زبان فرانسه

اهمیت زبان فرانسه، ۱۷ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

پایگاه خبری دنیای برند، زبان فرانسه یکی از پرطرفدارترین و پرجمعیت ترین زبان های روز دنیاست. یادگیری زبان فرانسه به لطف منابع آموزشی بی شمار و آموزشگاه های فراوان کار دشواری نیست.

در این مقاله مهم ترین دلایل که اهمیت یادگیری زبان فرانسه را ثابت می کنند برای شما توضیح می دهیم. اگر شما هم در فکر شرکت در کلاس فرانسه هستید، نکات مهم در این مقاله را از دست ندهید.

اولیادگیری یک زبان کافی نیست

در دنیای امروز یادگیری یک زبان کافی نیست. با وجود شبکه های اجتماعی انسان ها از هر کشور و زبان و فرهنگی با یکدیگر ارتباط میگیرند. اگر شما یا فرزندتان زبان دیگری غیر از زبان مادری را بیاموزید، قطعا شانس بیشتر و موقعیت های بهتری در آینده ی کاری و تحصیلی خود خواهید داشت.

آموختن یک زبان جدید مانند زبان فرانسه افق های جدید را در مقابل شما باز می کند و در واقع یک ثروت اندوخته ی بسیار ارزشمند برای شما به ارمغان می آورد.

دومفرانسه و انگلیسی، تنها زبان هایی که در ۵ قاره وجود دارند

بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در ۵ قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. زبان فرانسه یکی از بزرگ ترین زبان ها برای تعاملات بین المللی است. بعد از زبان انگلیسی، بیشترین آموزش یک زبان خارجی، مربوط به زبان فرانسه است.

منابع آموزشی بی شمار برای یادگیری زبان فرانسه باعث شده اند از این جهت، زبان فرانسه در رتبه ی دوم بعد از انگلیسی قرار گیرد.

صحبت کردن به زبان فرانسه در واقع بیش از ۶۸ کشور و دولت را به یکدیگر مرتبط کرده است. 

سوممهارتی با ارزش در رزومه ی کاری و حرفه ای

داشتن مهارت مکالمه به زبان فرانسه یکی از مزیت ها برای رزومه ی کاری شماست. به توجه به اینکه فرانسه پنجمین قدرت اقتصادی دنیاست، بسیاری از شرکت ها، محققین، دانشجوها و فعالان عرصه های گوناگون در چهارچوب این زبان مشغول به فعالیت هستند.

بنابر این اگر شما هم این مهارت را کسب کنید شانس بسیار بالایی برای بدست آوردن یکی از این فرصت های شغلی یا تحصیلی خواهید داشت.

اگر برنامه ی تحصیلی یا کاری فشرده ای دارید و امکان رفتن به آموزشگاه زبان فرانسه را ندارید، می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید و یا یک دوره ویدئویی آموزش زبان فرانسه تهیه کنید و بر اساس برنامه خودتان آن را پیش ببرید.

پیشنهاد می کنیم به دوره های آفلاین و آنلاین سایت گیشه guichet.ir سری بزنید.

چهارمکشف یک دنیای فرهنگی بی نظیر

بسیاری از کارشناسان، زبان فرانسه را به عنوان زبان فرهنگ می شناسند. هر کلاس زبان فرانسه مانند سفری کوتاه به دنیای مد، غذا، هنر، معماری و علم است.

همچنین با یادگیری زبان فرانسه می توانید به متون اصلی آثار ارزشمند نویسنده های معروفی چون ویکتور هوگو دسترسی داشته باشید و از اشعار شاعران معروف به زبان فرانسوی لذت ببرید، یا با دیدن بازی بازیگران معروف بین المللی فرانسوی اوقات خوشی را سپری کنید و یا غرق در موزیک و ترانه های زیبای فرانسوی شوید.

پنجمضرورت برای تحصیل در فرانسه

حتما نام دانشگاه های معروف فرانسوی مانند سوربن، ماری کوری و… به گوشتان خورده است. یکی دیگر از مزیت های یادگیری زبان فرانسه این است که با داشتن مدرک زبان مهم ترین قدم برای پذیرفته شدن در این دانشگاه ها را برداشته اید.

برای بعضی از دانشجویانی که توانایی مالی لازم برای سفر و تحصیل در فرانسه را ندارند، بورسیه های تحصیلی در نظر گرفته شده است که به کمک آن ها می توانید با آرامش در فرانسه به تحصیل خود ادامه دهید.

ششمدیدن پاریس و کشور فرانسه

فرانسه یکی از کشورهایی است که میزبان بیشترین تعداد توریست در سال است. سالانه ۷۰ میلیون گردشگر از کشور فرانسه بازدید می کنند.

سفر به فرانسه قطعا سفری بیاد ماندنی برای شما خواهد بود. اما این سفر می تواند به یادماندنی تر شود اگر بتوانید با مردم این کشور با زبان خودشان گفتگو کنید.

همانطور که می دانید بیش از ۳۰ کشور به زبان فرانسه صحبت می کنند. اگر زبان فرانسه را بیاموزید به راحتی می توانید به کشور های افریقایی فرانسوی زبان، بلژیک، سوئیس و کانادا سفر کنید و از پس کارهای خود بر بیایید.

هفتمزبان ارتباطات بین الملل

زبان فرانسه زبان کار و همچنین یکی از دو زبان رسمی اتحادیه اروپا، یونسکو و سازمان ملل و همچنین دیگر مجامع بین المللی است.

هر شخصی که قصد داشته باشد آینده ی کاری و حرفه ای خود را در حوزه ی بین الملل ترسیم کند، طبیعتا یکی از ابزار های لازم برای او یادگیری زبان فرانسه است.

هشتمپنجره ای رو به دنیا

بعد از انگلیسی و آلمانی، زبان فرانسه سومین زبان پرمحتوا در اینترنت است. یادگیری زبان فرانسه به شما کمک می کند به راحتی به جستجوی نیازمندی های خود در اینترنت بپردازید. اطلاعات مفید کسب کنید و به سرعت پیشرفت کنید.

همچنین رسانه های فوق العاده حرفه ای، شبکه های فرانسوی زبان و محتواهای رسانه ای می توانند به شما در یادگیری آنچه که لازم دارید کمک بیشتری کنند.

نهمیادگیری زبان فرانسه جذاب و سرگرم کننده است

بر خلاف باور عموم مردم، زبان فرانسه زبان سختی نیست. به علت وجود برخی ظرافت ها و جزئیات در زبان فرانسه، شما می توانید بهتر و دقیق تر در مورد مسائل و در مورد احساسات خود صحبت کنید.

متد های بی شماری برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارند و شما به لطف این متد ها بعد از گذراندن چند کلاس، می توانید شروع به صحبت به زبان فرانسوی کنید.

زبان فرانسه یک زبان لطیف و جذاب است. زبانی که به کمک آن می توانید احساسات و عشق و علاقه ی خود را آنگونه که هستند بیان کنید.

دهمزبانی برای یادگیری زبان های بیشتر

یادگیری زبان فرانسه به شما کمک می کند تا زبان های بیشتری را به سادگی هرچه تمام تر بیاموزید. زبان های لاتین که هم ریشه با زبان فرانسه هستند، مانند اسپانیولی، ایتالیایی و پرتغالی زبان هایی هستند که بعد از فرانسوی می توانید آن ها راحت تر بیاموزید.

در پایان اگر علاقمند به زبان فرانسوی هستید و فرصت برای یادگیری این زبان جذاب را دارید، حتما جزئیات کلاس های آنلاین و آفلاین آموزشگاه زبان فرانسه گیشه guichet.ir را در این سایت ببینید و یا با مشاوران آن ها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۱۳۲ تماس بگیرید.

همچنین می توانید کتاب آموزش زبان فرانسه مورد نیاز را از این سایت تهیه کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *