برند تولیدکننده دستمال کاغذی

تعطیلی ۱۰ برند تولیدکننده دستمال کاغذی در کرمان

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس انجمن صنعت پخش استان کرمان گفت: به دلیل ناآشنایی با بازار و نبود امکان توزیع مناسب، حداقل ۱۰ ویژند (برند) تولیدکننده دستمال کاغذی در کرمان تعطیل شد.

محسن صفوی تداخل تولید و توزیع را یکی از چالش‌های صنعت پخش استان و کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: به دلیل ورود تولیدکنندگان به فعالیت‌های غیرتخصصی همانند توزیع، تولید در استان و کشور به صورت تمام‌وقت و موفق دنبال نمی‌شود.

وی گفت: به عنوان مثال در استان کرمان به رغم داشتن بیش از ۱۰ تولیدکننده دستمال‌کاغذی که تمامی امکانات تولید را در بهترین شرایط دارا هستند، به دلیل عدم تعامل با شرکت‌های پخش و توهم اینکه امکان توزیع هم برای شرکت تولیدکننده فراهم است، اغلب با تعطیلی مواجه شدند.

رئیس انجمن صنعت پخش استان کرمان افزود: تولیدکنندگان ما تنها به فکر تولید هستند، در صورتی که اول از همه باید به فکر توزیع و فروش بود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر شرکت تأمین‌کننده بخواهد در زمینه توزیع کالای خود نیز وارد شود، بایستی از متخصصین این حوزه استفاده کند تا با مشکلات و تعطیلی واحد روبرو نشود.

منبع: مهر

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *