فرش نگین مشهد

تسهیلات ویژه برای خرید فرش به خانوار کم درامد و زوجهای جوان فرش نگین مشهد

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از اقلام و لوازم خانگی ضروری زندگی، فرش است که در شرایط اقتصادی کنونی امکان تهیه آن برای بعضی از اقشار مردم دشوار می‌باشد؛ در این مطلب به معرفی تسهیلات ویژه شرکت فرش نگین مشهد هلال برای خرید فرش به خانوار کم درامد و زوجهای جوان می‌پردازیم؛ در ادامه این مطلب جهت آشنایی و استفاده از این تسهیلات با ما همراه باشید.

خرید و انتخاب فرش با توجه به شرایط اقتصادی خانوار

خرید فرش باید با توجه به شرایط و نحوه استفاده شما باشد. در حال حاضر تنوع فرش‌های ماشینی در بازار از نظر شانه و تراکم به فرش‌های ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰، فرش‌های ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰، فرش‌های ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ و فرش‌های ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ تقسیم‌بندی می‌شود. هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی پایین‌تر باشد، فرش از نظر قیمتی نیز دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد.

فرش ۷۰۰ شانه از نظر قیمتی دارای مناسب‌ترین قیمت در بین فرش‌های ماشینی در بازار است که دارای خاب زیادتری نیز نسبت به دیگر فرش‌ها می‌باشد و اگر از فرش برای نشستن و استراحت کردن بر روی آن می‌خواهید استفاده کنید، بهترین انتخاب فرش ماشینی ۷۰۰ شانه است؛ که این فرش در تراکم‌های متفاوت از ۲۱۰۰ تا تراکم ۳۰۰۰ تولید می‌شود. بعد از فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه از نظر قیمتی در رتبه دوم قرار دارد. این فرش ماشینی دارای خاب خوبی است و از نظر زیبایی نیز، ظرافت و زیبایی مورد قبولی دارد؛ فرش‌های ۱۰۰۰ شانه در تراکم ۳۰۰۰ تولید و بافتی با ظرافت مانند ۱۲۰۰ شانه و خابی همانند فرش ۷۰۰ شانه دارند. جهت خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و سایر فرش‌های ماشینی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال اقدام به خرید فرش ماشینی خود نمایید.

یکی از جدیدترین محصولات فرش ماشینی در بازار که بسیار مورد توجه است، فرش وینتیج است. این فرش ماشینی دارای سبک طراحی کهنه نما، پتینه، کلاسیک و مدرن است و از آن می‌توانید در دکوراسیون‌های مدرن و امروزی استفاده نمایید. این فرش‌ها مانند سایر فرش‌های ماشینی دارای شانه و تراکم‌های متفاوتی هستند که با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید انجام بدهید، امکان انتخاب آن وجود دارد که مختصری در پاراگراف بالا در مورد شانه و تراکم، به آن اشاره کردیم.

تسهیلات ویژه اقساطی برای خرید فرش

یکی از بهترین روش‌های خرید فرش، خرید به صورت اقساطی می‌باشد. فرش نگین مشهد هلال تسهیلات ویژه‌ برای خرید فرش به خانوار کم درامد و زوجهای جوان فراهم کرده است که این شرایط اقساطی شامل سقف خرید ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی است که بدون ضامن و پیش پرداخت می‌باشد و پرداخت اقساط آن از ماه بعد محاسبه می‌شود.

همچنین این شرکت جهت راحتی و آسایش خریداران، اقدام به فروش اقساطی انواع فرش‌های ماشینی خود به صورت اینترنتی نموده است که می‌توانید از این شرایط نیز استفاده کرده و فرش خود را به صورت غیر حضوری و اقساطی تهیه کنید. از مزایای خرید اینترنتی می‌توان به اطمینان از اصالت و کیفیت محصول اشاره کرد و این اطمینان را خواهید داشت که فرش خود را با تضمین بهترین قیمت می‌توانید به صورت اینترنتی از کارخانه فرش تهیه کنید. خرید اینترنتی چه به صورت نقدی و اقساطی دارای تضمین قیمت کارخانه است و ارسال آن به صورت رایگان می‌باشد.

خیلی از زوجهای جوان که برای تهیه جهیزیه خود بدنبال خرید فرش ماشینی هستند با قیمت‌های بسیار بالایی در هنگام خرید فرش مواجه می‌شوند؛ از این رو شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت کمک و رفاه حال شما عرضه مستقیم محصولات خود را به قیمت درب کارخانه فراهم نموده است که به راحتی می‌توانید به صورت غیرحضوری اقدام به خرید از این شرکت نمایید. در صورت نیاز به بازدید حضوری امکان خرید فرش از نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال نیز وجود دارد که واقع در کاشان، شهرستان آران و بیدگل می‌باشد. خریدارانی که قصد حضور و بازدید از نمایشگاه فرش را دارند می‌توانند همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز به کاشان سفر کنند و علاوه بر سیاحت در این شهر تاریخی از نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال نیز که در دو شعبه واقع در شهرک صنعتی هلال و شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل است بازدید به عمل آورند.

خلاصه مطلب:

در این مطلب با عنوان تسهیلات ویژه برای خرید فرش به خانوار کم درامد و زوجهای جوان به نحوه‌ی خرید فرش به صورت اقساطی پرداختیم. اینکه قیمت خرید اقساطی نسبت به روش نقدی بالاتر می‌باشد کاملا صحیح است و به این دلیل است که خرید شما در اقساط ۳۶ ماهه است و این تسهیلات دارای بازپرداخت ۱۵% می‌باشد و این نکته را هم باید در نظر داشت که با توجه به نوسانات قیمت محصولات وابسته به ارز این روش خرید کاملا به صرفه است و خریدارانی که قدرت خرید پایینی دارند، بهترین روش خرید برایشان می‌باشد و قیمت محصول خریداری در ۳ سال آینده قطعاً دارای تغییر قیمت است که شما با پرداخت ماهانه آن محصول را به قیمت ۳ سال قبل خریداری می‌کنید.

جهت مشاهده از انواع محصولات فرش نگین مشهد هلال و همچنین اطلاهات بیشتر از این طرح اقساطی می‌توانید به نشانی اینترنتی این شرکت به آدرس www.neginhelal.com مراجعه نمایید و از جدیدترین محصولات و اخبار مرتبط با خبر شوید و یا از طریق شماره تماس ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ با واحد فروش این کارخانه تماس حاصل کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

62502503 310x165 - تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

پایگاه خبری دنیای برند، اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در راستای حمایت از امنیت غذایی و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x