62715853 640x330 - برند هواوی با برند شیائومی برای صدور مجوز امتیاز توافق کرد

برند هواوی با برند شیائومی برای صدور مجوز امتیاز توافق کرد

پایگاه خبری دنیای برند، برند هواوی تکنولوژی چین با شرکت شیائومی، یک توافق مجوزدهی متقابل امضا کرد.

برند هواوی در بیانیه ای اعلام کرد این توافق شامل فناوریهای ارتباطی نظیر نسل پنجم (۵G) می‌شود و به منزله حل اختلاف پیرامون مجوز امتیاز انحصاری بین دو شرکت است.

رسانه های چینی در مارس گزارش کرده بودند هواوی از شیائومی برای نقض چهار امتیاز ثبت شده که مربوط به فناوری ارتباطات بی سیم، تلفن هوشمند، عکاسی و فناوری قفل صفحه بوده اند، شکایت کرده است.

هواوی با سایر بازیگران فناوری نظیر اوپو (Oppo) و شرکت کره ای سامسونگ، توافقهای مجوز دارد. این شرکت ماه گذشته، توافق مشابهی را با شرکت اریکسون تمدید کرد.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی در ژوئیه اعلام کرد ۵۶۰ میلیون دلار درآمد مجوز در سال ۲۰۲۲ کسب کرده و طی دو سال گذشته، پولی که برای حق امتیاز دریافت کرده، بیش از میزانی بوده که پرداخت کرده است زیرا کاهش فروش گوشیهای این شرکت به معنای آن بوده که پول کمتری لازم است به سایر دارندگان حق امتیاز پرداخت کند.

 

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *