The meaning of the words on the Doo 8 kg washing machine - معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی

پایگاه خبری دنیای برند، هر یک از ماشین های لباسشویی برندهای مختلف دارای دکمه ها، علامت و کلمات و برنامه های شستشوی خاصی هستند که بر اساس جنس لباس می توان آنها را انتخاب کرد. بر روی ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی نیز کلمات و علامت های متعددی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان نحوه شستشوی لباس را انتخاب کرد. با چرخاندن ولوم روی لباسشویی می توان برنامه ها را انتخاب کرد و با فشردن هر یک از دکمه ها نیز دستور خاصی به سیستم داخلی دستگاه ارسال می شود. به همین دلیل معنی این کلمات و برنامه های شستشو را باید بدانید تا بتوانید از دستگاه بدرستی استفاده کنید.

برنامه های شستشوی لباسشویی دوو ۸ کیلویی

 

علاوه بر دکمه های روی لباسشویی دوو ۸ کیلویی، برخی از برنامه ها نیز روی پنل مشخص شده اند. این برنامه ها اطراف ولوم قرار گرفته و برای فعال کردن آنها باید ولوم را بچرخانید. برنامه های شستشوی لباسشویی های دوو ۸ کیلویی عبارتند از:

برنامه cotton

با انتخاب این برنامه می توانید لباس های کتان و نخ را با دمای آب مناسب و استاندارد شستشو دهید تا به بافت آنها آسیب وارد نشود. اگر با انتخاب این برنامه شستشو درست انجام نشده و به لباس ها آسیب وارد می شود می توانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو تهران تماس بگیرید.

برنامه cotton eco

این برنامه مانند مورد قبل برای شستشوی لباس های کتان کاربرد دارد. اما تعداد مراحل آبکشی را کاهش داده و به همین دلیل مصرف آب کمتری داشته و اقتصادی تر است.

برنامه cotton large

اگر لباس های نخی و کتان بافت درشتی دارند و در صورت چرخش سریع به بافت آنها آسیب وارد می شود، از این برنامه می توانید استفاده کنید.

برنامه mix

برای شستشوی همزمان لباس هایی که از نظر بافت و رنگ بندی تفاوت دارند از برنامه mix می توانید استفاده کنید. این برنامه برای لباس های رنگ روشن و سفید و لباس هایی که بافت نازک و حساسی دارند توصیه نمی شود. اگر این برنامه درست عمل نمی کند، می توانید با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران تماس بگیرید.

برنامه hygiene لباسشویی دوو

برای شستشوی لباس کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند از این برنامه می توانید استفاده کنید. این برنامه ضدعفونی انجام داده و به همین دلیل برای لباس زیر زنانه نیز می توان از آن استفاده کرد.

برنامه baby care

برای شستشوی لباس کودکان بدون آسیب به بافت آنها از برنامه baby care می توانید استفاده کنید. این برنامه آبکشی بیشتری داشته و ضدعفونی نیز انجام می دهد.

برنامه sport

برای شستشوی لباس های ورزشی که لکه کمی دارند و تنها مشکل بوی عرق آنها است از این برنامه می توانید استفاده کنید. این برنامه لباس های دارای لکه و کثیفی زیاد را تمیز شستشو نمی دهد. علاوه بر لباس های ورزشی از این برنامه برای شستشوی کفش های ورزشی نیز می توانید استفاده کنید.

برنامه wool

برای جلوگیری از شل شدن بافت لباس های پشمی و زمستانی از برنامه wool برای شستشوی آنها می توانید استفاده کنید. دمای آب در این سرعت چرخش در این برنامه پایین تر از حد نرمال است.

برنامه شستشوی gentie care

با این برنامه سرعت چرخش لباس ها تا حد زیادی کاهش یافته و خشک کن نیز فعال می شود. به همین دلیل به بافت لباس آسیب وارد نمی شود و گزینه مناسبی برای خشک کردن لباس های ظریف  و حساس است.

برنامه duvet ماشین لباسشویی دوو

با استفاده از این برنامه می توانید روتختی، ملحفه های بزرگ و پتوی های کمتر از ۸ کیلو را شستشو دهید.

برنامه easy care

برای جلوگیری از چروک زیاد لباس ها این برنامه را می توانید انتخاب کنید. دمای آب در این برنامه به گونه ای تنظیم می شود که باعث چروک لباس نشده و اتوکشی آسانی داشته باشد.

برنامه  silent wash

ماشین های لباسشویی دوو در مرحله خشک کن صدای زیادی دارند و با انتخاب این برنامه می توانید این صدا را کمتر کنید. این برنامه بیشتر برای شستشوی لباس ها در شب و زمان استراحت افراد کاربرد دارد.

برنامه pre wash

اگر لباس ها بیش از اندازه کثیف هستند و لکه زیادی دارند با انتخاب این برنامه یک مرتبه شستشوی اولیه انجام می شود.

برنامه no spin

با انتخاب این برنامه تنها شستشو و آبکشی انجام شده و لباسشویی وارد مرحله خشک کن نمی شود.

برنامه hand wash

با انتخاب این برنامه شستشو بسیار آهسته انجام شده و به همین دلیل به لباس آسیب وارد نمی شود. این برنامه بیشتر برای لباس های مجلسی و حساس ابریشمی و موارد مشابه کاربرد دارد.

The meaning of the words on the Doo 8 kg washing machine - معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلوییکلمات روی ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی

ماشین های لباسشویی دوو قابلیت های متنوعی دارند و برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید، لازم است تمام بخش های آن را بشناسید. در بخش های مختلف این لباسشویی دکمه ها و کلمات متعددی درج شده است. معنی کلمات روی ماشین لباسشویی عبارتند از:

  • Temp: با استفاده از این دکمه می توانید دمای آب را تنظیم کنید. البته پیشنهاد می کنیم دمای آب پیش فرض برنامه ها را تغییر ندهید، چون به بافت لباس آسیب وارد شده یا شستشو تمیز نخواهد بود.
  • Drain: با فشردن این دکمه می توانید تخلیه آب را انجام دهید.
  • Power: این دکمه برای روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی کاربرد دارد.
  • Start/pause: به منظور شروع یا متوقف کردن برنامه شستشو از این دکمه می توانید استفاده کنید.
  • Delay: اگر قصد دارید برنامه شستشو با تاثیر آغاز شود، با این دکمه می توانید زمان تاخیر را تنظیم کنید.
  • Childlock: برای فعال و غیرفعال کردن قفل کودک کاربرد دارد.
  • Spin: تنظیم سرعت چرخش دیگ لباسشویی

بر روی صفحه نمایش لباسشویی نیز کلمات و علامت های متعددی وجود دارند. این علامت ها دمای فعلی آب، مرحله برنامه شستشو، ارورها و همچنین فعال یا غیرفعال بودن قفل کودک را نشان می دهد.

جمع بندی

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی در مدل های مختلف با هم مشترک هستند و دستورالعمل کامل آنها در دفترچه راهنمای دستگاه درج شده است. اگر به دفترچه دسترسی ندارید می توانید از اطلاعات ارائه شده در این مطلب برای شناخت برنامه های شستشو و معنی کلمات، علامت ها و دکمه های آن استفاده کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

سید ابراهیم هاشم ورزی

سید ابراهیم هاشم ورزی: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جدید منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درحکمی سید ابراهیم هاشم ورزی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *