نمایشگاه تلفیقی مد و لباس

بزرگترین نمایشگاه تلفیقی مد و لباس با حضور بیش از ۹۹ برند کشور

پایگاه خبری دنیای برند، نخستین و بزرگترین نمایشگاه تلفیقی مد و لباس، صنایع دستی، سوغات و اقوام کشور با همت کارگروه ساماندهی مد و لباس و با حضور برترین تولیدکنندگان به مدت سه روز از ۴ بهمن تا ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در هتل لاله بزرگ تهران با حضور بیش از ۹۹ برند کشور برگزار می‌شود.

رویداد نمایشگاهی رستا، شامل عرضه و فروش آخرین و بروز ترین تولیدات انواع پوشاک بانوان، صنایع دستی استان‌های کشور، سوغات و پوشاک اقوام، مجالی برای تامین نیاز بانوان، آقایان و علاقه‌مندان به حوزه صنایع دستی کشور است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تعامل فرهنگی و ایجاد و گسترش شبکه فروش تولیدکنندگان پوشاک، صنایع دستی و سوغات استان‌ها و همچنین کشف استعدادهای خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیر گروه نمایشگاهی رستا، با تاکید بر اهمیت و توجه حوزه مد لباس در جامعه اظهار کرد: هدف دیگر این نمایشگاه آشنایی بیشتر مردم با حوزه مد لباس ایرانی، پوشاک و رودوزی های اقوام کشور با محوریت پوشش جوانان کشور و همچنین در حوزه صنایع دستی قشر هنرمندان، آشنایی جوانان و مردم عزیزکشورمان با تولیدکنندگان و هنر و صنعت صنایع دستی کشور است.

حضور در نمایشگاه برای تمامی افراد آزاد است.

The largest combined exhibition of fashion and clothing with the presence of more than 99 brands in the country 01 - بزرگترین نمایشگاه تلفیقی مد و لباس با حضور بیش از ۹۹ برند کشورمنبع: ایرنا

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *