The construction of Razi Hospital in Tehran with 450 hospital beds started - ساخت بیمارستان رازی تهران با ۴۵۰ تخت بیمارستانی آغاز شد

ساخت بیمارستان رازی تهران با ۴۵۰ تخت بیمارستانی آغاز شد

پایگاه خبری دنیای برند، بیمارستان ابهر ساخت بیمارستان رازی تهران با ۴۵۰ تخت بیمارستانی با انتخاب پیمانکار و با هزینه ۳۱۸میلیاردتومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور افزایش سرانه بهداشت و درمان و خدمات توسعه‌ای بخش سلامت در دولت سیزدهم ساخت بیمارستان ۴۵۰ تختی رازی در شهر تهران توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی آغاز شد. پیش‌تر مطالعات احداث این بیمارستان آغاز و تکمیل شد. هم اینک ساخت بیمارستان با انتخاب پیمانکار و با هزینه ۳۱۸میلیاردتومان آغاز شده است.

بیمارستان رازی تهران دارای ساختمان‌های اصلی، جنبی و محوطه پیرامونی است که مساحت زیربنای کل بیش از ۴۳ هزار متر مربع و مساحت محوطه‌سازی بیمارستان، ۱۳ هزار متر مربع برنامه‌ریزی شده است.

بیمارستان رازی تهران در شش طبقه احداث خواهد شد و دارای بخش‌های بستری، اورژانس اعصاب و روان، کلینیک اعصاب و روان، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و فضای آموزشی است.

گفتنی است، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی ساخت ساختمان‌های مهم و عمومی را در دستور کار دارد که بخش از این ساختمان‌های مهم شامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌شود.

تاکنون سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی توانسته است۲۲۵ بیمارستان با مجموع ۲۶هزار تخت بیمارستانی را تکمیل کرده و به بهره بردار آنها؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل دهد.

نقش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در ایام کرونا و تحویل آن‌ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نقشی مهم و تأثیرگذار بود.

همچنین ببینید

Artificial intelligence the key to increasing business income 310x165 - هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

دکتر بیژن عباسی آرندی، مدیرعامل ایرانسل، در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با اشاره به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها، به تشریح کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه تلکام و سایر صنایع پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *