ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

یکصد و بیستمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

پایگاه خبری دنیای برند، یکصد و بیستمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور وزیر صمت برگزار و گزارشاتی در خصوص طرح‌های نیمه‌تمام، مبارزه با قاچاق کالا، حذف قوانین و مقررات زائد توسط دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

یکصد و بیستمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بعدازظهر امروز (۹ تیرماه) با ریاست وزیر صمت و با حضور سایر اعضاء برگزار شد.
در ابتدای جلسه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده ستاد، طی هفته گذشته ارائه شد که بر اساس آن برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی با حضور قائم مقام ستاد تسهیل، برگزاری جلسه حل و فصل موانع پیش روی شرکت‌های بزرگ مقیاس، برگزاری جلسات کمیته‌های تخصصی ستادو برگزاری جلسه در راستای حل اختلافات بین تولیدکنندگان و سازمان غذا و دارو از جمله این اقدامات هستند.
در ادامه جلسه گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام در کشور و همچنین موضوع راه‌اندازی مجتمع فولاد فسا ارائه شد که بعد از بررسی ابعاد طرح های نیمه تمام، مقرر شد وضعیت طرح های مهم و حیاتی کشور که اشتغال و سرمایه گذاری بالایی دارند، در ستاد مطرح و برای رفع موانع آنها مصوبات مورد نیاز به دستگاه ها ابلاغ شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مشکلات واحدهای تولیدی در این زمینه، وضعیت سامانه‌های مربوط به این حوزه و موانع ایجاد شده در فرآیند تجارت کشور که ناشی از عدم اتصال سامانه های تجارت و گمرک می باشد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در کنار موارد فوق، گزارش آخرین اقدامات مربوط به تعیین هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی به عنوان نمایندگان بانک مرکزی در استان‌ها در راستای تسهیل رفع موانع واحد‌های تولیدی و آخرین اقدامات صورت گرفته توسط معاونت حقوقی در خصوص شناسایی و حذف قوانین و مقررات مزاحم و تدوین فهرست قوانین شناسایی شده از دیگر دستور جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بود که توسط نماینده حقوقی رئیس جمهور مطرح شد.

منبع: شاتا

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *