برند بنیاد مسکن

برند بنیاد مسکن با عنوان‌ مسکن محرومان و ساختن سرپناه برای محرومان است

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: برند بنیاد مسکن با عنوان‌ مسکن محرومان و ساختن سرپناه برای محرومان به ویژه در حوادث غیر مترقبه است.

سید خلیل منبتی، امروز ۸ بهمن‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: برند بنیاد مسکن با عنوان‌ مسکن محرومان و ساختن سرپناه برای محرومان به ویژه در حوادث غیر مترقبه است. یکی از برندهای بنیاد مسکن این بوده که زودتر از هر کسی در مسائل ورود پیدا کرده است. من بعد از ۱۰ سال به بنیاد مسکن برگشتم و امیدوارم بتوانم به خوبی خدمت کنم.

سیدرضا موسوی‌نیا، مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: خراسان رضوی عزیز و منتصب به امام رضا(ع) است، بنابراین خدمت در آن لیاقت و شایستگی می‌خواهد که چند صباحی نصیب ما شد. از همه مسئولان تشکر می‌کنم که در این مدت به ما کمک کردند.

وی افزود: در بازسازی‌های پس از زلزله فریمان و سیل گنبدکاووس، آیت‌الله علم‌الهدی از منابع در اختیار خود کمک کرده و برای ۲۰۰۰ واحد مسکونی در فریمان و کمک بلاعوض به گنبدکاووس اقدام کردند. استانداری همیشه با ما همراهی داشتند. آقای نظری، استاندار خراسان رضوی ۱۱۱۳ طرح هادی را در ذهن ما انداختند و در یک سال توانستیم به جای ۱۰۰ طرح هادی نیمه‌تمام، ۱۱۱۳ طرح هادی را انجام دهیم.

موسوی‌نیا ادامه داد: همه کمک کردند تا بتوانیم بیش از ۱۲۰ هزار قطعه زمین در روستاها تامین و ۴۰ هزار قطعه را تملک کنیم. در مشهد ۱۹ هزار قطعه زمین در روستاها تامین و ۴۰۰۰ قطعه تحویل شد. راه‌وشهرسازی کمک کردند و ۲۰۰۰ قطعه زمین در شهرهای استان تحویل دادند تا ما آن‌ها را بسازیم. توانستیم ۱۵۰۰ قطعه زمین در روستاهای استان جمع‌بندی کرده و برای محرومان خانه بسازیم.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در سال جاری ۴۶ هزار تن قیر را در ۸۹۰ روستای استان استفاده کردیم که در مقایسه با استان رتبه بعد ما، دو برابر است. فاصله مشهد تا تهران را به طول ۱۵ کیلومتر آسفالت کردیم که ۴ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ انجام شد. ما به آبادانی شهر مشهد کمک کرده و ساخت مسکن در استان را رونق دادیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *