دکوراسیون

بهترین دکوراسیون منزل عروس

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از دغدغه های زوج های جوان و به ویژه عروس خانم، انتخاب دکوراسیون است. برای خرید و انتخاب لوازم منزل حساسیت و دقت خاصی برای این موضوع صرف می شود که گاهی ممکن است کاملا کلافه کننده و استرس زا باشد. اما بیاید نکاتی را بررسی کنیم که شاید هیچ فردی برای انتخاب لوازم و دکوراسیون منزل عروس در نظر نمی گیرد. با ادامه متن همراه باشید.

ایده هایی برای دکوراسیون منزل عروس

طراحان دکوراسیون داخلی، امروزه تنوع خاصی را برای منازل مختلف ارائه می دهند. اما در مواردی که طراحی منزل برای عروس داماد مد نظر باشد، به نکات خاصی طبق سلیقه جوانان توجه می کنند. از سالن پذیرایی و آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب و حتی حمام و سرویس بهداشتی، به مدرناسیون و به کار بردن رنگ های شاد توجه می شود. در ادامه نیز ایده هایی را بیان خواهیم کرد تا در انتخاب لوازم، دکوری ها و مواردی که لازم است تهیه شود کمک شایانی برساند.

انتخاب رنگ و تم مناسب

یکی از مهمترین نکاتی که برای دکوراسیون منزل عروس باید در ابتدا و وهله اول در نظر داشت، تم مناسب و رنگ درست بندی است. اغلب برای انتخاب رنگ های روشن انتخاب می شود اما پیشنهاد می کنیم رنگ روشنی را برای زمینه در نظر بگیرید و بعد برای انتخاب لوازم کاملا سارت داشته باشید و از یک یا دو رنگ جذاب استفاد کنید. برای مثال زمینه خاکستری روشن بسیار قشنگ است به شرطی که برای انتخاب لوازم از رنگ خاکستری با همان تناژ استفاده نشود. رنگ هایی مانند زرد، صورتی یا مشکی در کنار خاکستری کاملا شکیل دیده می شوند.

از یک سبک پیروی کنید

نمی شود هدفتان انتخاب برای منزل عروس باشد و از تنوعی از رنگ ها و سبک ها برای چیدمان استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم سبکی را انتخاب کنید و آنرا ادامه دهید. خارج شدن از سبک ممکن است سبب کم ارزش دیده شدن لوازم و ناهمخوانی آنها با یکدیگر شود. حتی در بسیاری از موارد سبب شلوغ دیده شدن منزل و قدیمی جلوه کردن آن نیز خواهد شد.

برخی از افراد به سبک های کلاسیک علاقمند هستند و برخی دیگر به سبک مدرن برای این منظور توجه نشان می دهند. هر دوی آنها اگر به دقت انتخاب شوند زیبایی و چشمگیری خاص خود را به همراه دارند. بهتر است از مبلمان و فرش گرفته تا انتخاب دکوری ها از یک سبک خاص پیروی کند. اما آیا این روش سبب زننده شدن نمای دکوراسیون نمی شود؟

برخی از انواع سبک ها وجود دارند که کاملا تلفیقی هستند و می توان آنها را با یکدیگر تلفیق کرد و دکوراسیونی شکیل برای منزل ایجاد کرد. اما بهتر است این نکته را توجه کرد که سبک ها نباید خیلی با یکدیگر مغایر باشند و زمینه سبکی که انتخاب می شود باید یکی باشد و برخی از لوازم مانند برخی از دکوری ها یا مثلا منبع های نور یا لوستر با سبکی متفاوت انتخاب شوند.

The best bridal home decoration 01 - بهترین دکوراسیون منزل عروسانتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل عروس

برای انتخاب مبل و سایر لوازم باید به دو نکته ابتدایی مطرح شده توجه کرد. با توجه به آن دو نکته می توان بهترین گزینه ها را انتخاب کرد. اغلب برای انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل عروس از رنگ های روشن استفاده می کنند. اما بهتر است برای بی روح نشدن منزل و دکوراسیونی که برایش هزینه و وقت صرف می شود، از چند رنگ دیگر نیز استفاده کرد. مثلا کوسن هایی که برای مبلمان مدرن انتخاب می شود رنگ بندی های متنوعی داشته باشد یا از یک رنگ با تناژ تیره تر و روشن تر به کار برده شود.

انتخاب میز ناهار خوری برای جهیزیه

بعد از مبمان نوبت به انتخاب میز ناهار خوری می رسد. در واقع باید برای انتخاب میز ناهار خوری به انتخاب مبلمان و سبک سای لوازم منزل توجه کرد. اما اگر کاربری ناهار خوری فقط برای اعضای خانواده است و به نسبت ابعاد منزل باید آنرا کوچکتر انتخاب کرد، می توان سبکی متفاوت و ظریف اما طوری که با سایر لوازم تناسب داشته باشد انتخاب کرد.

انتخاب فرش برای دکوراسیون منزل عروس

یکی از مهمترین قسمت های خرید برای منزل عروس، خرید فرش است. فرش نیز میتواند مدرن یا سنتی باشد اما برای اینکه سبک های مختلف را با یکدیگر تلفیق کنید، گزینه بسیار مطلوبی که می توانید از آن استفاده کنید  فرش است. مثلا خیلی جذاب تر است اگر مبلمان مدرن انتخاب کنید و یک فرش سنتی با ترکیبی از رنگ های به کار برده شده در منزل را نیز در آن قسمت جلو مبلمان قرار دهید. این موضوع کاملا سلیقه ای است و تنها توصیه ای که برای انتخاب فرش می توان مطرح کرد توجه به اصیل بودن و مرغوبیت جنس آن است.

انتخاب دکوری ها برای دکوراسیون منزل عروس

انتخاب دکوری ها یکی از قسمت هایی است که اکثر خانواده ها برای آن هزینه بالایی را در نظر نمی گیرند. اما بهتر است گزینه های ماندگار تری را برای این منظور انتخاب کرد. به موارد زیر برای انتخاب دکوری ها توجه کنی تا ایده های جالبی داشته باشید:

  • از تابلوهای نقاشی مدرن برای جلوه بیشتر در قسمت های خلوت منزل غافل نشوید
  • برای خریداری بوفه یا ویترین ابعاد را با دقت انتخاب کنید تا نسبت به سایر لوازم ابعاد نامتعارفی را نداشته باشد و سبک آنها را در نظر داشته باشد
  • برای دکوری های داخل ویترین بهتر است از اجناس قیمتی و ماندگار استفاده کنید اما شلوغی و پر شدن آن را در نظر داشته باشید که تعادل حفظ شود
  • برای خرید دکوری رو میز ها یا روی کنسول می توانید جسارت به خرج دهید و از رنگ های متناقض بهره گیرید
  • برای ترویج خانواده ای با معلومات بالا بهتر است از تاثیر قفسه کتابخانه در قسمتی از منزل غافل نشوید تا به یکی از منحصر به فرد ترین دکوراسیون ها دست یابید زیرا امروزه کمتر فردی از این عنصر کاربردی بهره می گیرد

The best bridal home decoration 02 - بهترین دکوراسیون منزل عروسجمع بندی

برای اینکه دکوراسیون منزل عروس را چیدمان دهید می توانید از نکات ارائه شده کمک بگیرید. نکته ای که لازم است در آخر آنرا برایتان بیان کنیم این است که بهتر است با توجه به ابعاد منزل تهیه شده لوازم را خریداری کنید تا تمام فضا از لوازم پوشیده نشود و شلوغی زننده ای برای فضای داخلی را به همراه نداشته باشد.

منبع : Quicksaze

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

تمدید هیئت مدیره و بازرس

تمدید هیئت مدیره و بازرس چه مراحلی دارد؟!!

پایگاه خبری دنیای برند، وظایف هیئت مدیره به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *