برند تسلا

فروش تسلای ساخت چین در کانادا

پایگاه خبری دنیای برند، برند تسلا خودروهای الکتریکی ساخت چین را برای فروش در کانادا ارائه می‌دهد.

برند خودروسازی تسلا اعلام کرد که تسلا مدل‌های مدل ۳ و مدل Y ساخت چین را برای فروش در کانادا ارائه کرده است و تایید می‌کند که سازنده خودروهای الکتریکی اولین محموله‌های خود را از کارخانه خود در شانگهای به آمریکای شمالی رسانده است.

اقدام برند تسلا به صادرات از شانگهای به کانادا می‌تواند به او کمک کند تا وسایل نقلیه تولید شده در کارخانه‌های خود در کالیفرنیا و تگزاس را برای فروش در ایالات‌متحده حفظ کند. همچنین بازار جدیدی را برای تسلا شانگهای می‌شود که سال گذشته بیش از نیمی از تولید این شرکت را تشکیل می‌داد.

کارخانه برند تسلا شانگهای خودروهای برقی را برای فروش در چین تولید می‌کند و به بازارهای خارج از کشور از جمله اروپا صادر می‌کند. هنوز مشخص نشده است که چه تعداد خودروی تسلا ساخت چین برای خرید در کانادا موجود یا چه تعداد فروخته شده است. تسلا ماه گذشته اعلام کرد که نسخه جدید و ارزان‌تری از مدل Y خود را در کانادا عرضه خواهد کرد.

یک طرح تولید تسلا که رویترز بررسی کرد نشان داد که این خودروساز خودروهای مدل Y را برای صادرات به آمریکای شمالی طراحی و آزمایش کرده است و هدف آن تولید نزدیک به ۹۰۰۰ دستگاه برای صادرات در این سه ماهه است.

رویترز در ماه نوامبر گزارش داده بود که تسلا برنامه‌هایی را برای صادرات خودروهای ساخت چین به آمریکای شمالی در نظر گرفته است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x