مبانی اقتصاد

صدودهمین «قلک» درباره مبانی اقتصاد منتشر شد

پایگاه خبری دنیای برند، صد و دهمین شماره ماهنامه «قلک» با موضوع آموزش مبانی اقتصاد منتشر شده و روی پیشخواان مطبوعات آمده است. صدودهمین شماره این ماهنامه همراه با شعر، داستان، بازی، سرگرمی و مطالبی درباره اهمیت حفاظت از محیط‌زیست، آموزش انتخاب در شرایط اضطراری و… منتشر شد.

از جمله مطالبی که در این شماره از «قلک» می‌خوانیم داستانی با عنوان «چی ببرم سفر؟» نوشته مریم شجاعی‌پور با تصویرگری فاطمه زمانه‌رو است که می‌کوشد لزوم انتخاب در شرایط اضطراری را به کودکان بیاموزد. شهرزاد شهرجردی و بهار علیجانی، نویسنده و تصویرگر داستان دنباله‌دار «شای‌شای» در این شماره در داستانی با عنوان «مامان شای‌شای و آقا دام‌دام در آشتی‌کنان» از قهر و آشتی‌های کودکان نوشته و آن را به تصویر کشیده‌اند. در دیگر داستان دنباله‌دار «قلک» با عنوان «نقاشی‌های پتوی گل‌بهار» به قلم الهه ایران‌فرد و تصویرگری ویدا کریمی، با محوریت لزوم حفاظت از محیط‌زیست، این بار در مورد سمندر لرستانی و خطراتی که حیاتش را تهدید می‌کند می‌خوانیم.

در «اخبار قِل‌قُلکی»، دیگر بخش ثابت ماهنامه «قلک»، نوشته زهرا جلایی‌فر با تصویرگری میثم موسوی، اخبار روز در قالبی طنز به تصویر کشیده شده است. آموزش بازی حرکتی «گل‌بال» به کودکان به نویسندگی علی‌اکبر و حسن جلایی‌فر با تصویرگری فاطمه زمانه‌رو هم از دیگر بخش‌های شماره ۱۱۰ ماهنامه «قلک» است. در «تابستان در این‌ور و آن‌ور دنیا» نوشته جویا میرزاده کودکان با تفریحات و سرگرمی‌های دیگر مردم دنیا از جمله مکزیک، جامائیکا و ایسلند در فصل تابستان آشنا می‌شوند. «کاغذهای رنگی‌رنگی ژوان» هم عنوان گفت‌وگوی بهارگل تولایی، خبرنگار شش ساله افتخاری «قلک» با ژوان منصوریان است که با کاغذ و رنگ، کاغذ کادوهایی رنگی‌رنگی درست می‌کند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

این ماهنامه در ۳۲ صفحه و قیمت ۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

19243422 480 310x165 - روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *