مراحل بعد از برنده شدن لاتاری 2023

مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، آیا در لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ ثبت نام کرده اید و منتظر اعلام نتایج لاتاری هستید؟ نمی دانید چطور از نتیجه لاتاری مطلع شوید؟ نمی دانید در صورت برنده شدن در لاتاری چه کارهایی باید انجام دهید؟ در این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به مراحل بعد ار برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

چگونه جواب لاتاری خود را ببینیم؟

برای دیدن و استعلام جواب لاتاری ابتدا باید به سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری مراجعه کنید و با درج اطلاعات خود از قبیل نام خانوادگی به انگلیسی، سال تولد به میلادی و کانفرمیشن نامبر یا عمان کد رهگیری ۱۶ رقمی بر اساس پی دی اف نهایی که در هنگام ثبت نام در سال گذشته دریافت کرده اید، نتیجه لاتاری خود را بررسی نمایید.

پس از برنده شدن در لاتاری چه کار کنیم؟

در صورتی که با درج اطلاعات اولیه موفق به دیدن نتایج لاتاری ۲۰۲۳ شدید و از برنده شدن خود در لاتاری ۲۰۲۳ اطمینان حاصل کردید؛ در نخستین قدم باید سطح اطلاعات عمومی خودتان در خصوص فرآیند های لاتاری و دریافت ویزا از ایالات متحده آمریکا را بالا ببرید.

پس از اینکه در خصوص مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳ در KCC و سفارت ایالات متحده آمریکا اطلاعات کسب کردید، از وجود اعتبار پاسپورتتان اطمینان حاصل کنید چرا که داشتن اعتبار این مدرک هویتی برای شروع مراحل برندگان لازم می باشد. اگر اعتبار پاسپورتتان کم بود و یا کمتر از ۶ ماه بعد از مصاحبه اعتبار داشت؛ هر چه سریعتر برای تمدید اعتبار پاسپورت خود اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که در طی فرآیند اخذ ویزا با مشکلات و یا چالش هایی روبرو شوید که فقط با تکیه بر دانش زبان انگلیسی نمی توانید از پس آن بر بیایید. بنابراین منطقی است که با کارشناسان و مشاوران آگاه و مجرب مشورت کنید تا با بررسی مدارک و مستندات موجود، شما را در مراحل بعدی راهنمایی نمایند. در این صورت خیال شما از انجام تمامی کار ها به صورت اصولی و بدون بروز هیچگونه خطایی راحت خواهد بود.

Steps after winning the 2023 lottery 01 - مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳چگونه فرم DS- 260 برندگان لاتاری را پر کنیم؟

یکی از مهمترین مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳؛ پر کردن فرم آغاز امور مربوط به ویزای برندگان لاتاری معروف به فرم DS-260 است. اولین نتکه مهم در خصوص این فرم این است که قبل از پر کردن آن لازم است اطلاعات و مدارک لازمی را که باید در حین درج فرم وارد نمایید را تهیه و آماده درج کنید. شما برای پر کردن فرم DS-260 به کلیه مشخصات هویتی، شغلی، تحصیلی و … و جزئیات آن ها نیاز دارید.

بر اساس قوانین اداره مهاجرت ایالات متحده آمریکا، شما باید مشخصات خودتان، پاسپورتتان، پدر، مادر، همسر، همسران سابق، فرزندان را در این فرم وارد نمایید و همچنین به آدرس های محل سکونت، آدرس در آمریکا، آیدی شبکه های اجتماعی، شماره تلفن، ایمیل، اطلاعات سفرهای خارجی و سفرهای پیشین به آمریکا را در فرم DS-260 وارد نمایید.

فرم DS-260 دارای سوالات ریز و درشت بسیاری است و پاسخی که برندگان لاتاری ۲۰۲۳ به این سوالات می دهند در فرآیند دریافت ویزای لاتاری آن ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود و در هنگام پر کردن این فرم جای هیچ گونه خطا و اشتباه سهوی وجود نداردبنابراین حتما با یک فرد آگاه و با تجربه در زمینه مهاجرت به آمریکا و دریافت ویزای لاتاری مشورت نمایید  و یا در صورت امکان تکمیل فرم DS-260 را به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص و تجربه دارند.

آماده سازی مدارک برندگان لاتاری۲۰۲۳ به چه صورت است؟

پس از تکمیل فرم DS-260 از سوی نهاد بررسی کننده لاتاری گرین کارت آمریکا یا همان KCC؛ ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که در آن لیست کاملی از تمامی مدارک لازم برای دریافت گرین کارت وجود خواهد داشت. مدارک لازم در این لیست را باید برای ترجمه به دارالترجمه رسمی ببرید و پس از آن  بر اساس  استانداردهای این سازمان ارسال نمایید.

اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، توصیه می کنیم از افراد آگاه کمک بگیرید و از ارسال ناقص مدارک خودداری کنید زیرا وجود نقص در این مدارک سبب  به وقفه در فرآیند اخذ ویزا و در مواردی  باعث عدم تکمیل فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا و حتی لغو آن خواهد شد.

مراحل واکسیناسیون برندگان لاتاری ۲۰۲۳ به چه صورت است؟

بر اساس قانون مهاجرت ایالات متحده آمریکا تمامی متقاضیان مهاجرت به این کشور را پیش از دریافت ویزای خود ملزم به تزریق واکسن های خاصی می نماید. واکسن های لازم برای برندگان لاتاری شماری از واکسن هایی است که در دسترس عموم افراد قرار دارند. با مراجعه به مراکز مربوطه می توانید واکسن های مورد نیاز برندگان لاتاری را تزریق کنید.

رزرو وقت پزشک معتمد سفارت برندگان لاتاری ۲۰۲۳ چگونه انجام می شود؟

پس از اطلاع از زمان مصاحبه، باید زمان معاینه و چکاپ های لازم قبل از مصاحبه را رزرو کنید. در واقع، چند روز مانده به مصاحبه، باید توسط پزشکی که مورد تایید سفارت است چکاپ شوید.  پزشکان معتمد سفارت که معاینات پزشکی را بر روی متقاضیان دریافت گرین کارت آمریکا انجام می دهند روند دریافت واکسن های اعلام شده را بررسی می کنند . برای رزرو وقت مدیکال خود می توانید از کارشناسان مجرب و آگاه کمک بگیرید.

جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص واکسن های لازم برای تزریق برندگان و نحوه رزرز وقت مدیکال می توانید از لینک زیر فایل راهنمای گام به گام ویژه مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳ را دریافت و مطالعه نمایید.

برای دانلود راهنمای گام به گام برندگان لاتاری در اینجا کلیک کنید

Steps after winning the 2023 lottery 02 - مراحل بعد از برنده شدن لاتاری ۲۰۲۳فرآیند دریافت وقت مصاحبه برندگان لاتاری ۲۰۲۳ به چه صورت است؟

پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده باید با دریافت وقت قبلی به نزدیک ترین سغارت ایالات متحده آمریکا مراجعه کنید و با در یک مصاحبه مهم با آفیسر و یا مسئول اعطای ویزا صحبت نمایید و نظر مثبت وی را برای دریافت جلب کنید. این مرحله مهم ترین بخش دریافت ویزای لاتاری می باشد و لازم است که با کسب آگاهی و استفاده از تجارب افراد کاربلد، آفیسر مربوطه را متقاعد نمایید که شما صلاحیت لازم برای مهاجرت به آمریکا و گرفتن گرین کارت این کشور را دارید.

 

در پایان لازم به ذکر است که مراحل دریافت ویزای لاتاری آمریکا بر خلاف تصور عموم مردم بسیار راحت و آسان است اما در صورت سهل انگاری و بروز خطایی کوچک و سهوی، ممکن است شانس خود را برای دریافت گرین کارت آمریکا از دست بدهید.

موفقیت یا عدم موفقیت شما در طول این پروسه طولانی، به میزان دانش و آگاهی شما و همچنین انجام صحیح مراحل کاری برندگان لاتاری و همچنین نظر نهایی آفیسر بستگی دارد. پس اگر شرایط و وقت کافی  برای انجام مراحل امور برندگان لاتاری ۲۰۲۳ را ندارید و یا می خواهید که کارتان به بهترین شکل ممکن انجام شود از افراد و مجموعه های باتجربه و کاربلد کمک  و مشاوره بگیرید.

منبع: کارت سبز

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *