در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پایتخت عمان آغاز به کار کرد.

 

این نمایشگاه که با پشتیبانی بانک مرکزی عمان و همت وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور تا ۷ آذر دایر است، توسط علی الشیدانی، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارتخانه افتتاح شد که در ادامه بازدیدی از غرفه شرکت ارتباطات سیار ایران داشت.

 

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه با شعار هدفگذاری بینهایت (Aiming Infinity) و در قالب شش بخش تخصصی در سالن اصلی این نمایشگاه تخصصی حضور یافته و به ارائه و معرفی سرویس های فناورانه، دیجیتال و سازمانی خود می پردازد.

 

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با نگاه به فرصت های موجود در بازارهای منطقه و صادرات تکنولوژی، ارائه سرویس های خود را در قالب بخش های «پلتفرم های دیجیتال»، «توریسم»، «سرمایه گذاری خطرپذیر و استارتاپ ها»، «اینترنت اشیاء»، «پروژه های B2G» و «راه حل های تجاری و زیرساخت» برای مخاطبان تخصصی این رویداد دارد.

 

گفتنی است این رویداد نمایشگاهی که میزبان بیش از ۱۱ کشور است، فرصتی برای گفتگوهای چندجانبه کشورها با حضور شبکه ای از مدیران ارشد، تصمیم گیران، سیاستگذاران، مقامات دولتی و کارشناسان حوزه فناوری های ارتباطی را فراهم آورده است تا ضمن بحث درباره چالش های فعلی، به دنبال راهکارهایی برای تقویت فرصت های تجاری، توسعه استراتژی های بازار، اشتراک گذاری دانش و شناسایی راه حل هایی که آینده فناوری را شکل می دهند، باشند.

 

همچنین برای این رویداد که طی این دو روز از ساعت ۹ تا ۱۷ برقرار است، مجموعه ای از سخنرانی های کلیدی مبتنی بر مطالعات موردی و میزگرد در نظر گرفته شده است.

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *