صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی

موافقت هیأت دولت با تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی

پایگاه خبری دنیای برند، در نشست هیأت وزیران با تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی موافقت شد.

به گزارش شاتا از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نشست هیأت وزیران به ریاست آیت الله رییسی برگزار شد و در این نشست اعضای دولت با تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی موافقت کردند.

هیأت وزیران در راستای تکالیف مقرر در قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور، با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی موافقت کرد.

به موجب مصوبه دولت، معاونت حقوقی رئیس جمهور موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به نحو مقتضی نسبت به نشر و اطلاع رسانی متن تنقیح شده مصوبات معتبر هیأت وزیران و کمیسیون‌های موضوع اصل (۱۳۸) قانون اساسی، مقررات مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ویژه رئیس جمهور در موضوع “صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی” اقدام کند.

شمول این تصویب نامه، مصوبات عادی (غیر طبقه بندی‌) هیأت وزیران، کمیسیون‌های موضوع اصل (۱۳۸) قانون اساسی، مقررات مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ویژه رئیس ‌جمهور موضوع اصل (۱۲۷) قانون اساسی، مصرح در موضوع “صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی” تا خرداد سال ۱۴۰۰ است و هر مصوبه مربوط به موضوع و حدود شمول این تصویب نامه که در پیوست‌ها درج نشده، تا هنگام تعیین تکلیف توسط هیأت وزیران (که با فوریت خواهد بود)، غیرقابل استناد می‌باشد.

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *