The best bag packaging machine in Iran - بهترین دستگاه بسته بندی کیسه ای در ایران از نگاه تیم بامک

بهترین دستگاه بسته بندی کیسه ای در ایران از نگاه تیم بامک

پایگاه خبری دنیای برند، دنیای صنایع بسته بندی توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های تولیدی در صنایع غذایی و دارویی و شیمیایی تبدیل شود. حوزه بسته بندی در سالهای اخیر با استفاده از علم الکترونیک و با استفاده از کامپیوترهای پیشرفته و گاها با استفاده از هوش مصنوعی توانسته محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کند. استفاده از دستگاههای بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک امروزه در تمامی کارخانه جات و کارگاههای تولیدی از رواج بالایی برخوردار شده است و میتوانیم انواع دستگاههای بسته بندی نظیر دستگاه بسته بندی کیسه ای یا همان کیسه پرکن ها را در شرکت ها و کارخانه جات بزرگ و کوچک بیابیم. در بین دستگاههای بسته بندی نوع خاصی از آن ها با نام دستگاه بسته بندی کیسه ای یا همان کیسه پرکن ها از کاربردهای فراوانی برخوردار هستند. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا شما را با انواع دستگاههای کیسه پرکن آشنا کنیم و کاربردهای آن را به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه کیسه پرکن چیست؟

دستگاه کیسه پرکن نوع خاصی از دستگاههای بسته بندی عمودی است که قابلیت پرکردن کیسه و کارتن های با ابعاد مختلف و در وزنهای ۱ تا ۵۰ کیلوگرم را دارا میباشد. این نوع دستگاهها میتوانند با استفاده از قابلیت و تکنولوژی خاص خود اقدام به بارگیری محصول داخل مخزن خود، وزن کشی و سپس پرکردن کیسه و یا کارتن در وزن های تعیین شده کنند. دستگاههای کیسه پرکن یا همان بسته بندی کیسه ای یکی از پرکاربردترین انواع دستگاههای بسته بندی جهت وزن های بالای دو کیلوگرم و در کیسه ها و کارتن های بزرگ هستند که بصورت نیمه اتوماتیک و یا آنالوگ به پروسه بسته بندی میپردازند. این نوع دستگاهها انواع مختلفی دارند و میتوانند برای بسته بندی محصولات گرانولی و پودری مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره این نوع دستگاهها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

کاربرد دستگاه کیسه پرکن

اگر بخواهیم خیلی کوتاه درباره کاربرد دستگاههای کیسه پرکن اطلاعاتی به شما ارائه کنیم میتوانیم بگوییم که دلیل استفاده از این نوع دستگاههای بسته بندی نیمه اتوماتیک، نیاز به بسته بندی کیسه و کارتن ها در حجم ها و در وزن های بالای ۲ کیلوگرم میباشد. دستگاههای بسته بندی اتوماتیک میتوانند بسته ها را در وزنهای ۵۰ تا ۲۰۰۰ گرم بسته بندی کنند. ولی در صورت نیاز به بسته بندی محصولات در وزنهای بالاتر و با توجه به عدم توانایی تحمل سلفون ها میبایست از دستگاههای بسته بندی کیسه پرکن استفاده کرد. این نوع دستگاهها قادر هستند با استفاده از روش بسته بندی خاص خود هر نوع کیسه و کارتنی را بصورت آنالوگ و یا نیمه اتوماتیک پر کنند. پر کردن بسته ها در این دستگاهها بصورت کاملا ساده انجام میگیرد. برای شروع میبایست مخزن دستگاه را با مواد مورد نظر پر کنید و سپس با تعیین وزن کیسه ها برای بسته بندی، با فشردن پدال اقدام به بسته بندی و پرکردن کیسه و کارتن ها کنید. بعد از مرحله پرکردن، اپراتور میبایست کیسه ها را در دستگاه سر کیسه دوز قرار دهد تا درب کیسه ها نیز دوخته و بسته شوند.

بهترین دستگاه کیسه پرکن ایران

شرکت های بسیاری در ایران اقدام به ساخت دستگاههای کیسه پرکن میکنند ولی در این بین شرکتهایی نظیر البرز ماشین کرج با سابقه طولانی در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی توانسته اند گوی رقابت را از دیگر رقبا بربایند و از آن ها پیشی بگیرند. دستگاههای ساخت این شرکت از بالاترین استانداردهای روز دنیا در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا برخوردار هستند و میتوانند با محصولات ساخت دیگر کشورها رقابت کنند. بهترین دستگاه کیسه پرکن از نگاه تیم بامک دستگاههای ساخت البرز ماشین کرج میباشند که توانسته اند با گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله در رده بهترین دستگاههای کیسه پرکن بازار قرار بگیرند.

The best bag packaging machine in Iran 0 - بهترین دستگاه بسته بندی کیسه ای در ایران از نگاه تیم بامکروش کار با دستگاه کیسه پرکن

دستگاههای کیسه پرکن معمولا بصورت تک و دو توزین طراحی و ساخته میشوند. استفاده از توزین های بیشتر باعث افزایش سرعت بسته بندی و پر کردن کیسه ها میشود. در دستگاههای بسته بندی تمام اتوماتیک با ظرفیت بسته بندی بسته هایی با وزن های کم، نظیر ۵۰ تا ۲۰۰۰ گرمی میتوان از توزین های بیشتری نیز استفاده کرد. ولی در دستگاههای بسته بندی کیسه ای یا همان کیسه پرکن ها نیاز به استفاده از توزین های بیشتر نیست زیرا عملیات بسته بندی نهایی و دوخت توسط اپراتور انجام میگیرد و در صورت افزایش توزین ها، اپراتور امکان هماهنگی با دستگاه را نخواهد داشت. دستگاه کیسه پرکن تک توزین میتواند در هر دقیقه بسته به سرعت اپراتور بین ۲ تا ۵ بسته یا همان کیسه را پر و بسته بندی کند. این عدد با توجه به وزن کیسه ها و نوع محصول کاملا متغیر میباشد.

کار با دستگاه کیسه پرکن بسیار ساده است و با آموزش ساده به اپراتور میتوان به بهترین شکل ممکن از دستگاه استفاده کرد. این دستگاه میتواند با استفاده از یک دکمه و یا پدال تعبیه شده برای آن اقدام به بسته بندی و پرکردن کیسه ها و کارتن ها کند. در مواردی برخی از این نوع دستگاهها دارای چشمی میباشند و میتوانند برای پرکردن کارتن ها با استفاده از سیستم اتوماتیک اقدام به حرکت نوار نقاله زیرین و پرکردن کارتن ها با استفاده از سیستم اتوماتیک کنند. این مورد برای کیسه ها قابل استفاده نیست و فقط میتواند برای کارتن ها با قابلیت ایستایی بالاتر کاربرد داشته باشد.

با استفاده از دستگاههای کیسه پرکن میتوان هر نوع محصول گرانولی نظیر حبوبات، غلات، شکر، مواد شیمیایی گرانولی و… را بسته بندی کرد. در نوع و مدل دیگر میتوانید بسته بندی محصولات پودری را نیز با استفاده از این نوع دستگاه کیسه پرکن انجام دهید.

روش خرید دستگاه کیسه پرکن یا بسته بندی کیسه ای

نکاتی را برای خرید دستگاه کیسه پرکن باید رعایت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید. این نکات میتوانند شامل توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه شود. حتما دقت کنید دستگاهی را خریداری کنید که از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار باشد. در کنار اینها باید قبل از خرید حتما دستگاه را با استفاده از محصول خود تست کنید تا بتوانید از خرید دستگاه کیسه پرکن اطمینان حاصل کنید. روش خرید در این نوع دستگاهها امروزه بصورت اینترنتی و البته سنتی قابل اجرا است و میتوانید بصورت اینترنتی از طریق وب سایتهای معتبری نظیر بامک و یا سنتی و با مراجعه به درب کارخانه اقدام به خرید دستگاه کیسه پرکن کنید. در روش سنتی میبایست به درب کارخانه مراجعه کنید و با عقد قرارداد اقدام به خرید و یا ساخت دستگاه مربوطه کنید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مطلب اطلاعات مفیدی را درباره دستگاه کیسه پرکن به شما داده باشیم. خوشحال میشویم تا در صورت داشتن اطلاعات و تجربیات در این زمینه، نظرات و تجربیات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *