The 67th Karaya Investment Meeting was held - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد

۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد

پایگاه خبری دنیای برند، ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالین اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا و کارآفرینان در صداستارتاپ سالن سلام با راهبری جناب آقای آرش سروری”برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی”برگزار گردید.

k13 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
آرش سروری”برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی”

نسرین رضایی “دبیر اجرایی کارایا” رویداد سرمایه‌گذاری کارایا را بعنوان یکی از اهداف کارایا و اعضای سرمایه‌گذار نیک‌اندیش در راستای تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اعلام نمود.

در بخش ابتدایی بعد از پذیرش و پذیرایی از مهمانان جناب آقای آرش سروری ضمن خوشامدگویی به مدعوین توضیحی در خصوص روند برنامه دادند و جهت سخنرانی در خصوص چرایی و هدف از برگزاری رویدادهای استارتاپی ارائه نمودند.

در این رویداد، کارایا میزبان فعالین اکوسیستم کارآفرینی، استارتاپ‌ها، وی‌سی‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود و در طول رویداد حاضرین شاهد دو سخنرانی کلیدی، دو ارائه استارتاپی در حوزه کودک، یک پنل تخصصی و ارائه گزارشی از استارتاپ‌ تگموند”یکی از استارتاپ‌های پرتفو کارایا” بودند.
سخنرانان کلیدی این رویداد شامل گفتگوی:
آقای محمد درخشان”مدیر ستاد هلدینگ طرفه‌نگار” در خصوص معرفی هلدینگ‌طرفه‌نگار، شرکت‌های زیرمجموعه و محصولات جدید من جمله: پلتفرم برگزاری رویداد هوشمند بیزآپس ( www.bizups.ai/fa )

k12 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
محمد درخشان”مدیر ستاد هلدینگ طرفه‌نگار”

سرکار خانم نسرین رضایی”دبیر اجرایی کارایا” و جناب آقای احمدرضا صادقی”مدیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا” در خصوص عملکرد کارایا، ارائه آمارهای سرمایه‌گذاری و اعضای فعلی کارایا و برنامه‌های پیش رو بود.

The 67th Karaya Investment Meeting was held 1 1 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
خانم نسرین رضایی”دبیر اجرایی کارایا” و جناب آقای احمدرضا صادقی”مدیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا”

طبق روند جلسات سرمایه‌گذاری کارایا استارتاپهای نینوپیا و رنت تویز که در حوزه کودک مشغول فعالیت هستند ارائه‌ای جهت معرفی فعالیت‌ خود و پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران داشتند.

The 67th Karaya Investment Meeting was held - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
استارتاپ نینوپیا
The 67th Karaya Investment Meeting was held 9 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
استارتاپ رنت تویز

در این رویداد پنلی با موضوع “امنیت داده در استارتاپ‌ها” با راهبری جناب آقای احمدرضا صادقی(مدیراجرایی نیک‌ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا) با حضور آقایان سهراب بهروزیان”مدیر ارشد زیرساخت و امنیت دیجیکالا” ، مجتبی مددخانی”مدیر انفورماتیک شرکت فناوری اطلاعات هلو” صابر غفاری مقدم “کارشناس رسمی قوه قضاییه در رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی” و سرکار خانم رویا دهبسته “مدیرعامل پلتفرم خدمات امنیتی باگدشت” برگزار گردید و به پرسش و پاسخ و گفتگو پرداختند.

The 67th Karaya Investment Meeting was held 0 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد
پنل با موضوع “امنیت داده در استارتاپ‌ها” با راهبری جناب آقای احمدرضا صادقی(مدیراجرایی نیک‌ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا) با حضور آقایان سهراب بهروزیان”مدیر ارشد زیرساخت و امنیت دیجیکالا” ، مجتبی مددخانی”مدیر انفورماتیک شرکت فناوری اطلاعات هلو” صابر غفاری مقدم “کارشناس رسمی قوه قضاییه در رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی” و سرکار خانم رویا دهبسته “مدیرعامل پلتفرم خدمات امنیتی باگدشت”

و بخش پایانی رویداد سرمایه‌گذاری شامل پذیرایی از مهمانان و شبکه‌سازی اعضای نیک‌اندیش کارایا و مهمانان بود.

پایان

همچنین ببینید

هم بند- رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا برگزار شد

پایگاه خبری دنیای برند، رویداد هم‌بند «چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا و اختتامیه چهارمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *