برندهای دکوراسیون

لوکسترین برندهای دکوراسیون در دنیا

پایگاه خبری دنیای برند، h1: لوکسترین برندهای دکوراسیون در دنیا

متا تایتل: لیست ۱۰ تا از لوکسترین برندهای دکوراسیون منزل در جهان

url: برند های لوکس دکوراسیون

متا دیسکریپشن: برترین برندهای دکوراسیون منزل کدامند؟ ۱لیست ۱۰ برند لوکس فعال در حوزه دکوراسیون و انتخاب از برندهای لوکس مبل و دکوراسیون در دنیا

دکوراسیون منزل یکی از مهمترین بخش هایی است که توجه ویژه ای در دنیا به آن شده است. چون بیشترین زمان را در منازل هستیم و وقتی این مکان با برند های لوکس دکوراسیون منزل چیده شود این لذت در کنار زیبایی و لوکسی آرامش بیشتری را به همراه می آورد. برندهای بوکس مبلمان منزل و لوکسترین برندهای لوازم خانگی را که در این مقاله به ۱۰ تای این برندهای لوکس میپردازیم را بخوانید.

لیست ۱۰ برند لوکس دکوراسیون منزل

۱. باکستر (Baxter)

باکستر (Baxter) که در طراحی هایش شیوه ای شگفت انگیز و امروزی دارد. باکستر  با تعدادی از بهترین طراحان ایتالیایی کار می کند که نگرشی مدرن به سبک کلاسیک دارند و سبک کار خود را در طراحی مدرن کاناپه سنتی چسترمون به رخ می کشند.

۲.اسنشال هوم (Essential Home)

اسنشال هوم (Essential Home) برند طراحی با نیم قرن سابقه است که به روز شده است. با لمس تولیدات این برند، می توان به سفر زمان رفت و با یاد ایام گذشته لبخند بر لب ها آورد. دعوت به یک نوشیدنی و غرق شدن در رویا تنها چیزی است که با دیدن مبلمان اسنشال هوم به ذهن می رسد. مبلمان لوکس این برند کم نظیر است.

۳. بوکا دو لوبو (boca do lobo)

انتخاب اول سایت اروپایی HOME DÉCOR IDEA است. قیمت مبلمانش سر به فلک می زند اما کاملا منحصر به فرد و بی نظیر است. بوکو دو لوبو تلاش می کند به کمک کارکنانش که شیفته کار خود هستند، از تجربه های هیجان انگیز حمایت کند و قطعات زیبا و بسیار خلاقانه ای تولید کند که از صنایع دستی کشور پرتغال به شمار می آید. تولیدات این برند بسیار خاص  و منحصر به فرد است و از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به دکوراسیون لوکس.

The most luxurious decoration brands in the world 01 - لوکسترین برندهای دکوراسیون در دنیا۴. دیلایت فول (Delightfull)

روشنایی های دیلایت فول (Delightfull) تجسم احساساتی قوی و برجسته است که در همه جزییات به چشم می خورد. طراحان دیلایت فول با دست های خود عشق می آفرینند و شاهکارهای بی مانندی  خلق می کنند.

۵. کوکت (koket)

آداب دانی کوکت (koket) سرمست کننده است. کار هایش را استادان صنعتکار و جواهر سازانی می سازند که هیچ ویژگی و جزییاتی از نگاه تیزبین شان دور نمی ماند. طراحان اصلی کوکت گروهی از هنرمندان استثنایی و طراحان کارآزموده تولید هستند. این برند یک کلکسیون، شبکه ای از طراحان منتخب داخلی و فروشگاه های خرده فروشی لوکس در سراسر دنیا دارد.

۶. بردند لوکس برابو (Brabbu)

برابو (Brabbu) برندی است که برای زندگی سبکی جدی طراحی می کند، اشتیاق، قدرت و استقامت را با خود به زندگی شهری می آورد. برابو انواع متنوعی از مبلمان، ویترین، رویه دوزی، روشنایی، قالیچه، تولیدات هنری و لوازم فرعی را طراحی و تولید می کند که مناسب دکوراسیون لوکس است و راوی قصه هایی از دنیا و طبیعت است.

۷.توماس بلیک مور (Thomas Blakemore)

آباژورهای مطلای فرانسوی توماس بلیک مور (Thomas Blakemore) با طرح های سنتی و کلاسیک، چراغ های مرمرین، نورتاب هایی از سنگ لاجورد، مرمر سبز، برنز آب کاری شده با طلای بیست و چهار عیار همراه با کلاهک های دست ساز ابریشمی، تولید می شود. این چراغ های گران قیمت و شگفت انگیز برای هتل های پنج ستاره مناسب اند و خانه های میلیون دلاری.

۸. فندی کاسا (Fendi Casa)

هیچ جا مثل خانه نیست. از ۱۹۸۹، فندی کاسا (Fendi Casa) مبلمان و اشیایی با طرح استثنایی  و معتبر ابداع کرده است و حال و هوایی خاص به خانه های سراسر دنیا می بخشد. طرح های سنتی اش اصلا بوی کهنگی نمی دهد و نوآوری هایش فوق العاده است، مجموعه ای از مبلمان لوکس و خلاقانه.

The most luxurious decoration brands in the world 02 - لوکسترین برندهای دکوراسیون در دنیا۹. بنتلی هوم (Bentely Home)

کلکسیون خاص مبلمان و وسایل خانه بنتلی هوم (Bentely Home) آمیزه ایی از کار استادانه، طراحی دقیق و مواد درجه یک است و از پیشتازان مهم مبلمان در اروپا است.

۱۰. آنا کاسا اینتریورز (Anna Casa Interiors)

 آنا کاسا اینتریورز (Anna Casa Interiors) نقطه اوج طراحی برای سبک زندگی مجلل در چهار گوشه دنیاست. اخیرا نمایشگاه  مِی فر (Mayfair) اولین نمایشگاه اصلی و کم نظیر این برند را در لندن افتتاح کرده است.

منبع: مجله سبک زندگی بلدشیم

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *