شماره هشتم ماهنامه قطبینو

شماره هشتم ماهنامه قطبینو منتشر شد

پایگاه خبری دنیای برند، در این شماره از ماهنامه قطبینو که ویژه دی ماه ۱۴۰۲ است به بررسی کلی این سوال پرداختیم: «فرهنگ سازمانی یکپارچه یا سازمان انعطاف‌پذیر؟»
شماره هشتم ماهنامه قطبینو با مقاله‌ای تحت عنوان تحلیلی بر تقسیم کار در سازمان‌ها آغاز می‌شود که در این مقاله به تفصیل به بررسی ضرورت، مزایا و معایب تفویض اختیار در سازمان پرداختیم.
پس از آن در مقاله‌ای دیگر چگونگی اصول و قواعد مدیریت کارمندان مسن‌تر از مدیران را مورد بررسی قرار داده‌ایم. سپس در دو مقاله به صورت مجزا تفاوت‌ها و مزیت‌های مدیریت زنان و مردان را با یکدیگر مقایسه کرده و راهکارهایی موثر به‌‌منظور موفقیت هرچه بیشتر زنان در عرصه مذاکرات شغلی و حرفه‌ای ارائه دادیم. درنهایت در بخش مصاحبه گفتگوی مفصلی با جناب آقای محمد فرنام از متخصصین و مشاورین به نام منابع انسانی گروه مدیران ۲۱ با عنوان «فرهنگ سازمانی یکپارچه یا سازمان انعطاف‌پذیر؟» انجام شده است. در این گفتگو به نقد و بررسی همه‌ی زوایای حضور افراد با فرهنگ‌های متفاوت در یک سازمان پرداخته شده است.
معرفی تست آرکتایپ یونگ (ویژه زنان) و انواع خدمات مجموعه قطبینو در حوزه منابع انسانی و ارزیابی آنلاین در قسمت پایانی ماهنامه تقدیم حضورتان خواهد شد.
علاقه مندان می‌توانند مقالات این مجله را در این سایت مطالعه کنند.

 

 

b72bd3bf fff5 4013 9068 23b8db6c0566 1 - شماره هشتم ماهنامه قطبینو منتشر شد

پایان

همچنین ببینید

19319521 684 310x165 - روز بزرگداشت ناجی زبان پارسی + فیلم

روز بزرگداشت ناجی زبان پارسی + فیلم

ابوالقاسم فردوسی شاعر حماسه سرای ایرانی دقیقا در روز بیست و پنجم اردیبهشت شاهنامه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *