The best gift card and in app payment store - گیفت میفت؛ برترین فروشگاه گیفت کارت و پرداخت درون برنامه ای کشور

گیفت میفت؛ برترین فروشگاه گیفت کارت و پرداخت درون برنامه ای کشور

پایگاه خبری دنیای برند، گیفت میفت به عنوان فروشگاه اینترنتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرداخت دیجیتالی و گیفت، شما را در امور پرداخت های درون برنامه ای و اینترنتی که مستلزم کارت بانکی معتبر جهانی هستند یاری ‌می‌کند. گیفت میفت طیف گسترده ای از خدمات شامل خرید گیفت کارت انواع پلتفرم های آنلاین، شارژ اکانت و خرید اشتراک سرویس های استریم آنلاین و یا تهیه ارزهای درون بازی کمک می‌کند.

خدمات ارائه شده در گیفت میفت

The best gift card and in app payment store0 - گیفت میفت؛ برترین فروشگاه گیفت کارت و پرداخت درون برنامه ای کشورگیفت تلاش کرده اکثر خدمات پرداخت و شارژ رایج را فراهم کند. این خدمات از گیفت کارت های پلتفرم های بازی نظیر پلی استیشن، ایکس باکس و استیم تا گوگل پلی و اپ استور را شامل می‌شود. خدمات شارژ اکانت ارائه شده نیز سرویس های استریم آهنگ و سریال نظیر اسپاتیفای و نتفلیکس را دربر می‌گیرد.

خرید انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها وجه هایی از پیش پرداخت شده هستند که برای تسریع روند خرید و انجام خرید بدون نیاز به پرداخت دلاری صورت می‌گیرد. گیفت کارت ها در مقدار های متفاوت عرضه می‌شوند که از آنها می‌توان برای خرید محتوای دیجیتال و کالاها در پلتفرم مرتبط با آن استفاده کرد. گیفت میفت از معتبرترین فروشگاه های ایرانی است که می‌توانید برای خرید انواع گیفت کارت ها به آن مراجعه کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت میفت بستری فراهم کرده تا بتوانید با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن گیفت کارت اپل در ریجن های مختلف را تهیه کنید. این گیفت کارت در مقدار های متفاوت ارائه می‌شود و میتوانید ار آن برای خرید هر محتوای دیجیتالی که در پلتفرم اپل وجود دارد استفاده کنید.

گیفت کارت استیم

این گیفت کارت به شما کمک می‌کند اعتبار حساب کاربری خود در پلتفرم استیم را افزایش دهید. این اعتبار قابل استفاده برای خرید بازی، نرم‌افزار، محتوای درون‌برنامه‌ای و سایر موارد موجود در استیم است. گیفت کارت‌های استیم در مقادیر مختلف و برای مناطق مختلف جغرافیایی ارائه می‌شوند.

گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن، کارت هدیه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید اکانت خود در شبکه پلی استیشن (PSN) را شارژ کنید. این اعتبار قابل استفاده برای خرید بازی، محتوای درون‌برنامه‌ای، اشتراک پلی استیشن پلاس و سایر موارد موجود در فروشگاه پلی استیشن است. این گیفت کارت هم برای پلی استیشن ۴ و هم برای پلی استیشن ۵ ارائه شده است.

گیفت کارت ایکس باکس

این گیفت کارت قابل استفاده برای خرید بازی، محتوای درون‌برنامه‌ای، اشتراک ایکس باکس لایو گلد و سایر موارد موجود در فروشگاه ایکس باکس است. با استفاده از این گیفت کارت می‌توان به محتواهای انحصاری دسترسی یافت.

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی فروشگاه سیستم عامل اندروید است که همه صاحبان گوشی ها اندرویدی با آن آشنا هستند. در این پلتفرم انواع محتوای دیجیتال اعم از بازی ها و برنامه ها، فیلم، کتاب، آهنگ و پادکست هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی و اشتراکی ارائه می‌شود. از گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید برای خرید این محتواهای دیجیتال استفاده کنید. با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی امکان خرید خدمات و ارزهای درون برنامه‌ای را نیز در سیستم عامل اندروید دارد.

گیفت کارت ریزر گلد

یکی از ده ها محصولات محبوب وبسایت گیفت میفت، گیفت کارت ریزر گلد است. ریزر یک شرکت معروف تولید کننده لوازم جانبی گیمینگ می‌باشد. با استفاده از این ریزر گلد می‌تواند خریدهای خود را از ریزر تکمیل و پرداخت کنید و یا ارز و ابزار های درون بازی، گیم‌ها و محتوای دیجیتال دیگر را تهیه کنید.

گیفت کارت اسکایپ

اسکایپ یک پلتفرم و پیامرسان آنلاین است که به شما اجازه برقراری تماس صوتی و ویدیویی با دیگر افراد را می‌دهد. اسکایپ علاوه بر برقراری تماس، امکان خرید شماره مجازی را نیز ارائه می‌دهد که مستلزم هزینه است. با استفاده از گیفت کارت اسکایپ می‌توانید از اسکایپ شماره مجازی بخرید و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

گیفت کارت اوریجین

اوریجین فروشگاه آنلاین شرکت بازی سازی Electronic Arts است که بازی های خود را در آن ارائه می‌کند. گیفت کارت اوریجین به شما امکان خرید و بازی آنلاین سری بازی های محبوب فیفا و Need for Speed را می‌دهد.

گیفت کارت نت فلیکس

کارت هدیه نت‌فلیکس یک کارت مجازی است که به عنوان روش پرداخت برای اشتراک خدمات استریمینگ فیلم و محتوای تلویزیونی آنلاین استفاده می‌شود. این گیفت کارت به شما امکان می‌دهد تا به دیگران دسترسی به محتوای فیلم و سریال‌های متنوع موجود در پلتفرم نت‌فلیکس را هدیه دهید یا خودتان از آن به عنوان روشی معتبر برای پرداخت هزینه اشتراک خود استفاده کنید. برای بهره‌مندی از این گیفت کارت، کافی است کد موجود بر روی کارت را در حساب کاربری خود وارد کنید. سپس ارزش کارت به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه اشتراک خود استفاده کنید.

گیفت کارت نینتندو

گیفت کارت نینتندو یکی از پرفروش ترین گیفت کارت ها است. نینتندو این گیفت کارت را برای استفاده از خدمات نینتندو در اختیار کاربران قرار داده است. با خرید گیفت کارت نینتندو می‌توانید مقدار مشخصی را در حساب خود بارگذاری کنید و از موجودی موجود در حساب خود استفاده کنید. برای خرید انواع بازی ها و محتوای دیجیتالی از فروشگاه اینترنتی نینتندو می‌توانید از ارزش و اعتبار اکانت نینتندو استفاده کنید.

گیفت کارت Walmart

گیفت کارت والمارت یکی از گیفت کارت های الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد از خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی والمارت بهره مند شوید. استفاده از خدمات دیجیتال آنلاین را می‌توان ویژگی اصلی در هنگام خرید گیفت کارت والمارت دانست. کارت های هدیه والمارت به شما امکان می‌دهد

پرداخت الکترونیکی را در هر فروشگاه والمارت یا شعبه های اصلی آن انجام دهید. یعنی این کارت هدیه راه های زیادی را برای دسترسی به خدمات دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد.

خدمات درون برنامه‌ای و بازی

گیفت میفت علاوه بر گیفت کارت ها، امکان تهیه آسان ارزهای رایج درون بازی و درون برنامه ای را هم برای شما فراهم کرده است.

خرید یوسی پابجی موبایل

Unknown Cash که به اختصار UC نامیده می‌شود، ارز رایج در بازی PUBG Mobile است که می‌توان از آن برای انجام تراکنش ها و خرید آیتم های مختلف در بازی پابجی موبایل استفاده کرد. با استفاده از UC می‌توانید از بسیاری از خدمات و ویژگی های خاص بازی پابجی موبایل بهره مند شوید. با UC می‌توانید کارهای مختلفی مانند خرید پوسته، اسلحه و آیتم های مختلف انجام دهید. هم اکنون می‌توانید PUBG Mobile UC را با بهترین قیمت از GiftMift خریداری کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

سی پی یا سی پی پول رایج (واحد پولی) در بازی کال آف دیوتی موبایل است که می‌توان از آن برای انجام تراکنش ها و خرید اقلام مختلف در بازی کال آف دیوتی موبایل استفاده کرد. با استفاده از CP می‌توانید از بسیاری از خدمات و امکانات درون بازی بهره مند شوید. با خرید سی پی ارزان می‌توانید از مزایا و امکانات بیشتری نسبت به رقبای خود بهره مند شوید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید. با استفاده از CP می‌توانید کارهای مختلفی مانند خرید پوسته، سلاح های پیشرفته و قدرتمند و اقلام مختلف انجام دهید. هم اکنون می‌توانید سی پی (CP) را با بهترین قیمت در گیفت میفت خریداری کنید.

خرید جم کلش اف کلنز

جم (Gem) یا الماس پولی است که در بازی کلش اف کلنز استفاده می‌شود. می‌توان از آن برای انجام تراکنش ها و خرید آیتم های مختلف در بازی کلش اف کلنز استفاده کرد. Gem به شما امکان می‌دهد به سرعت سازه ها، ساختمان ها و نیروها را ارتقا دهید، طلای بیشتری بدست آورید، و از دهکده خود در برابر حملات دفاع کنید.

خرید جم کلش رویال

جم ها ارز اصلی در کلش رویال هستند و می‌توان از آنها برای خرید اقلام مختلف در کلش رویال استفاده کرد. با خرید الماس های کلش رویال می‌توانید به پیشرفت خود در بازی سرعت بخشیده و از دیگر بازیکنان پیشی بگیرید. با استفاده از جم ها می‌توانید کارت های خود را آپدیت کنید و مدت زمان باز کردن صندوق هارا کاهش دهید.

خرید پول GTA آنلاین

GTA یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ بازی های ویدیویی است که توسط Rockstar Games Studios ساخته و منتشر شده است. آخرین نسخه از سری بازی های جی‌تی، GTA V می‌باشد که از دو قسمت آنلاین و آفلاین تشکیل شده است. ارزهای اصلی قابل استفاده در بازی رپیوتیشن پوینت (RP) و پول نقد (Cash) هستند.می‌توانید هم اکنون می‌توانید به صورت آنلاین وجه GTA را به مبلغ دلخواه با قیمت نازل از فروشگاه گیفت میفت درخواست کرده و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بتل پس رینبو سیکس

خرید و فعال سازی Battle Pass یک راه مقرون به صرفه برای دسترسی به جوایز، آیتم ها و ویژگی های مختلف در بازی Rainbow Six Siege است. Rainbow Six Battle Pass با ارائه چالش ها و جوایز مختلف، بازی را برای بازیکنان جذاب تر و هیجان انگیزتر می‌کند. بازیکن می‌توانند Battle Pass خود را ارتقا دهند و با انجام چالش ها و کسب امتیاز، قفل پاداش های جدید را باز کنند.

خرید ویباکس فورتنایت

V-Bucks در فورتنایت، واحد پولی است که به بازیکنان امکان خرید آیتم‌های مختلف در بازی را می‌دهد. این ارز قابل استفاده برای خرید و بهبود انواع سلاح‌ها، پوست‌ها، و تجهیزات دیگر در بازی فورتنایت می‌باشد. ویباکس فورتنایت به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت به تجهیزات مورد نظر دست پیدا کنند و تجربه‌ی بازی خود را به طور کلان بهبود بخشند. با استفاده از V-Bucks، بازیکنان می‌توانند به راحتی به استفاده از امکانات پیشرفته و ایجاد یک شخصیت منحصر به فرد در دنیای فورتنایت بپردازند.

خرید ولورانت پوینت

Valorant Points یا VP ارز اصلی در بازی ولورانت است. خرید امتیازهای Valorant مزایای زیادی برای بازیکنان به همراه دارد. امتیازهای Valorant به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در فروشگاه درون بازی خریداری کنند، تجهیزات خود را ارتقا دهند و ظاهر بازیکن را مطابق میل خود سفارشی کنند. آیتم ها و ارتقا هایی که بازیکنان می‌توانند با ولورانت پوینت خریداری کنند شامل پوسته ها، بتل پس ها و سلاح های مختلف می‌شود.

خرید اکانت و اشتراک

در صورت نیاز به تهیه اشتراک های پلتفرم های دیجیتال مانند تلگرام پرمیوم و یا سرویس های استریمینگ نظیر اسپاتیفای، گیفت میفت این امکان را بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده فراهم می‌کند.

خرید اپل آیدی

Apple ID یک حساب کاربری است که در پلتفرم اپل ایجاد می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد به تمام خدمات و محصولات اپل دسترسی داشته باشند. اپل آی‌دی متشکل از آدرس ایمیل و رمز عبور است و می‌توانید از آن برای دسترسی به فروشگاه اپل، آیتونز، آی کلود و سایر سرویس های اپل استفاده کنید.

خرید اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد به طور نامحدود به میلیون‌ها آهنگ و پادکست دسترسی پیدا کنند. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، اسپاتیفای به کاربران پیشنهادات موسیقی شخصی‌سازی شده بر اساس علایق آنها ارائه می‌دهد. این پلتفرم این امکان را به کاربران می‌دهد تا لحظه به لحظه جدیدترین موسیقی را کشف کنند و همچنین از پلی‌لیست‌ها و آلبوم‌های مختلف بهره‌مند شوند.

خرید اشتراک نیترو دیسکورد

گیفت میفت تهیه اکانت نیترو دیسکورد را آسان‌تر کرده است تا شما بتوانید بدون هزینه اضافی اکانت خود رو به نیترو ارتقا دهید. محبوب‌ترین پلتفرم ویس چت و ارتباط بین گیمر ها می‌باشد. این پلتفرم رایگان است ولی برای استفاده از برخی ویژگی ها خاص آن نظیر حجم آپلود بیشتر نیاز به تهیه نسخه نیترو دارید.

خرید تلگرام پرمیوم‌

تلگرام پرمیوم، نسخه پولی محبوب‌ترین پیام‌رسان بین ما ایرانی‌ها یعنی تلگرام است. نسخه اشتراکی تلگرام امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد را به مشترکان ارائه می‌دهد. با این نسخه، قادر به ارسال و دریافت فایل‌های حجیم تا سقف ۴ گیگابایت خواهید بود، گفتگوهایتان را با نظم و ساماندهی بیشتری مدیریت خواهید کرد و از مزایایی مانند حذف تبلیغات، تبدیل پیام‌های صوتی به متن و استفاده از قابلیت‌های انحصاری مانند استیکر و ری‌اکشن‌های ویژه، پروفایل‌های متحرک و آیکون‌های جذاب و تیک آبی بهره‌مند خواهید شد. گیفت میفت پرمیوم سازی اکانت تلگرام شما را بدون نیاز به لاگین و با نازل‌ترین قیمت انجام می‌دهد.

خرید یوتیوب پرمیوم

یوتیوب، محبوب ترین سرویس استریم ویدیو در جهان است که بی شک با آن آشنا هستید. مهمترین ویژگی یوتیوب پرمیوم حذف تبلیغات آزار دهنده است که در طول ویدیو چاره‌ای جز تماشا کردن آن ندارید. همچنین با داشتن اشتراک یوتیوب پرمیوم قادر به دانلود ویدیوهای محبوب خود نیز خواهید بود.

افتتاح حساب و شارژ حساب بین المللی

گیفت میفت در حوزه افتتاح حساب های پلتفرم های ارز آنلاین اعم از فیات و رمزارزهارا ارائه می‌دهد.

خدمات پی پال

پی پال یک پلتفرم پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان خرید، انتقال و دریافت آنلاین پول را می‌دهد. با پی‌پال می‌توانید به راحتی از سراسر دنیا خریدهای بین المللی انجام دهید یا بدون محدودیت جغرافیایی به دوستان یا آشنایان خود پول انتقال دهید. به دلیل تحریم های بین المللی، کاربران ایرانی در حال حاضر به خدمات پی پال دسترسی ندارند. کاربران ایرانی که می‌خواهند بدون دغدغه از خدمات پی پال استفاده کنند، هم اکنون می‌توانند در مجموعه گیفت میفت درخواست افتتاح حساب پی پال، تایید و احراز هویت را ثبت کنند و در کمترین زمان و با خیالی آسوده اکانت خود را دریافت کنند.

خدمات پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت آنلاین مانند پی پال یا وب مانی است. هدف اصلی سازندگان پرفکت مانی ارائه روشی امن تر و سریع تر برای پرداخت آنلاین در مقایسه با سایر رقبا بود. کاربران با ثبت نام در پرفکت مانی و افتتاح حساب کاربری می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند و یا در صورت نیاز به صورت سریع و مطمئن، به خارج از کشور پول انتقال دهند.

خدمات بایننس

بایننس یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است که امکان خرید و فروش صدها ارز دیجیتال با کارمزد کم و نقدینگی بالا را ارائه می‌دهد. صرافی بایننس خدمات و امکانات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. احراز هویت صرافی بایننس یکی از مراحلی است که باید برای استفاده از تمامی امکانات و خدمات این صرافی دنبال کنید. گیفت میفت با احراز هویت اکانت و تحویل در مدت زمان بسیار کم، شما را در این مسیر یاری می‌کند.

خرید مستر کارت

مسترکارت یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت در جهان است که در بیش از ۲۱۰ کشور و منطقه فعالیت می‌کند. مسترکارت به عنوان یک شرکت فناوری مالی، پرداخت های الکترونیکی و خدمات کارت اعتباری را به بانک ها، مراکز پرداخت و خرده فروشان ارائه می‌دهد. با خرید مستر کارت گیفت میفت می‌توانید یک Mastercard مجازی با ارز دلار داشته باشید و از آن برای پرداخت های آنلاین خود استفاده کنید.

گیفت میفت به عنوان برترین فروشگاه گیفت کارت و پرداخت های درون برنامه، خدمات متنوعی را در حوزه پرداخت‌های آنلاین و افتتاح حساب‌های بین‌المللی ارائه می‌کند. طیف خدمات ارائه شده گیفت میفت بسیار گسترده است و می‌تواند شمارا از خرید انواع گیفت کارت‌ها و اشتراک‌ها، تا افتتاح و احراز هویت حساب های پلتفرم‌های انتقال پول و صرافی های رمزارزها یاری کند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Choosing silver earrings according to the shape of the face 310x165 - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها، انتخاب گوشواره نقره ای است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *