برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی

برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار اردبیل گفت: برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی است که با عناوین مختلف در سطح کشور بازیابی و امکان‌سنجی طرح‌های توسعه‌ای انجام شده و امیدواریم در شهرهای نیر، سرعین و سایر مناطق فرصت مناسب برای تولید و عرضه کیفی‌تر آب معدنی فراهم آید.

سید حامد عاملی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح کارخانه جدید آب معدنی در آلوارس سرعین اظهار کرد: استان اردبیل در تولید و عرضه آب معدنی یکی از استان‌های پیشرو کشور است که تلاش می‌کنیم با افتتاح چندین کارخانه در این حوزه ظرفیت استان را در تولید و عرضه با کیفیت آب معدنی ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سرعین ۲ کارخانه و در شهرک آب نیر بیش از ۶ کارخانه تولید آب معدنی فعال است که قرار شده با همکاری بخش خصوصی ۲ کارخانه جدید نیز در سرعین راه‌اندازی شود.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر سهم استان اردبیل در تولید آب معدنی کشور ۲۵ درصد است که با توسعه طرح‌های تولیدی در این بخش تا ۲ سال آینده این ظرفیت به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

عاملی افزود: بعد از گذشت ۱۸ سال کارخانه آب معدنی در سرعین از رکود خارج شده و شاهد تولید ۴۰ میلیون لیتر آب معدنی از چشمه قورقور دامنه‌های سبلان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در فاز اول برای ۲۵ نفر و در فاز نهایی تا ۵۵ نفر ایجاد فرصت‌های اشتغال انجام خواهد شد که ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز در مراحل مختلف انجام شده است.

عاملی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با حمایت از سرمایه‌گذاران، فرصت سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر را در این استان فراهم کنیم تا زمینه برای افزایش توانمندی‌ها و تقویت نظام تولید ثروت در این استان مهیا شود.

وی بیان کرد: راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده که با تلاش مؤثر و جدی تر امیدواریم واحدهای جدید تولیدی در استان متناسب با ظرفیت‌ها شکل گرفته و راه‌اندازی شود.

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *